Mandy
Janetle ile dükkanımı iki saat temizleyip yeni seker siparişlerini de verdikten sonra onun yeni gösterisinin provalarına gidiyorduk.
J:(şarkı mırıldanıyor)
M:Jen git şarkıcı ol salak mısın sesin mükemmel
J:Ben akrobasi işinde mutluyum ama ikisini de birleştirip birşeyler yapabilirim
M:Yaparsın ben inanıyorum.
Biz konuşurken Gösteri salonuna gelmiştik.Stu amcaya selam verip Janet'in çalışma alanına ilerledik.
J:Ne kadar özlemişim.
M:Sanki yirmi yıldır gelmedin Janet.
Kollarımı göğüsümün altında birleştirerek ona bilmiş bilmiş baktım.
Janet mütevazı bir hareketle gülümsedi.J:Seviyorum burayı neyse gel kareografiye bakalım
Yanına ilerleyip elindeki tabletteki videoyu izlemeye başladım.
Bu olay aşırı zor ve tehlikeli Janet için bile.M:Kızım sen bunu yapamazsın!
J:Aklımdakinden bile zormuş.
M:Bir de Aklımdakinden zor diyor bana bak seni döverim Janet git Stu amca ile konuş düzeltsin bunu!
J:Adamın işi var Mandy o da gösteri alanını hazırlıyor!
Seslerimizi duyan Maisie abla yanımıza gelmişti o da burada çalışıyordu aslında patlamış mısır satıyordu ama gösteri olmadığı zamanlarda da gelip Janet'in antrenmanları ile ilgileniyordu çünkü tehlikeli şeylere bayılan birisi.
Ma:Noldu kızlar bir sorun mu var?
M:Abla bu Janet için fazla ileri değil mi?
Janet'in elindeki tableti hızlıca alıp Maisie ablaya gösterdim.
Bir Janet'e bir de tablete bakıp iç ısıtan gülümsemesini bize sundu.Ma:Evet ama çalışırsa üstesinden gelebilir.
Haha benimle dalga geçiyor olmalılar sinirle gülüp izlemek için bana ayrılan yere geçtim ve Janet'in başlamasını beklemeye başladım.
Maisie abla da yanıma gelip Janet'e işaret verdi.
Kaskını ve roketini takıp Janet havalandı.Bugün sadece ilk bölümü çalışması gerekiyordu.
Zaten zor kısım sondaydı.
Son kısımda;Yukarıya kurulan bir salıncaktan ters takla atarak atlamalı sonrada tam yere değecek iken roketini çalıştırıp duştüğü yönün tam tersine dönmeli en son olarak da yukarıda hızlıca kendi etrafında dönerek salıncakta ters oturmalıydı.
Anlatırken bile midem bulanıyordu ve bunları çok hızlıca yapması gerekiyordu.Ma:Bende senin gibi düşünüyorum ama bu işi de yaparsa şirketin para sıkıntısı çözülür.
M:O da var...
Janet başarı ile hareketleri yaparken telefonumun titremesi odağımın değişmesini sağlamıştı.
Cheseter💙
Napsunuz baliimSiz
Janetin provasındayız noldu ki?Cheseter💙
Cikınca habr wrSiz
OkCheseter💙 kişisi bu mesaja 👍🏿 ifadesini bıraktı
(Chester benim gibi yazıyor)