Mandy
Hepimiz hazırlanmış bir de Chester'in sağı solu belli olmaz diyerekten bir çanta hazırlamıştık.
J:Çok uzaklaşamaz sonuçta yayan- HASİKTİR!
F:Noldu tatlım?
J:Bugün Chester'in annesi gelecekti!
F:Ananiskim
M:Ne oldu ki?
F:Annesi oğlunun ne mal olduğunu biliyor eğer yine oğlunu kaybederse ağır depresyona girebilir.
J:Ve onun annesi Lola Harnenda yani ünlü bu olay tüm dünya tarafından bilinebilir.
M:NE!LOLA HARNENDA MI!
J:Evet ama buna sonra şaşır şuan daha büyük sorunlarımız var.
O an kapı çaldı boku yemiştik birbirimize bu bok yeme adlı bakışı atıp Fang'i kapıya yolladık sonuçta onu tanıyordu.
L:Selam Fang! Chester nerede?
F:Lola abla içeri geçsene...
L:Noldu tatlım oğlum nerede?
J:Merhaba Lola hanım ben Fang'in kız arkadaşıyım.
L:Ya çok şekersin tanıştığımıza memnun oldum tatlım.
Lola abla veya hanım Janet'in elini samimice sıktı.Ve bana döndü.
L:Sen oğlumun kimi oluyorsun bakalım?
Oğlumun demesi dikkatimi çekmişti oğlunu bu kadar önemsiyor muydu hem de ünlü bir kadın olmasına rağmen?
M:A- şey bende Chester'in sevgilisiyim...ve büyük bir hayranınızım.
L:Ay sen benim bebeğimin sevgilisi misin!?Bahsettiği kadar varmışsın birtanem.
Diyip bana sarıldı ayayayayyayayayayay sanırım kalp krizi geçiriyorum.Aşk kadınım bana sarılıyor bende boş boş durmak yerine ona sarıldım.
Ve o malum soruyu sordu..
L:Neyse oğlum nerede?
Hepimize bakıp sorusunun cevabını aradı.
L:Fang yoksa...
O sevimli iç ısıtan gülümsemesi bir anda soldu.F:Maalesef abla.
L:Keşke ilaçlarını almayı reddetmese.
M:Nasıl yani?
L:Söylemedi mi sana?
M:hayır
Huzursuzca kıpırdandım bana güvenmiyor mu yoksa...L:Chester çok ilerlememiş olsa da şizofreni hastası ay da bir kere alıyor ilaçlarını ama normalde haftada bir alması gerek ve sevdiği insanlar için insan öldürmekten de hiç çekinmiyor.
M:Hem de hiç çekinmiyor...
L:Ve Fang oğlum nerede?
F:Abla yine o binanın tepesinde oturuyordur.
L:Yüksek ihtimalle gelin ben götüreyim ilaçlarını da alın.
°°°
Yaklaşık 30 dakikadır yoldayız nerede bu çocuk.M:Ne kadar yolumuz kal- LAN BU CHESTER DEĞİL Mİ!?
Sokakta gece gece bankın birine oturmuş yeri izliyordu.
Lola abla hemen bankın önüne arabayı park etti ve indi.
L:Chester!
Gülerek oğluna doğru gitti.Chester hem şaşkın hem de gülerek annesinin yanına oturabilmesi için kenara kaydı.