⚠️Bu bölüm bazı okurlar için rahatsız edici olabilir⚠️
•Kan
•Siddet
•Benim olmayan psikolojim^w^
ChesterMandy'nin uyuduğundan emin olduktan sonra kalktım aslında hiç uykum yoktu sadece Mandy'nin uyuması için benimde uyumuş gibi yapmam yaterliydi.
Mandy'nin dudağına hafif bir buse bırakıp dolabımdan Fang ile genelde gizli bir boklar çevirince giydiğimiz siyah eşofman takımını giydim Gerizekalı ayağını kırmamış olsaydı bu iş daha kolay halledilecekti.Giyinip Fang'e yazdım.
Siksiz gay knkm🏳️⚧️
Ben hazırım bok
Sikerim seni Chester adam gibi yaz bende hazırım
Sik o zaman
Parkta buluşacaz ezikOk
By yarrrrram
Chester SG.
Fang'le konuşmamı bitirip şaka kutularıma döndüm ve asıl şakalarımın olduğu kutuyu alıp çantama koyup mutfağa ilerledim.
Bıçak dolabından anahtarı alıp kilitli olan odayı açtım.
Oradaki minik el baltasını ve yeni keskinleştirdiğim bıçaklardan birkaçını çantaya attım.(Odadan bir foto)
(Şaka kutusu hariç aldığı bıçaklardan bazıları)
Odayı kilitleyip evden sessizce çıktım.
Fang'le buluşacağımız yere doğru koştum.
Onu görünce sırtına atladım.C:Selam kanksss
F:Haha mal!
C: Hadi gidelim artık şu oruspuyu öldürmeden önce biraz eğlenelim değil mi?
F:Tamam da bir çanta kontrolü yapalım.
C:A evet!
F:İlaçlarımız bende yedek kıyafetler de burada yemek de var al ye!
Kafama hamburgeri fırlattı yerken onu dinlemeye devam ettim.
C:Ham!
F: Bıçaklar ve diğerleri sende
C:Abat!
F:Hm... Son olarak yakında şu mala gidip bu işi bırakacağımızı iletmek zorundayız.
C:Ondan ben kurtulacağım zaten suçu ona attım.
F:İyi o zaman ama hapisten çıkar bu salak.
C: Çıkınca onu da keseriz.
Göz kirptim bana sırıttı.
F:Gel arkadaki depoya kilitli hala
İçeri gülerek girdim.
C:Selam aşko nasılsın bakalım?
?:Neredeyim ben!?
C:Birazdan cehennemin dibine gideceksin şuanda da gebereceğin mekandasın aşko
Bağlandığı sandalyeyi ittirdim kafasını vurmuş olsa gerek kan ayakkabıma bulasınca kirli kıyafetlerine sildim.Fang çantamı boşaltmış bıçaklarla uğraşıyordu.
F:Hm bu yeni bıçağı denemeliyiz.
Yeni olanlardan birini alıp çocuğun kolunu çekiştirerek yere koydu ve orta parmağının hizasına elinin üstüne
sapladı.Çocuğun acı çığlığı depomuzu yankılatırken ben rastgele bir çakıyı alıp kanayan yerin üstündeki ince deridin 2cm²lik bir parça yüzdüm ve yüzüne attım.