Mandy
Sabah bilmem kaç gibi uyanıp tavanla bakışmaya başladım.Ne kadar da sıkıcı birşey ya uyanmak direk günün ortasından başlasak keşke.
M:Keşke Chester yanımda olsa.
Uykulu sesimle kendimle konuştuğumu sanıyordum yani sanıyordum işte yanımda fazla fazla yakışıklı sesi ile kıkırdayan Chester ile sabaha kızararak başladım.
C:Sen uyurken bile beni mi özledin?
M:Şu sesinle konuşmasan mı acaba.
Utanarak elimle yüzümü örttüm ve arkama döndüm çalıştım demeliyim daha doğrusu çünkü Chester ellerimden tutup dönmemi engellemişti.
C:Beğenmiyor değilsiniz hanımefendi?
Beyefendinin kibar olacağı tutmuş tutmasın o zaman yoksa kalp krizi geçirmeme az kaldı.
M:Of Chester ya
Gülerek beni kendine çekti ve kolları ile sarmaladı.Saçlarımın arasından beni öptükten sonra uyumaya geri döndü.
M:Hey şuan uyuyamazsın!
C:Biliyorum çünkü okula yetişmek zorundayız ve annem 3 dakika sonra gelip bizi kaldıracak.
Doğru biz okula yaklaşık 1 aydır doğru düzgün gitmiyorduk ama kaza olayından ötürü tüm devamsızlıklarımız silinmişti.
M:Okuldan nefret ediyorum keşke olmasa
C:HAHAH bence de keşke olmasa
Chester'in dediği gibi annesi içeri girip bizi kaldırdı ve hazırlamamız gerektiğini söyledi.
M:Chester benim okul formamı nereden buldun sen?
C:Ee şey sorgulama-
Dikdik Chester'ı süzdükten sonra formamı giymek için arkasını dönmesini bekledim.
C:Ne bende giyineceğim ama!
M:Bana bakmadan giyin o zaman!
C:Sana bakmıyorum ben aynaya bakıyorum.
M:Aynada benim yansımam var salak!
C:Biliyoru-
M:Giyin be!
Chester ile kavga etmeyi -ne kadar kavga denirse tabii- bırakıp giyinmeye başladım.
Okul formamızdan her zaman nefret etmişimdir çünkü okulun eteği bok gibi üst beyaz gömlek çok klasik iy.Chester hala giyinmek yerine bana (daha çok göğüslerine:0) bakmaya devam ediyordu.
M:Bana.bakma.ama.artik.lütfen
Chester küsüp giyinmeye başladı tişörtünü giyerken bu sefer aynadan ona bakan taraf bendim.
Pantalonuna uzanınca sapık olmadığım için aynadan gözlerimi çektim.C:Hehe benim kadar sapık değilsin ağla
Bununla övünüyor birde,elimde kalıcak bir gün.
M:Biliyorum zaten göğüslerime taktın kafayı.
C:Mandy sen bedenen de ruhen de mükemmel bir insan olduğun için bu bitch sana aşık oldu
Tam diyorum ilk defa ciddi sonra yok bitch derken kendini işaret etmesi de ayrı bir gıcık.
C:Ama yani göğüslerinin arasında akşama kadar uyuru-
M:SUS!lütfen...
L:Çocuklar hadi geç kalacaksınız!