Hassiktir yakalanacak mıyım yoksa?
Hayır tabii ki hiç bozuntuya vermeden yalan bir açıklama yaptım.C: Küçücük çocuktum işte merak ettim dokundum.
X:Hm... Zaten senden şüphelenmedim baban öldüğünde senin de her tarafında yara bulunuyordu.
Babam öldüğünde değil canım o ölmeden önce kendisi yaptı zaten.
C:Of sıkıldım bu muydu sadece başka soru falan?
X:Evet...Ana mesele şu biliyorsun ki Lola hanımın diğer eşi de öldürüldü.
Ay birde o oruspu vardı yüzümü eksittim..
X:Biz bunu Lola Hanıma takıntılı olan bir erkeğin yaptığını düşünüyoruz.
Gülme Chester...İyi tamam biraz gül.
C:Sinirliyim ya ondan gülüyorum.
Anneme takıntılı biri haha onunda amına koyarım.Nolacak ki.
X:Anlıyorum peki son olarak başka bir olay yaşarsanız sizi bekliyoruz.
C:Evet evet herneyse.
Mandy
Chester'in gülme sesi endişemi arttırmıştı.
L:E Mandycim oğlumla aranız nasıl berber neler yaptınız?
M:A- şey genelde onun evinde kalıyorum.
L:Mandy doğruyu söylemek gerekirse teşekkür ederim.
M:Ne için?
L:Oğlum genelde zor biri ve hiç ciddi olmayan bir çocuk onun ilk defa bir kadınla birlikte olduğunu gördüm ilk aşık olduğu kişisin tatlım.
M:Oh şey aslında annemle arkadaşınız ama beni hiç görmemiş olmana da şaşırmış değilim.
Annem benden nefret ediyor desem fazla mı ağır kaçar.
C:Evet evet herneyse.
F:Sonunda kanzi iki saat oldu.
C:Abartma len
Chester Fang'e minik bir tokat attı.
F:Elimde kalıcaksın bir gün de hadi hayırlısı.
L: Chester tatlım gel hadi artık gidelim zaten iki gün sonra tekrar gideceğim.
C:Tamam anne.
Hepimiz arabaya ilerledik sanki ölüm sessizliği vardı.
Fang'i evine bıraktıktan sonra Janet ve benim evime geldik tam ben inecekken Chester kolumu tuttu.
C:Hop hop nereye gidiyorsun balım sende bizimle geliyorsun.
Hiç reddecek havamda değilim gidip Chester'a sarılarak uyumak istiyorum bu yüzden ona gülümseyip yanına yaklaştım.
C:Hadi momy gidelim.
L: Önce tatlım ben şuradaki markete gidip geliyorum yarın kızımla pasta yapalım.
Bana kızım diye hitap etti...ilk defa bir kadın bana kızım diye hitap etti.Mutlu mutlu sırıtarak yeri izledim.
C:Ne oldu balım?
M: Hiç sadece seni seviyorum.
C:Bende seni seviyorum Mandy.
Ama birşey mi oldu bir tuhafsın?M:Yok sadece yorgunum sarılıp uyusak beraber?
C:Tabii ki olur balım!
Elinde poşetler ile Lola abla veya anne gelince Chester'in evine gittik.