B13(mini bölüm)

166 15 38
                                    

⚠️Bu bölüm kan,şiddet ve cinsel istismar içerir⚠️

Chester

J:LAN GERİZEKALI KARDEŞİMİ NASIL EVİN İÇİNDE KAYBETTİN

C:YA BAĞIRMA BE NE BİLİYİM EN SON KAFAMDAYDI!

M:Chester harbi malsin.

F:Yenge haklı.

M:Yenge ne koca karı mıyım ben!

F:Abla kızma sorry

Aradan 5 gün geçmiş ve biz hala çok havalı bir şekilde yaşıyorduk -suanlık- Ve ben Bonnieyi evin içinde kaybettiğim için Janet ağzıma sıçıyordu.İceriye Gus ve Bonnie mutlu mutlu zıplayarak geldiler.

C:Best shipim

F:Bana çekmiş canım kardeşim

J:ikinizden de nefret-

G:Janet abla şey çikolatalar neredeydi?

J:Bekle hemen veriyorum.

Diyip hızlıca çikolata kutusunu Gus'a uzattı.

F:Yalan

M:Ben bile inanmıyorum buna

C:Of hadi insanlara şaka yapalım!

F:Biz de bu konuşmayı bekliyorduk.

C:ha?

Hepsine anlamaz gözlerle baktım bakalım benden ne saklıyorlarmis.

M:Chester şey...

Bu işin içinde Mandy bile var ve bana söylemedi mi?Güvenim çıt çıt ediyor.

J:Senin şakaların biliyorsun ki biraz...

F:Ağır.Sen şaka işini abartıyorsun yaptığın şakalar çok tehlikeli olabiliyor.

M:Evet hem de baya ağır olabiliyorlar.Şaka yapmayı sevdiğini hepimiz biliyoruz ama bu seviyede durmalısın.

C:Şimdi sen bana bir daha asla şaka yapma mı diyorsun?

Gerçekten böyle mi düşünüyorlardı benim bu hayatta yaşama sevincimi oluşturan şakalarimi elimden mi almak istiyorlardı.

F: Hayır sadece ara verse-

C:ULAN NEDEN ŞAKA YAPMAYA BAŞLADIĞIMI EN İYİ SEN BİLİYORSUN VE BUNU BANA SEN SÖYLÜYORSUN ALLAH'IM DELİRMEK ÜZEREYİM GALİBA

Cümlem bitince sinirden gülmeye başladım bu kadar çok nefret ettiklerine inanamıyorum

flashback

3.sahis

Chester odasında ağlamaya devam ediyordu babası annesi ile kavga ediyordu annesine vuruyordu o adam kendisine de...

Bu seferki kavga sebepleri ise oydu...Bu onun ağlama isteğini arttırmaktan başka bir şike yaramıyordu.

Daha 5 yaşındayken babası onu evden atmış sonrada "işime yarıyordun" diyip geri almıştı.

Bu sefer o adam annesine "siktir git bakalım ben olmadan nasıl hayatta kalicaksin!" diyip onu evden yollamıştı.

Onun odasına hızlıca girip "seninle işim bitince sen de o fahişenin yanına döneceksin merak etme" demiş ve Chester'i sürüklemeye başlamıştı ona evdeki tüm kanı ve kiri temizletmiş üstüne yemek yaptırmış ve kendisine bir kaşık bile vermemişti.

Ve ona diğer işleri de yaptırıp odasına kilitlenmişti
Chester ilk küfrünü o gün babasına etmişti ve bütün gün ağlamıştı.

Zaman böyle ilerlemişti günler geçtikçe daha da zarar vermeye hatta cinsel ihtiyaçlarını karşılamak için onu kullanmaya başlamıştı iğrenç değil mi?

Bir gün Chester akli dengesini kaybetmeye başladığını anladığında bu adamdan kurtulması gerektiğinin de farkına vardı.

Babası onu her zamanki gibi odasına kilitlemeden önce birkaç bıçağı tişörtünün koluna sakladı ve odası ki daha çok çöplükten ibaretti.

Bütün akşam uyumayıp mükemmel bir 'şaka' hazırlamıştı.
Mantık basitti sabah babası kapıyı açtığında kurduğu düzenek ile kafasına birbirine bağladığı 3 bıçak saplancaktı ve geberecekti ama bu planın daha iyi olması için rol yapması gerekecekti o adam geberdikten sonra -bundan emin olmak için bıçaklardan birini yerdeki çöplerden biri ile  çıkartıp kalbine saplayackti-
yaptığı düzeneği bozup ağlayarak polisi arayacak ve sanki biri gelip onlara bunları yapmış gibi anlatacaktı.

Küçük Chester'in planı tıkır tıkır işlemişti bir şey hariç psikolojisinin kötü olduğunu düşündükleri için onu 6 ay akıl hastanesinde tedavi altına almışlardı tabii ki çıktığı gün annesi ağlayarak ve özür dileyerek onu almıştı yeni kocası ile...

Annesi gerçekleri biliyordu ve Chester'in bu yaptığına neden şaka adını verdiğini de biliyordu  öz babası annesini ilk dövdüğünde bunun sadece bir şaka olduğunu söylemesiydi.

Flashback sonu

O anlar gözümün önünden geçtiğinde göz yaşım yanağımı ıslattı.

M:Chester?

C:Ne!

M:Benimle paylaşmak ister misin belki bir çözüm bulabiliriz-

C:ŞAKALARIMI ELİMDEN ALMAK İSTİYORSUN SEN!

Geri geri gitmeye başlanmıştım Mandy ise hala hayır yanlış anladın bla bla bla bla diyip bana doğru geliyordu.

Hızlıca evden çıkıp koşmaya başladım nereye gittiğimi ve gideceğimi bilmiyorum ama uzaklaşmam lazım yoksa yine aynısı olacak.

Mandy

Sinirle Fang'e döndüm.

M:BİZE NEDEN ŞAKA YAPTIĞINI SÖYLEMEMİŞTİN!

F:Ne biliyim aklımdan çıkmış.

J:Sakin olun şimdi anlat o zaman

***

Duyduklarım ile birlikte ağzım açık kalmıştı bu çocuk bu kadar şey yaşamasına rağmen hala gülüp duruyordu.
Belki de asıl bu yüzden gülüyordu.

F:Tabi ben ona şakanın gerçekten ne olduğunu anlattığım zaman daha çok hoşuna gitti ve bağımlısı oldu.

J:Biz bu çocuğun şakalarına kesinlikle ona ve bize uygun bir çözüm bulmalıyız.

M:Bence ilk önce kendisini bulmalıyız.

J:Nereye gitmiş olabilir?

İkimizde Fang'e döndük o ise bize değil yere bakıyordu.

F:Bilmiyorum ama yüksek bir binanın tepesine oturup ayaklarını sallamayi seviyor yani yüksek bir alanda olabilir?

J:Hemen hazırlanalım o zaman?

Mini bölüm olduğu yani ne demezsiniz neyse uzun bölümlerimi bölmeye karar verdim böyle daha eğlenceli

707 kelime...

Oy ve görüşlerinizi bekliyorum...

Oy sınırı:10 oy

Şaka mı Şeker mi 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin