B12

166 16 50
                                    

Hemşire beni 5 dakika sonra odaya gelip kaldırmıştı.
Janet ve benim son kontrollerim yapılacak ve her gün hastaneye gelme zorunluluğu ile taburcu olacaktık ki Bence bu bir ödül Chester'i burada ölsem tek bırakamam.

J:Mandy!

M:Geldim!

Janet'in evine gidiyorduk aslında ortak evimize bu sabah evden çıkmak istediğimi söylemiştim zaten pek bir eşyam bulunmadığından sorun olmamıştı.

G:Ben abimi istiyorum!

J:Bende- ay yani şimdilik olmaz Gus hastanede ama her gün ziyaretine gideceğiz emin olabilirsin.

Janet evinin kapısını açarken ağzından Fang'i hala merak ettiği gerçeğini kaçırmıştı.

M:Ben yemek söyleyeceğim Janet

B:PİSSA

G:o pizza bir kere

Bonnie Gus'a dil çıkardı.

J:Hadi gelin!

___

Yemeklerimizi yemiştik Janet Bonnie ve Gus'a banyo yaptırıyordu yani bonnie'ye yaptırmıştı ben de Bonnienin saçını örüyordum.

J:GUS DUR!

G:BEN BUNU GİYMEM!

J: BAŞKA KIYAFET YOK!

Gus tişörtü beğenmediği için koşarak arkama saklanmıştı fazla tatlı bir andı yani hastanede Chester'in yaşadığı duruma göre...

G:Mandy abla ona söyle bana bunu giydirmesin

J:Ama Mandy başka kıyafeti yok yanımda

M:Hm buldum!Janet hani bonnie'ye ikili bir tane tişört almıştık ya çok ağladığı için su üstündekini yani onun erkek için olanını giysin?

J:Mandy bebeğim sen harikasın!

M:biliyorum.

°°°
Bonnie Gus ile tişörtlerinin ne kadar harika olduğu konusunda konuşup zıplarken telefonum titredi

M:Buyrun?

X:Chester-

M:NE OLDU ONA!

X:Sakin olun birşeyi yok.

M:oh...

X:Sadece sizi istiyor müsaitseniz gelir misiniz?

M:Kesinlikle!

Janet yanıma gelip ne olduğunu sordu bende olanları anlattım.

J:Tamam Mandy sen git ben onlara bakarım.

M:Sağ ol Janet ben kaçar!

Koşarak hastaneye giden otobüse doğru gittim.Son anda yetiştiğimi varsayarsak baya şanslıyım bugün.

Hastaneye gelince hemşirenin biri

X:Siz Mandy Glaves olmalısınız?

M:Eve-

Kadın kolumdan çekiştirerek beni Chester'in olduğu odaya sürükledi.

X:Sizi gerçekten çok merak etti sürekli sizi istedi.

M:Sorun değil.

Kapıyı açıp içeri girdim.

Chester beni görünce yorgun yüzüne resmen nur indi.

M:Kıpırdama ben geliyorum.

C:Tamam...
Sesi çok uykuluydu

Yanına oturup sarıldım

Şaka mı Şeker mi 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin