Giriş

59 9 38
                                    

Evet. Bugün yeni bir kurgu ile buradayım bundan önce polisiye denemiştim ama sonunun kötü olacağını hissettiğim için silmiştim. Bu ise gizem gerilim tarzı bir şey içerisinde bol bol gerilim gizem barındıran bir şey. Belki bu tarzda daha iyiyimdir dedim. Geçen kitabımdaki karakterlerle aynı olacak tüm karakterler. Değiştirmedim. Şimdiden keyifli okumalar diliyorum. 

§

"Zamanı geldiğinde bizden haberi olacak. O zaman onu nasıl durduracağız?" dedi yanındaki adama. Adam sakince kafasını çevirdi ve "Onun için bir sürü yol var. Bizim için ise tek bir yol var. Bırakalım, gerçeği öğrensin. O zaman bizim için de onun için de son gelecek." dedi.

Onun aksine yanındaki adam bu kızı bırakmak istemiyordu. "Bırakmayalım onu. Ne olacaksa olsun. Yanımıza alalım." dedi ama adam aynı sakinlikle cevap verdi. "Onu alırsak gerçeği asla öğrenemez." dedi. 

İstemeyerek kızı orada bıraktılar. Ama ikisi de bu kızın onların sonu olacağını bilmiyordu. Karanlığın aydınlığa kuracağı üstünlük zamanı gelince aydınlıkla beraber kendini de yutacaktı. Ve bu iki adam bundan habersiz kıyametlerini terk ettiler...

§

Bu sadece giriş bölümüydü. O nedenle biraz kısa ama bence giriş bölümü için güzel bir başlangıç oldu. Bölümle ilgili yorumlarınızı yazarsanız sevinirim. Bir dahaki bölümde görüşmek üzere.

Ölümün NefesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin