Artık işler ciddiye binmeye başladı gibi hissediyorum. Ben mutlu mutlu, komik sahneler yazmaktan memnundum... Ama artık bir gizem gerilim hisside verelim yaniii.
O zamann sizlere iyi okumalarrrr.
Ben Gece Akus. Hayatı yanlışlarla dolu olan ama o yanlışlara hep kör olan kişiyim. Bugün ilk defa hayatımda doğrularında olduğuna emin oldum.
Benim hikayemde sadece üç doğrum vardı. Alperen ve Selin. Hayatımdaki tek gerçek dostlarım. Demir. Hayatımdaki tek gerçek aşk. Ben sevgininde aşkında ne demek olduğunu Demir'den öğrenmiştim. Sadece bu bile Demir'i ve diğerlerini peşimden sürüklediğim için kendimden nefret etmeme yeterdi.
Onlar için benimle gelmeleri doğruydu ama benim için onların benimle gelmesi hayatımdaki en büyük yanlıştı, hayatımdaki en büyük bencillikti.
Odaya gidene kadar onları vazgeçirmeye çalışmıştım ama başarısız olmuştum. Dördümüzde bugün Serap Hanımın odasından geri gelmek üzere söz vererek ayrılmıştık. Bugün diğerleri için bir başlangıç benim için ise sondu. Onlar için yaşam benim için ölümdü. Onlar için umut benim için ise umutsuzluktu.
Ama bunu onlar görmedi. Omuzlarımda hissettiğim üç hayatın yükünü onlar görmedi ama ben hissettim. Şu an Demir ile eve gidiyorduk. Demir bu yolda sonuna kadar yanımda duracağını söylemişti.
Alperen ve Selin'de araba ile arkamızdan geliyorlardı. Demir'e seslendim ve "Yarın Mesut'un görüş günü. Gidip ondan bir şey öğrenmeye çalışacağım." dediğimde kafasını salladı ve "Beraber gideriz." dedi.
O bunu dedikten sonra sustum. Gelme diyemedim çünkü onun yanımda olması beni rahatlatıyordu. Kabul de etmek istemedim çünkü onu tehlikeye atıyordum.
Telefonumun çaldığını duyduğumda apartmana varmıştık. Kaskı çıkarıp telefonu cevapladım. Arayan kişi Bora beydi. "Efendim Bora bey?" dediğimde karşı taraftan yanıt gelmesi uzun sürmedi.
"Kusura bakmayın yanlış aradım." dedi ve kapadı. Neydi bu şimdi? Demir'de motordan indi ve yanıma geldi. "Kimdi?" dediğinde telefonu cebime koydum ve "Bora beydi. Yanlış aradım dedi ve kapadı bilmiyorum." dedim.
Kafasını salladığında Alperen'de gelmişti yanımıza. Demir ile aynı anda "Benim eve gidelim." dediğimizde ikimizinde gözleri bıçak gibi birbirimize döndü. "Bana gidiyoruz." dediğimde samimiyetsizce güldü ve "Nedenmiş o bakalım güzellik?" dedi.
"Çünkü ben öyle istiyorum." dediğimde bir dakikaya yakın bakıştık ve "Nasıl istersen güzelim." dedi. Alperen aramıza girdi ve "Hadi ama Demir inanmıyorum sana nasıl bu kadar kolay kabul edersin?" dedi.
Selin'de yanımıza geldi ve "Senin gibi değilde ondan." dedi. Sonra bakışları Demir'e döndü ve "Güzelim derken? Hani sadece arkadaştınız?" dedi. Alperen kafasını iki yana salladı ve "Klişe şeyler sizi." dedi.
Alperen'e ters bir bakış attığımda güldü ve "Hiç öyle bakma cüce. Arkadaşımı sana kaptırmam." dedi. Demir şaşkınlıkla Alperen'e döndü ve "Ne oluyor Alperen?" dedi.
Alperen saçını kulağının arkasına iter gibi bir hareket yaptı ve "Beni bırakıp ona mı gideceksin?" dedi. Selin eliyle ağzını kapatarak "Alperen sen erkeklerden mi hoşlanıyorsun? Hem de Demir'den mi?" dediğinde Alperen duvara çarpmış gibi kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümün Nefesi
Mystery / ThrillerTam mezun olduğu gün ailesinin ölüm haberini alan kız her şeyi geride bırakarak ailesinin ölümünü araştırmaya başlar. Ama olaylar hiç de düşündüğü gibi değildir.