2•K

79 4 2
                                    

🤍Sizi seviyorum🤍

♡⁠ ‿♡⁠

Oy ve yorum yapmayı unutmayın bekliyor olacağım
☆‿☆

_________

İyi okumalar

________

Daha güzel yarınlara.

Annem ve babamın geçmişini hatırlamak beni üzmüştü. Oturduğum köprünün taşları ise sıcacıktı.
Popom yanmıştı resmen.

Kalktım ve köprüden inip Fırat'ın hırçın ve baş döndüren kıyısına geldim. çizmelerimi çıkarıp kuru tarafa koydum.

Ayağımı soğuk suya koyduğum da ürpersem de çıkarmayıp diğer ayağımı da koydum ve kıyıdan yavaş yavaş ilerledim.

Artık suyun soğukluğuna alışınca ayağımı içinde sallamaya başladım..

Su benim için temizlikti. Temel ihtiyaçlardan ayrı bir temizlik. Saflığı ve doğallığı temsil ediyordu bana göre.

Hava ise özgürlüktü.

Yorulan ayaklarım ile çıkmak için ilerledim. İki üç adımda ayağıma değen yumuşak şeyle panik olup geriye doğru gittim.

Yine iki üç adımda ayağımın kayması ile kendimi buz gibi suyun içine buldum. Nehrin hırçın suyu beni dalgalarının arasına aldı, dibe doğru çöktüğümü hissederken ne kadar çırpınırsam çırpınayım yukarıya çıkmak yerine daha çok dibe batıyordum. Nefessiz atlayışım ciğerlerimi zorladığında yuttuğum sular beni boğmak istedi, ölümün soğukluğunu bütün hücrelerimde hissettim.

Belimden tutulup nehrin yüzeyine çıkarıldıgımı hissettiğimde bilincim kayıplara karışmıştı. Ciğerlerim patlayacak gibiydi.

"Hadi kızım.." boğuk gelen sesler bilincimi yerine getirmeye yetmiyordu. "Nefes al !" Biri tarafından çıkarılmıştım. Beni kendime getirmeye çalışıyordu.

Sert bir tadın dudaklarımın üzerindeki güçlü baskısını hissettim. Biri beni öpüyordu. Nefesini ciğerlerime üflüyordu. Midemden yükselen su ile uzandığım yerden hızlıca doğruldum ve yuttuğum suları kustum.

"İyi misin.?" Diye sorduğunda sesi oldukça sert çıkmıştı

Ah ALLAH'IM ölüyordum. Hemde Fıratta.! vallahi babam beni diriltir ve tekrar öldürürdü.

Sağ tarafımdaki beden kalktı ve önüme gelip elini omuzuma koydu..

"İyi mısın.?" Dedi tekrardan ben öksürmeye devem ederken. hızla elini omuzumdan itmiş ve bir hışımla yarı ayık kafayla ayağa kalmıştım.

"Alptal.! Öptün beni.!" Dedim ve dudaklarımı elim ile kapatmaya çalıştım. Sanki ayıp bir şey yapmışım Gigi.

Dudaklarımdan öpmüştü. Dudaklarımdan.!

Ben ilkimin kocam olmasını istiyordum. Ne kadarda azat'ı sevsemde ilk öptüğüm kişi kocam olmasını istiyordum..! Ama bu aptal adam beni rızam dışında öpmüştü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•KADER•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin