Bana acil film önerir misinizZzZzZ?
YİCEM OFFF TİPE BAK TAM UKE
Abi beni zorbalıyorlar ukemin seviyorum diye ayip yani 🕔
Lisede de zorbalanmam ins☺☺☺NEYSEEEEEEEHHHHMMMHMMHHHMØHHH
Ficin ismini değistirdim diğeri geçici gibi bisiydi
Dün bölüm atmaya üsendim kb
Bu bölümün sonunda biraz küfür yiyebilirim hazırladım kendimiKontrol etmeden atıyorum bu arada üsendim okumaya simdi
yanlıslarım varsa söyleyin de düzeltim😘🥵İyi okulamarr
ʚɞ
Yazar Pov
Doktorun dediği gibi bir kaç dakika sonra omega uyanmıştı. Onun için endişelenmişti tabiki de. Her ne kadar bu olayı merak etse de üstüne gelmek istemiyordu küçüğünün.
"İyisin değil mi?" koltukta oturmuş çizgi film izleyen omegaya hitaben konuştu.
"Kaçıncı soruşun bu Hyun. İyiyim izin verirsen çizgi film izliyoruz" çoğulluk eki kullanması alfaya daha da tatlı gelmişti. Şuan da yanaklarını mıncırmamak için zor tutuyordu kendini.
Omegayı salonda bırakarak mutfağa bir şeyler hazırlamak için geçti. Pasta da yenmeyecek hale gelmiş ve kalıba yapışmıştı. Bu yüzden çöpe atmak zorunda kalmıştı. Omega bu duruma her ne kadar üzülse de alfa onu bir şekilde ikna etmiş ve daha sonra tekrar yapacaklarına söz vermişti.
Hyunjin mutfakta atıştırmalık hazırlarken Minho da ona yardım etmek için oturduğu koltuktan kalktı ve alfanın yanına doğru ilerledi.
"Ne yapıyorsun?" beceriksizce bir şeyler hazırlamaya çalışan büyüğüne baktı.
"Acıkmışsındır diye düşünmüştüm" dediğine başını sallayarak onaylamıştı küçük olan.
"Hyung- ay hyunjin yemek yedikten sonra film izleyelim mi?"
"Hm izleriz" dedi tabakları masaya yerleştirirken.
Yemek hazır olduğunda ikisi de masaya oturmuş, sohbet ederek yavaş yavaş yemeklerini yemeğe başlamışlardı. Minho bugün olanları düşünmekten pek de yemeğe odaklanamamıştı. Küçükken kaybettiği babası nasıl olur da bugün karşısında sapasağlam durabilirdi. Onun öldüğünü çok net hatırlıyordu. Ölüsüne bile dokunmuştu.
Omeganın bu düşünceli halini gören alfa ise olaya el atmak durumunda kalmıştı. Küçüğü çok fazla düşünüyordu ve bu onu kötü etkiliyordu.
"Min? Hadi yemeğini ye sonra da film izleriz. Hm?"
"Tamam"
Sonunda yemek bitmişti. Siyah saçlı küçüğünü salona göndermiş ve istediği filmi seçmesini söylemişti. Minho filmi seçerken, Hyunjin masayı toplamıştı bile.
"Seçtin mi filmi pembeli" omegadan onay alınca Minho'nun yanına oturmuş ve filmi başlatmıştı.
Hyunjin's Pov
Film başlayalı 10 dakika olmamıştı ama Minho ağlamaya başlamıştı bile. Duygusal bir film seçmişti fakat şuan da ağladığı şey bir kedinin kuyuya düşmesiydi. Sakinleştirmeye çalışıyordum, bir türlü sakinleşmiyordu.
"Minho hadi ama çıkarırlar ordan ağlama daha fazla lütfen"
"A-ama canı a-a-acımıştır..." diyip daha fazla ağlamaya başlamıştı. Sanırım duygusal bir film seçmek iyi bir fikir değildi...
"Hadi başka bir film açalım tamam mı?" onay alamayınca derin bir nefes aldım ve sıkıntılı bir şekilde dışarı verdim.
"Ne yapmak istersin peki?"
"Kedi sahiplenelim mi?" kedi mi? Mükemmel bir fikirdi fakat kediye alerjim olmasaydı.
"Çok üzgünüm ama benim kedilere alerjim var... Onun yerine başka bir şey sahiplene bilir-"
"Sorun değil üzgünüm. Bana bakıyorsun bir de sanki yük olmuyormuşum gibi bir şeyler istiyorum. Özür dilerim..."
Dediklerini ağzım açık dinlemiştim. Bana yük olsaydı zaten önceden evime almazdım ki.
"Hey hey! Hayır. Biz ne konuşmuştuk. Böyle düşünmek yok. Bana yük olmuyorsun tamam mı?" nefes aldım ve devam ettim. "Kedi sahiplenme işine gelirsek... Kedi alamayız ama bir hamster alabiliriz istersen"
"Gerçekten mi?!" heyecanlı konuşmasına karşılık kıkırdadım ve "gerçekten!" dedim onun gibi heyecanlı tonda.
"Teşekkür ederim"
"Rica ederim pembeli. Hadi geç oldu uyuman lazım" beni başıyla onayladı, kafasını bacaklarıma koyarak gözlerini kapattı.
"Hey yatağından bahsetmişti-"
"Şhht uyuyacağım"
"Peki..."
...................
Felix's Pov
"Bebeğim bunun için daha küçüksün ben seni düşündüğüm için söylüyoru-"
"Ama Minho'da küçük! Onun var!" gerçekten gecenin şu saatinde bebek meselesi yüzünden tartışıyorduk ve ben geleli 1 gün oldu!
"Güzelim, meleğim bak o da isteyerek yapmamış ki. Bak gerçekten böyle bir sorumluluğu kaldırabilecek misin ki? Gerçekten çok erken hem daha okuyorsun omegam"
İkna olmamış olacak ki benden uzaklaşıp L şeklindeki koltuğa oturmuştu. Derin bir nefes aldım ve Jisung'un yanına ilerledim.
"Böyle ortalıkta pıtır pıtır gezse kötü mü olurdu?" dudak büzerek söylediği şeye güldüm, omegayı kucağıma alıp koltuğa oturdum. Yüzünün her tarafına minik minik öpücükler kondurmaya başladım. Yaptığıma karşılık bir tepki vermedi, sadece masumca yüzüme baktı. Sanki beni ikna etmeye çalışırcasına...
"Gerçekten hazır hissediyor musun?" dediğime karşılık gözleri parladı ve hemen onayladı.
"O zaman bu gece uzun sürecek" diyip yumuşak bir öpücüğe çektim omegamı.
ʚɞ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᜊ Pembeli || Hyunho
FanfictionOmega olan Minho eski sevgilisinden hamile kalır ve zaten arası iyi olmayan annesi tarafından evden atılır. Alfa olan Hyunjin ise şans eseri o gece dışarıdaydı kardeşi ile birlikte. Minho bundan sonra mutlu olabilecek miydi? Ya da Hyunjin yalnızl...