1+11

149 24 7
                                    

Fic fosillesti srry
Bu bolmde kufur yiyebilirim hazirlaidm kendmi🙏🏿🙏🏿

HEDEF KELİME SAYISI 650

Kontrol etmeden aticam yanlislarim olursa soylersiniz ʚ_ɞ

Iyi okumalarr

ʚɞ

"Bay Lee, adamlarımız yerlerini buldular. Evlerinde değillerdi fakat göründüğüne göre eve yeni girmişler"

Adam kafasını salladı ve elindeki bulmacayı çözmeye devam etti. Minho'dan yani oğlundan nefret ettiği kadar kimseden nefret etmemişti. O kızının ölümüne sebep olmuş ve ailesinin hayatını maffetmişti.

Zamanında oğluna çektirdiği acılar yetmemiş gibi duruyordu. Şimdi ise yine acı çektirmek istiyordu. Bu acı tekrardan fiziksel olcaktı. Fakat sonradan planı değiştirmiş ve onun en değerlisini ele alacaktı.

Hwang Hyunjin'i.

................

Hyunho çifti elindeki koca ayıcıkla birlikte eve zar zor gelmişlerdi. Dinlene dinlene geldikleri yol onları çok yormuştu.

"Hyunnie ben duşa gireceğim dün söylediğim bir kitap vardı. Eğer kapı çalarsa açarsın."

Alfa onu onaylamış ve yukarı kıyafetlerini değiştirmeye girmişti. Minho duş için banyoya girdiğinde onun için eşofman, rahat edebileceği bol bir üst ve iç çamaşırı çıkartmıştı. Omegasının çıkmasını beklerken de bilgisayardan dizisini izleyecekti.

Bilgisayarını kılıfından çıkarmış ve dizine komuştu. Bir süre açılmasını bekledi ve açıldığında Netflix'e girdi. Önceden başladığı dizisinin bitmesine 2 bölüm kalmıştı. Bölümler 25 dakikalık olduğu için ikisinide bugün bitirebilir diye düşünüyordu.

Dizisine tam başlayacakken kapı çalmıştı. Muhtemelen Minho'nun kargosuydu bu yüzden bilgisayarını yan koltuğa koyup ayağa kalktı. Kapının değilinden bakmadan kapıyı açtı.

"Hwang Hyunjin?"

Hyunjin sorgularcasına adamlara baktı. Full siyah kıyafetli kişilerdi. "Evet?" onaylamasıyla ağzına bir bezin tutulması bir oldu. Kaçmaya çalılıyordu fakat arkasından ellerini tutan eller onun kaçmasını engelliyordu. "İşimiz var seninle alfalık"

.................

Hyunjin's Pov

Ağzım bağlıydı. Gözlerimi açar açmaz etrafı inceledim. Havasız ve dar bir odaydı. Bu bile beni zor duruma düşürüyordu. Aniden kapının açılmasıyla gözlerim kapıya döndü. Yine o adamlar ve... Ve yanında Minho'nun babası! Tabi ya başka kimin işi olabilirdi. Onun yanında da benim yaşlarımda bir çocuk vardı. Muhtemelen yardımcısı falandı.

"Merhaba Hyunjinciğim. Beni tanıyorsundur o günden." adam pis pis sırıtırken benim sinirlerim iyice tepeme çıkmama başlamıştı. Ukala ukala konuşması iyice sinirlendiriyordu. Konuşmaya çalışıyordum fakat ağzımdaki lanet şey yüzünden konuşamıuyordum. "Ah, konuşmak mı istiyorsun." adamlarından birine ağzımdakini çıkarmasını söylemiş ve çıkartmışlardı.

"Söyle bakalım alfacık."

"Bana bak eğer onun kılına zarar gelirse seni öldürmem fakat ölmek için yalvarırsın!"

Adam sesli bir şekilde güldü ve dalga geçersesine ağzını oynattı. "Öldürürmüşmüş. Hah! Zamanında neler yaptığımı bilmiyorsun galiba. Seni arabaya aldıktan sonra onu da aldık. Saçı ıslaktı duştan çıkmış sanırsam. Planlarımda onu almak yoktu fakat iyi oldu."

Nefretle ona baktım. Eğer Minho'ya ya da bebeklere bir zarar gelirse bu onun için hiç iyi olmazdı. "Yuta Minho'yu getir." Yuta denilen herif onu onaylamış ardından odadan çıkmıştı. Merakla sevgilimi beklerken Yuta, tekerlekli sandalyeyle odaya girdi. Ellerini önden, ayaklarını ise tekerlekli sandalyenin ayak kısmına başlamışlardı. Üstünde onun için çıkardığım kıyafetleri vardı. Saçları ise herifin dediği gibi ıslaktı.

"H-hyunjin..." adımı söylediğinde elimi açmak için çırpındım. Şerefsizler o kadar güçlü bağlamışlardı ki ip canımı acıtmaya başlamıştı. "Bebeğim kurtaracağım sizi. Lütfen sakin kal ve ne olursa olsun kendine dokundurtmamaya çalış tamam mı?" omegam bana burukça gülümserken gözümden bir yaş düştü. Çok korkuyordum ona, bebeklere zarar gelecek diye.

"Yuta senden nefret ediyorum! Ben sana ne yaptım da bana bunları yapıyorsun...?!" Yuta denilen herif sadece güldü ve Minho'mu başka bir odaya götürmek üzere bu odadan çıkarttı. Jeton yeni düşmüştü bende. Bu Yuta Minho'nun eski sevgilisi olan Yuta! O yüzden bu nefret yorumlarını söylemişti ona.

"Evet Hwang. Gelelim sana. Kızımın ölümüne, ailemizin huzurunu bozmayı sağlayan biriyle birlikte olmak nasıl bir duygu. Bir de bebek yapmışsınız!" güldüm. Yanına yardımcı diye aldığı herifin ne bok olduğunu bilmiyordu. "Ne gülüyorsun?!"

"Niye mi gülüyorum? Bebek hatta bebekler benden değil. Galiba yardımcın olarak çalıştırdığın herif sana hiçbir şey anlatmamış."

"Neyden bahsediyorsun sen!"

"Diyorum ki! Bu orospu çocuğu senin oğlunu sikip atmış diyorum! Sonra da Kore'den gittim diye kandırmış!" adam şaşkınlıkla bana bakıyordu. Oğlunu önemsediğinden değil, Yuta'nın işleri zorlaştırdığı için sinirlenmişti. Gerçekten çok sinirli görünüyordu. Fakat bu beni korkutmazdı.

"Yalan söylüyorsun. Yuta bana Minho ile hiçbir ilgisi olmadığını söylemişti. "

"Git kendin sor" Bay Lee sinirli bir şekilde nefes alıp odadan dışarı çıkmıştı. Ben de bu sırada fırsatı değerlendirmeye çalışmıştım.

"Bana bakın şimdi polisi ararsanız sizin hiçbir suçunuzun olmadığını söylerim ve istediğiniz kadar para veririm." adamlar hiç düşümeden telefonlarını çıkartıp polise haber vermişlerdi. Çok kolay olmuştu. Hemen efendilerini satmışlardı.

"Yuta bana yalan söyledin!" sinirli sesini duyunca sırıttım ve polisin gelmesini bekledim. Bir süre sonra da mavi kırmızı ışıklarla birlikte siren sesini duymuştum.

.................

Yazar's Pov

Polislerle birlikle evden dışarı çıkmışlardı. Fakat Minho hâla korkuyor ve Hyunjin'in dibinden ayrılmıyordu. "Minho geçti bebeğim korkmana gerek yok artık. Bak tutuklandılar."

"S-sen polisi nasıl aradın?"

"Hm adamlara onlara para verip hiçbir suçlarının olmadığını söyleyeceğim diye kandırdım. Şuan onlarda efendilerinin yanında." Minho gülmüş ve sevgilisinin belinde duran elini kendi eliyle birleştirmişti.

"Sen iyisin değil mi bebeğim?" iyi miydi? Bilmiyordu kendisi bile. Bu hamile haliyle yaşamadığı kalmamıştı. Yorulmuştu ve gerçekten huzurla dinlenmek istiyordu. Bunlara rağmen kafa salladı.

"Bay Hwang geçmiş olsun." polisin geçerken söylediği şeye gülümseyip teşekkür ettikten sonra yollarına devam etmişlerdir. Neyseki bulundukları yeri tanıyordu bu yüzden sorun yaşamamışlardı. "Hyun eve gelince Jisungları çağırabilir miyiz? Biliyorum geç oldu ama yanımda olsun istiyorum."

"Tabi bebeğim söylerim eve gelince Felix'e" dudağına minik bir öpücük kondurarak söyledi. Minho ani gelen öpücüğe gülümsemiş ve sevgilisiyle birlikte yoluna devam etmişti.

ʚɞ

ʚ845 kelime 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ᜊ Pembeli || HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin