1+7

120 20 8
                                    

Slm canım
Evet bir bölüm daha attım fosilleşmeden önce
Çok söylicek bisi yok bölüm işte☺

İyi okumalarr

ʚɞ

"Ne?! Ne demek okulu bıraktım!? Jisung sen okuyacaktın! Daha çok küçüksün sana yapma dedim değil mi?!"

"Bana karışma artık Hyun büyüdüm ve kendi hayatımı kurmak istiyorum!"

"Ben sana kurma demiyorum zaten! Ama daha çok küçüksün! Bunun üstesinden gelemezsin dedim sana değil mi?! Büyük sözü dinle birazcık!"

Hyunjin benimle ilgileneceğini söyledikten sonra Jisung gelmişti eve. Bir bebeklerinin olacağını ve okulu bıraktığını söylemişti.
Fakat Hyunjin bu duruma iyi bakmamıştı.

Koltuğumda oturmuş Jisung ve Hyunjin'in kavgasını dinliyordum. İkiside kendince kendilerini haklı buluyorlar fakat bence haklı olan Hyunjin. Çünkü dediği gibi daha çok küçük ve okulu bırakmaması gerekiyordu bence. İmkan olsaydı ben de bırakmazdım okulu...

Onlar kavgalarına devam ederken Felix girdi içeri.

"Hey hey noluyor?!"

"Felix ben daha demedim mi daha çok küçük diye size! Neden yaptınız aklım almıyor!"

Daha çok bağırırken kulağımı kapattım elimle. Yüksek sesli ortamlardan daha doğrusu kavga bulunan ortamlardan nefret ederdim.

Kardeşim ölmeden önce de aile bağlarımız pek iyiydi denemez. Babam her eve geldiğinde annem bir şey bulup kavga çıkartırdı. Biz de onları odamızdan dinlerdik.

Ben kardeşim korkmasın diye ona sarılır ve masal okurdum. O da aynısını bana yapardı.

"Hyunjin bağırmayın daha fazla. Onu korkutuyorsunuz" kavga eden bedenler gözlerini üzerime dikmişti.

"Onun var ama! O bakabilecekse ben neden bakamayayım!"

Benden bahsettiğini anlamıştım. Sanki ben isteyerek yapmışım gibi konuşuyordu şuan. Ama sinirli olduğu için ona kızmak istemedim.

"Jisung hayatım..." Felix yalvarır gibi Jisung'a seslendi. O sırada Hyunjin gözünü benden çekip Jisung'a baktı. Sinirli olduğu her yerinden belli oluyordu.

"O isteyerek mi yaptı sanıyorsun!" bam! Bir tokatı patlattı Jisung'un yanağına.

"Hyunjin!" ben şaşkınlıkla o ikiliye bakarken Felix hızla Hyunjin'i itmiş ve omegasının önüe geçmişti. "Güzelim bana bak" fakat Jisung'un ona bakmak gibi bir niyeti yoktu sanırım.

O sırada da Hyunjin onlara bakıp sinirle gözlerini kırpıştırıp yukarı çıktı. Ben ise ne yapacağımı bilmeyerek onları izlemeye devam ettim.

"F-felix bana v-vurdu" diyip ağlamaya başladığında ağlayan omeganın yanına gidip ona sarıldım. Hyunjin haklı olabilirdi fakat ona bu şekilde davranması doğru değildi.

"Minho b-ben özür dilerim öyle söylememeliydim"

"Sorun değil. Ben alınmadım merak etme. Ben Hyunjin'in yanına çıkacağım sen de sakinleş tamam mı? Konuşacağım onunla"

Kafasıyla onaylafığında yavaş adımlarla yukarıya çıktım. Hyunjin'in odasına doğru ilerleyip kapısını çaldım...

Felix's Pov

Hyunjin'e gerçekten çok sinirliydim. Ona vurma hakkı yoktu. Canını acıtamazdı böyle.

"Meleğim sakinleş biraz lütfen"

"B-beni artık sevmiyor" diye mırıldanırken daha çok sarıldım ona. Bu kadar stress yeterliydi ona. Kafasını dağıtmam gerekiyordu.

"Hm lunaparka gidelim mi?" hızla gözyaşlarını silip bana baktı. Masumca kafasını sallayınca gülümsedim.

Dudaklarına küçük bir öpücük kondurup cebimde duran minik ayıcığı verdim.

"Çok tatlı!" sen daha da tatlısın...

"Şimdi sen burda bekle ben de bi Hyunjinlere bakacağım tamam mı?" onay alınca hızla yukarı çıkıp Hyunjin'in odasına girdim.

Tabi içerde sarmaş dolaş uyuyan Minho ve Hyunjin'i görmeyi beklemiyordum. Muhtemelen konuşup halletmiştlerdir. Umarım benim meleğimin de gönlünü alabilir.

Sevgilimi daha fazla bekletmeden aşağı indim. Bıraktığım yerde durduğunu görünce gülümsedim ve yanına gittim.

"Hamile olunca daha da bi tatlılaştın sanki hm?"

"Ya sussana!" utanarak söylediği şeye kıkırdadım ve yanağını öptüm.

"Felix" yanağıma dokunarak konuştu.

"Efendim" dedim yanağımdaki elini elimle birleştirirken.

"Bizim şimdi bebeğimiz mi olcak?" yiyeceğim galiba. O kadar tatlı bakıyordu ki bana!

"Evet bebeğim. Şimdi senide bebeğimizi de yiyeceğim!"

"Ya!" gülmesiyle birlikte gülümsedim.

Elini tutup evden çıktık ve Jisung'u arabaya bindirdim sonra ise ben sürücü koltuğuna oturup arabayı lunaparka doğru sürmeye başladım.

ʚɞ

ᜊ Pembeli || HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin