Gecis bölümü gibi oldu bu yorgunum azıck
Ve yeni bir fice daha başladim profilimden bulabilirismizİyi okumalarr
ʚɞ
Hyunjin's pov
Yaklaşık 5 dakikadır yanımda yatan omegayı izliyordum. Akşam bacaklarımda uyumuştu ve beli tutulmasın diye yatağına getirmiştim. Fakat o benim gitmemi istememiş ve yanında yatmamı istemişti.
Suratını incelemeye başladım. Burnunun ucunda küçük bir ben vardı. O kadar tatlıydı ki burnunu ısırmamak için zor duruyordum.
Bana ne yapıyor anlamıyordum ama ilk tanıştığımız gece de bir şeyler hissetmiştim ona karşı. Ve galiba bu hisler arkadaşça değildi.
Ben de bundan korkuyordum. Daha 2 gün önce bana kendini açmışken, sevgilisinin acısını henüz atamamışken onu istemek bencillik olurdu. Biraz bekleyecektim. En azından 2. ayına kadar.
Elimi kulağının arkasına atıp oradaki saçlarını okşamaya başladım. Bir kedi severmişcesine seviyordum saçlarını. Hissetmiş, hoşuna gitmiş olacak ki daha çok itti kafasını elime.
Gülümsedim. Bir süre daha elim bulunduğu yeri okşamaya devam etti.
Bir kaç dakikam böyle geçerken gözlerini araladı yavaşça. Biraz bana baktı ve gülümseyip gözlerini geri kapattı.
"Hadi ama uykucu uyanma vakti"
"Biraz daha~"
Biraz daha uyumasına izin verip yataktan kalktım ve salona doğru ilerledim.
Kanepeye oturup Jisung'u aradım.
"Alo"
"Alo"
"Hm noldu Hyun"
"Bir şey olmadı ama sana olmuş galiba sesin neden kısık geliyor?"
"Ahaha yok canım ne kısığı"
"Jisung bir şey mi saklıyorsun?"
"Ya yok bir şey canım sen işine baksana ya aaaa"
"Peki öyle olsun. Ya ben şey diyeceğim, Minho'ya eş bulmamız gerekiyor. Biliyorsun bekar hamile omegaların işleri zorlaşır 2. Aydan sonra"
"Biliyorum Hyun biliyorum. Fakat böyle bir şeyi kabul etmek ister mi ilk ona sormalıyız. Kabul ederse hallederiz halledemezsek alfa var yanımızda ya canım"
Kaşlarımı çattım, "Jisung!"
"Ay tamam demedim bir şey ama düşün derim. Yabancıya gitmesini isteme-"
Konuşmasını bitiremeden suratına kapattım telefonu. Sabah sabah tekrardan sinir etmeyi başardı beni. Tebrikler.
"Hyunjin?" gelen ses ile merdivenlerden inen bedene baktım.
"Uyandın mı? Yoksa uyandırdın mı?"
"İkiside" diyip yanıma oturdu. Bedenini bana çevirip sarıldı. Başta put gibi kalsamda sonradan sarılışına karşılık verdim.
"Sen iyi misin?"
"Konuştuklarını duydum da... Beni başka bir alfaya mı vereceksiniz?"
"H-hayır yanlış anladın. Senin için en iyisi bu olacak çünkü biliyorsun 2. Aydan sonra senin için daha zor olacak..."
Cevap vermeyip benden ayrıldı ve tam karşımda duran pufa oturup kafasını dizlerine yasladı.
Derin bir nefes alıp yanına sandalye çekip oturdum.
"Yapma böyle"
"Başka bir alfa istemiyorum" istememesi çok doğaldı ama... Pekala son çare yapacak bir şey yok.
"Seni başka bir alfaya vermeyeceğim tamam mı?"
Dolu gözlerini silip, "peki ne yapacağız?" diye sordu.
"Seninle ben ilgileneceğim"
ʚɞ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᜊ Pembeli || Hyunho
FanfictionOmega olan Minho eski sevgilisinden hamile kalır ve zaten arası iyi olmayan annesi tarafından evden atılır. Alfa olan Hyunjin ise şans eseri o gece dışarıdaydı kardeşi ile birlikte. Minho bundan sonra mutlu olabilecek miydi? Ya da Hyunjin yalnızl...