1+8

134 21 6
                                    

ʚɞ

Flashback

Jisungla konuştuktan sonra Minho Hyunjin'in odasına gitmişti. Sakince konuşulmadığı sürece bu iş halledilemezdi.

Kapısını çaldı. Ses gelmeyince bir kez daha tıklattı kapıyı. Yine ses gelmeyince içeriye girdi.

Hyunjin'i yatağında oturmuş, sırtı kapıya dönük, boş boş duvara bakarken yakalamıştı. Kapıyı kapattı ve yavaş adımlarla yanına ilerleyip yatağa oturdu.

"Hyunjin?" ona döndü ama bir şey demeyip geri duvara bakmaya devam etti. Tam bir şey daha söyleyecekken o konuştu.

"Çok sert davrandım. Mutlulukla o haberi söylemeye gelmişti, ben ise ona çok sert davrandım... Hayatım boyunca bir kere bile kardeşime el kaldırmadım fakat... Bilmiyorum seninle ilgili konuşunca sanki... Sanki ona vuran ben değilmişim gibi hissettim"

Dediklerini şaşkınlıkla dinlerken son söylediği şeyi anlamaya çalışıyordu. "Son söylediğin şeyde... Ne demek istedin?" Hyunjin, Minho'nun sorduğu soruya gülümseyip ensesini kaşıdı. "Galiba kurdum sana karşı çok hassas..."

"Hassas derken...? Yani sen sinirle vurmadın mı?" Minho'nun yüzüne bakıp elini tuttu. "Ben kardeşime asla vurmam pembeli. Seninle ilgili söylediği şey kurdumun hoşuna gitmedi ve kontrolü ele aldı. Zaten bunu farkedince de yukarı kaçtım" nefes alıp devam etti, "ve... Sana söylediği şey için üzgünüm bir anlık sinirle söyledi. Sanki kendin istemişsin gibi bir anlama varıyor da"

"Hayır hayır sorun değil. Kendisine de söyledim bunu. Ve..." biraz durdu, "Jisung artık senin onu sevmediğini düşünüyor. Onunla konuşman lazım. Bana anlattıklarını ona da anlat. Felix sana çok sinirli onunla da konuşman gerekiyor. Ve asıl yere gelirsek... Ben ne diyeceğimi bilmiyorum ilk tanıştığımız gece de sen yanıma gelince bir tuhaf olmuştum"

Minho'nun dediklerini pür dikkatle dinlemiş ve başını sallamıştı. O da aynı şeyleri yaşamıştı ve kurdu sayesinde de bugün bazı şeyleri anlamıştı. Eğer şimdi söylerse ondan uzaklaşma ihtimali vardı. Bunu da istemezdi. Onunla ilgilenmeyi seviyordu. Tatlıydı ve masumdu.

"Ben de öyle oldum o gece. Ben ne diyeceğimi bilmiyorum. Belki bencillik olur ama... Galiba bir şeyler hissediyorum sana karşı." bunun üzerine Minho'nun gözleri şaşkınlıkla açıldı. Tam bir şey söyleyecekken tekrar araya girdi. "Ama eğer istemezsen ben duygularımı görmezden gelebilirim. Biraz zor olur fakat halledebilirim sanırsam"

"Seninle ilgilenmeyi seviyorum. Ben hiçbir omega ile bu kadar yakınlaşmamıştım. Özellikle tanımadığım birini hayatta eve almazdım. Fakat sen... Sen farklısın. O günde farklı gelmiştim. Seni gördüğüm günden beri sevdim galiba. Evet saçma geliyor olabilir daha 4 gün oldu tanışalı ama bilmiyorum eğer istemezsen anla-" ard arda sıraladığı cümlelerini sonlandıran Minho'nun yanağını öpmesiydi. Uzunca yanağını öpmüş ve sesli bir şekilde de uzaklaşmıştı.

"Çok konuşuyorsun. Sıra ben de" diyip gülümsedi.

"Benimle ilgilenmeni seviyorum. Ben alfalardan korkardım. Ama sen gece yanıma geldiğinde korkmadım. Çünkü omegam senin güvenilir ve iyi bir insan olduğunu söylemişti. Ben güvendim sana. Güvenmekte de haklıymışım sanırsam. Kabus gördüğüm gece kucağında o kadar huzurlu uyumuştum ki. Galiba ben seni seviyorum... Ama arkadaşça değil"

Hyunjin'in yüzündeki gülümseme büyümüştü duyduğu şeylerle. Rahatlamıştı bir bakımdan. Geceleri kendini yiyiyordu çünkü.

"O zaman... Bu hayata benimle devam etmek ister misin pembeli?"

"İsterim" diyip hızla sarıldı karşısındaki alfaya.

Hyunjin omegayı kucağına çekti ve boynuna minik minik öpücükler kondurmaya başladı.

"Ya yapma gıdıklanıyorum!"

"Tamam tamam yapmıyorum. Bu arada bir ara bebek için doktora gidelim hem belki cinsiyetini öğreniriz hm?" omegadan onay alınca gülümseyip yanına yatırdı bedeni. Kendiside onun yanına yatıp gözlerini kapattı. Sonunda huzur bulduğu yerde uyuyacaktı.

................

Jisung/Hyunjin

Hyunjin
Jisung bi bakar mısın

Jisung
?

Hyunjin
Yapma lütfen böyle bi dinler misin beni

Jisung
Dinliyorum hyunjin fakat unutma gerçekten çok üzüldüm.

Hyunjin
Özür dilerim bebeğim biliyorum ama lütfen dinle ve bölme
O gün kızmıştım sana evet ama senin iyiliğin için istemiştim
Sana bağırmamam gerekiyordu biliyorum ve tekrar çok özür diliyorum
Artık büyüdün ve ne yapacağını nasıl yaşayacağını falan kendin ayarlayabilirsin buna karışma hakkım yok
Tokat şeyine gelirse o tokatı ben isteyerek atmadım
Evet sinirliydim ama biliyorsun şu ana kadar bir kez bile el kaldırmadım sana
Sen sadece minhoya öyle söyleyince kurdum kontrolu ele aldı çünkü minhodan hoşlanmıştı
Yani o tokatı ben atmadım
Atmam da

Jisung
Hyun
Sen minhodan mı hoslanıyosun!!

Hyunjin
O kadar dediğim seyden bunu mu cıkardın👨🏿

Jisung
Ben sana kusemem ki
Senden ayrı kalabildiğim nerde görülmüs!
Seni seviyorum biliyosun(yalan)

Hyunjin
Seni döverim

Jisung
Felixim korur beni
Bu arada felix sana çok kızgın
Ama!
Ben hallederim onu merak etme

Hyunjin
Tesekkürler güzelim tekrar özür diliyorum
Bide tebrik ederim bugün maalesef pek iyi şeyler olmadı☹️

Jisung
SORUN OLMADIĞINI SÖYLEDİM!
Ve tsk tebrik için
Felixe kızmasaydın kseke ben ısrar etmiştim

Hyunjin
Bebeğim dediğim gibi çok korumacığım ve okumanı istiyordum aniden böyle söyleyince
Offf bağırmamam gerekirdi
OFOFOFFIGOFOFOFFFF ÇOK ŞEY HİSSEDİYORUM PELUS OYUNCAK ALCAM SANA YARIN OLMAZ BÖYLE

Jisung
OUF73OGKELFKWLFK
Tamam alırsınnnn oleeyy
Neyseee
Hyun şimdi uykumuz geldi bizim uyucaz sen de uyu tm mı

Hyunjin
Yerim sizi
Bide biz minhoyla çıkmaya basladık
Galiba yani
ÇIKIYORUZ GALİBA

Jisung
NEEE ANLAT ÇABUK

Hyunjin
İyi gecelerrr

Jisung
YA
HYUN
AMAA
OF
İyi geceler🙁😞

ʚɞ

ᜊ Pembeli || HyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin