Bölüm 1

34 8 8
                                    

~ BİR BASKIN MESELESİ ~

------------------------

Kitabı umarım beğenirsiniz. Yazım hataları varsa şimdiden özür dilerim. Keyifli okumalar <33

Not: Bu kitapta gerçek hayattan alıntılar vardır. Argo, şiddet içerir.

1. Bölüm

~Unutma Türk ! KORKMA diye başlıyor senin İstiklal Marş' ın .

M .Akif ERSOY

15 Ekim 2004 - Tunceli / Pülümür

''Anne , babam ne zaman gelecek ''

'' En yakın zamanda ''

Küçük selin, yerde oturmuş halıdaki desenleri hayvanlara benzetmeye çalışıyordu. Annesi Lara hanım ise eşinin yaşıyor olması için dua ediyordu. Can yoldaşı olan eşi, MİT ( Milli İstihbarat Teşkilatı ) 'de çalışıyordu. En son çıktığı görevde eşi, teröristler tarafından kaçırmıştı. 1 haftadır ondan haber bekliyorlardı. Dün bulundukları yeri bulduklarını söylemişlerdi iş arkadaşları. Şimdi ise tüm komşular toplanmış Özgür GÖKTUĞ' un yaşayıp yaşamadığına dair haber bekliyorlardı. Ve sonunda kapı çaldı. Lara hanım gidip kapıyı açtı. Komşularla kapıya doluştu. Karşılarında Özgür beyin MİT 'den arkadaşı Hasan vardı. Gözleri kan çanağına dönmüştü.

'' Y-yenge ''

Ortama derin bir sessizlik çöktü. Hasan yutkunup devam etti.

'' Başınız sağ olsun ''

Lara hanım ona inanmaz gözlerle baktı. Ağlamaya başlayıp gidip Hasan'a sarıldı. Bu onun için çok büyük bir acıydı. Hem canından kıymetli olan eşini kaybetmişti, hem de 4 yaşındaki kızı babasız kalmıştı.

O sırada küçük Selin koltuğun kenarına sinmiş babasıyla hep söylediği, öğrendiği ilk türküyü söylüyordu.

'Gönül gel seninle muhabbet edelim
Gönül gel seninle muhabbet edelim

Araya kimseyi alma sevdiğim, alma sevdiğim
Ya benim kimim var kime yalvarayım
Kaldır kalbindeki karayı gönül'

Küçük Selin neler olduğunu anlamamıştı. Her şey bir anda olmuştu. Annesi , dayısının yaşadığı apartmana taşınmaya, Kocaeli' ye taşınma kararı aldı . Küçük Selin orada büyüdü, okula gitti, ergenliğe girdi ve daha niceleri. Büyüdükçe anladı annesinin o gün neden canı çıkarcasına ağladığını. Bunu öğrendikten sonra gizlice babasının mezarına gidip orada babasına kendince söz verdi. Bir Türk kızına layık bir şekilde ülkesini teröristlerden koruyacaktı. Bu ülkeyi kimsenin eline vermeyecekti. Ne de olsa bu topaklar kolay kolay kazanılmadı, kolay kolay da kaybedilmeyecek ...

~~~

3 Temmuz 2023 -Kocaeli/ Kartepe (Cengiz TOPEL havalimanı)

Elimle ağzımı kapatarak esnedim. Gözlerimden uyku akıyordu resmen. Bu uçak kaç saattir havadaydı böyle? Aslında şuan kafamı Enes' in omzuna yaslayıp uyuyabilirim fakat bizimkilerin iş konuşası tuttu. Bari ben uyusaydım onlar konuşsaydı.

'' Selin!'' diye cırladı resmen Azra. Bu kızda olan gür ses bende de olsa.

''Ay ne var ?''

'' Bizi dinliyor musun ? ''

'' Kanka Allah'ını seviyorsan zaten 20 dakikalık uyku ile duruyorum kaç gündür uyutmadınız azıcık uyusam ''

Enes laf söylemezse olmaz, lafı koydu hemen.

~BİR BASKIN MESELESİ~/YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin