7

114 9 0
                                    

Tamergndgn: İnadına ses yapıyorsun değil mi?

...

Alizebrk: This could be bad for me 'cause I want more

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Alizebrk: This could be bad for me 'cause I want more...

...

Tamergndgn: Gönderi atacağına mesajlara baksana

Sen dışarıda alem yaparken galiba evin soyuluyor dostum.

Kapıyla yarım saattir uğraşan biri var.

"O gönderiyi bir saat önce attım salak mısın?!" Tamer, dışarıdan gelen sinirli sesi duyunca, bir de kapısı çalınca merakla kapıya koştu. Bu sesi daha önce hiç duymamıştı. Ama gelenin hayırlı bir şeye gelmediği kapıyı çalışından belliydi.

Kapıyı açmasıyla elinde kapıyı açması gereken kartla yerde oturan birini gördü, bu Alize'den başkası değildi onu görmesi anormal değildi ki bu kızı asıl şimdiye kadar görmemesi anormal olan kısımdı.

"Hey, sen iyi misin?"

"Yok... Keyfi oturuyorum yerde." Alize çok kötü görünse de huysuzluğunsan ödün vermiyordu. Yine de Tamer yanına gitti çünkü bu anın ona Alize'ye karşı koz kullanmak için yardımcı olacağını düşündü.

"Neyin var? Kalk, ben sana yardımcı olacağım."

"Sence kalkabiliyor muyum?"

"Ayağına mı bir şey oldu?"

"Hayır, vertigom var. Atak geçiriyorum."

"Sallama, içtin değil mi?" Tamer ciddiliğini bozup gülerken Alize ufaktan sinirlenmeye başladı, Alize hep sinirliydi.

"Neden sana yalan söyleme ihtiyacı duyayım?" Alize bıkkınlıkla sorduğu soruya bir süre cevap alamadı.

"...Doğru. İzninle eve girmene yardımcı olayım bari."

Alize kafasını salladıktan sonra Tamer onu tek kolundan destekleyip kaldırdı ve kapıyı açıp içeri girdiler.

Tamer Alize'yi koltuğa bıraktıktan sonra etrafa baktı, her yerde tarot kartları, nereden baksan otuz günlük kahve fincanları ve yanmış kağıtlar dikkatini çekti, daha doğrusu midesini bulandırdı.

"Tamam, çık evden şimdi. Sağ ol."

"Sen iyi olacak mısın? Ya bayılırsan?"

"Geri ayılırım bir şey olmaz."

"Emin misin?"

"Lütfen. İlacımı alıp iyi olacağım."

"Bir de benim tarot işi vardı-"

"Sıçarım sana da tarotuna da ölüyoruz lan şurada çık git!"

"Tamam tamam." Tamer hızlıca evden çıkıp kapıyı kapatırken Alize dönen başıyla sinirli bir halde yatıyordu. Aynı zamanda başının dönme hissiyatının bitmesi için ayaklarını yere sarkıtmış ve yere değiriyordu.

"Of, artık hem sinirliyim hem başım dönüyor imdat!"

Valet de DenierHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin