Alizebrk: Merhaba Tamer Bey. Normalde kimseye yazmam ancak sizin sanırsam ciddi bir sorununuz olmalı ki bütün yorumlarım, mesajlarım sizinle dolu. Ben de insan olarak merak ettim.
Tamergndgn: Merhaba, benim size karşı kişisel bir şeyim yok, yani tacizci falan değilim yanlış anlaşılmasın lütfen ancak en güvenilir ve tanınan tarotçu sizmişsiniz. Bana yardım ederseniz size ne isterseniz sağlayabilirim. Lütfen.
Alizebrk: Benim sizden ne gibi bir isteğim olabilir? İnsanlarla konuşmayı bilmiyor musunuz siz? Yollu muyum lan ben?!
Tamergndgn: Hanımefendi ne dedim sanki, biraz fazla fevrisiniz sanki.
Alizebrk: Siz erkekler hiç kabul etmeyin hatanızı zaten tamam mı? Aman hiç kendinde kusur bulma mazallah ölürsün falan.
Tamergndgn: İşte benim sorunum tam da bu. Öleceğim.
Alizebrk: İyi. Oturumun ne zaman kapanacak söyle de helva kavuralım o güne.
Tamergndgn: Bana yardım edeceksin.
Alizebrk: Hayır.
Tamergndgn: Bana yardım et.
Alizebrk: Yok.
Tamergndgn: Bakar mısın lütfen?
Alizebrk: Yok, bakamam.
Tamergngdgn: Peki ben ne yapacağım? Kendimi mi vurayım, adam mı öldüreyim?
Alizebrk: Bana ne?
Tamergngn: Lütfen talebimi karşılıksız bırakmayın. Rica ediyorum.
Alizebrk:
Tamergndgn: Tamam komikti, yardım et şimdi.Alizebrk: Ne oldu? Az önce vay yardım edeceksin, vay ne istiyorsan veririm diyordun? Para avcısı mıyım lan ben?
Tamergndgn: Sen kafayı mı sıyırdın? İyi misin ya sen?
Alizebrk: Nerden bildin sarhoş olduğumu?
Tamergndgn: Anaaaa, sen sarhoş musun?
Alizebrk: Kim?
Tamergndgn: Sen dediğime göre ben.
Alizebrk: Sen sarhoş muydun ya? Neyse ben sana sabah yazarım hadi bay. Uykum geldi niyeyse.
Tamergndgn: Ne
Gel buraya
Bi bakar mısın?
Hey!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Valet de Denier
Short StoryTamergndgn: Bana yardım edeceksin. Alizebrk: Hayır. Tamergndgn: Bana yardım et. Alizebrk: Yok. Tamergndgn: Bakar mısın lütfen? Alizebrk: Yok, bakamam.