10

89 7 0
                                    

Alizebrk: İyi misin lan

Tamergndgn: Ne bu tavırlar senin telefonunda maçkolik falan da yüklüdür şimdi

Alizebrk: Nereden bildin ya? Gece bildirim sesini de kısıyorum komşular duymasın diye oysaki.

Tamergndgn: Ben şaka yapmıştım

Alizebrk: Tm kes tatavayı ztn kupon yattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Alizebrk: Tm kes tatavayı ztn kupon yattı.
Neyse sen olayı anlatacaktın da UFAK bir talihsizlik oldu.

Tamergndgn: Ha evet. Şimdi noldu biliyor musun yürüyorum sokakta, o sırada yayın yapıyordum ve yerde bir deste tarot kartı buldum. Şakasına bir kart çektim falan... İçinden çektiğim kart ölüm kartıymış. O kartı çektikten sonra başıma gelmeyen kaza kalmadı, biliyorsundur ben motorcuyum. Kollarım kırıldı, bacağımdan ameliyat oldum ve daha bir sürü bela geldi başıma. Bugün de merdivenlerden düştüm. Ben ölecek miyim? Ölmek istemiyorum ben yani, seviyorum hayatı ya. Ölüm bana bir çok farkındalık kazandırdı, çevremdeki insanları tanımama yardımcı oldu ama ölmek istemiyorum. Bu kadarı bile bana yetti. Bunu ne yaparak bozabilirim lütfen yardımcı ol. Ne olacak bana?

Alizebrk: Tamer özür dilerim ama PUAHAYAUAHUAHHAUAHAUAHUAUAHAUAUAHAJAUHAHAHAHAUAHJAHAHAUAHAHAUHAUAHAIAHJAHAUAUAUQUEHEÜEHEÜEHWÜEHÜEGEÜEHEÜEHEÜEV

Tamergndgn: Ne gülüyorsun ya devrelerin yandı yine.

Alizebrk: Sen tarota mı inanıyorsun?

Tamergndgn: Ne yani, sen inanmıyor musun?

Alizebrk: Birincisi inanmıyorum. Keyfi bakarım ama inanılacak bir şey değil yani. İkincisi inansam bile senin rastgele ölüm kartı çekmen bir anlam ifade etmez. Sokakta bulmuşsun işte. Tamer, sen bu dünya için biraz saf mısın?

Tamergndgn: Ben bilmiyorum, öleceğim falan sandım ama pek de yaşıyor da sayılmam başıma gelmeyen kalmadı.

Alizebrk: Sadece şanssız bir dönemden geçiyorsun bence. Takma kafana. Ciddi söylüyorum bak.

Tamergndgn: Şu an bilmiyorum, rahatladım galiba.

Alizebrk: Zaten öyle olması gerekiyor. Bir daha da olmadık şeylere inanmazsın. Bir de, yanında refakatçi var mı? Yardıma gerek varsa gelebilirim.

Tamergndgn: Çok teşekkür ederim. Yanımda menajerim var.

Alizebrk: Oo menajerin var çılgınsın meeen

Tamergndgn: Senin yok mu?

Alizebrk: Annem.

Tamergndgn: Annen ne?

Alizebrk: Menajerim annem

Tamergndgn: Ne yani seni menajerin mi doğurdu?

Alizebrk: Salak mısın annemdi sonradan menajerim oldu

Tamergndgn: E seni sonradan kim doğurdu?

Alizebrk: Sonradan nasıl doğabilirim ya, babam doğurdu dedim ya işte!

Tamergndgn: Baban mı doğurdu?

Alizebrk: Of ne diyorsun ya sen, beni de şaşırttın.

Tamergndgn: Yoğurt nasıl mayalanır

Sakinleştirici yan etkileri

Anime kızı yastık

Alizebrk: Burası Google değil

Tamergndgn: Hey siri, lubunyayı ara

Alizebrk: Lubunya kim?

Tamergndgn: Tirbüşon

Alizebrk: ...

Valet de DenierHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin