45) Grow Old With Me

1.1K 83 44
                                    

+45 vote olmadığı takdirde yeni bölüm gelmeyecektir ve final hakkındaki bilgilendirme de yayınlanmayacaktır.

Multimedya *.*

×××  

Koca bebek sahiden de işini biliyordu.

Aklımdan tek geçen buydu.

"İyi ki bu civarlarda pek kimse yaşamıyor.Çoktan kapımıza dayanmış olurlardı." Dedi üzerimdeyken.

Vücutlarımızda biriken ter bir yandan rahatlamış hissettiriyordu.Bir yandan da tenlerimizin değdiği her nokta kavruluyormuş hissi veriyordu.

Ağzımı hayretle açtım ve gülmeye başladım.

"Sen kendine bak!" Dedim onu üzerimden atmaya çalışırken. En azından üzerimizde duran ince çarşaf vardı ve bilirsiniz, manzarayı biraz engelleyip huzursuz hissetmemi de engelliyordu.

Dirsekleri iki yanıma dayanmış şekilde duruyordu ve belli ki rahattı da. Altında her kıpırdanışımda rahatlığını(!) fazlasıyla hissediyordum zaten.

Onu ittirmek için harcadığım gereksiz çaba bittiğinde gözlerine takıldım. Benden biraz olsun ayrılmıyorlardı. Kıkırdamalarıma bir son verip yüz ifadesinden milyonlarca anlam çıkarmaya başladım.

"Demek kapımıza dayanırlardı." Dedim ciddileşerek.

"Ya da muhtemelen Justin isimli herkesi gözaltına alırlardı."

Daha da şaşırmıştım. Gerçekten o kadar bağırınmış mıydım? Yüz ifademi bozmamaya çalıştım çünkü o çok daha ciddi duruyordu.

Ciddidense çok daha fazla alınmış gibi baktığıma emindim.Ama elimde değildi.

Kafasını eğdi ve dudaklarımız arasında az bir mesafe bıraktı.

"Yine de umrumda olmazdı." Dedi gülümseyerek.Fazla yakın olmasından dolayı dudaklarının gerilişini dudaklarım üzerinde hissetmiştim.

Dirseklerinden güç almayı bıraktı ve ellerini sırtıma yerleştirerek, sırtımın yatağın yüzeyine değmesini engelledi ve ellerinin hoş sıcaklığı beni memnun ederken bir anda yer değiştirdik.

Çarşaf bir anda kayıp ayak uçlarımıza sürüklenmişti.Almak istercesine uzanmaya niyet ettiğimde sırtımdaki ellerini sıkılaştırdı ve herhangi bir hamle yapamayacak duruma düşürdü beni.

"Ciddi olamazsın." Dedim gözlerimi devirerek. Kendine daha fazla yüklenmesini istemiyordum.

Vurulduğunuzda yapmamanız gerekenler listesinde yapılmadık şey bırakmamıştık. Tabi ona başta cesaret vermeseydim, şu an oyuncağı elinden alınan erkek çocuğu rolünü oynamazdı.

Elleri sırtımdan kalçalarıma indi ve orda oyalanmayı çoktan kafasına koymuşçasına kendinden emin bir hareketle kalçalarımı sıktı.

"Sana tapıyorum Camella.Her ayrıntına kadar.Vücudunun en ufak kıvrımına kadar tapıyorum sana."

Tek yapmaya çalıştığım, olanları hazmetmekti. Kendimi ona alıştırmaya çalışıyordum. Yani işlerin bu boyutuna.

Başka bir evrene dalıp gitmişken küçük küçük dokunuşları daha da kendimden geçmemi sağlıyordu.

Dudaklarımı tereddütsüz bir şekilde dudaklarının üzerine yerleştirdim.Anın tadını çıkarırcasına yavaş yavaş öpüyordum.

Ellerimi göğsüne koyduğumda kalçalarımdaki ellerini gevşetti ve kendimi yanına bırakmama izin verdi. Yanına düştüğüm gibi sol tarafımın üzerine yatacak şekilde döndüm ve ona iyice sokuldum. Ayaklarının ucundaki çarşafı oldukça şaşırtıcı bir çabanın ardından bacaklarına çıkardı. Sonra da üzerimize örttü.

Fallen Angel (Justin Bieber FanFiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin