1

202 13 6
                                    

5 dakika daha, lütfen? 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

5 dakika daha, lütfen? 

Friday'in sesini duymamak umuduyla kafama bir yastık koydum. Normalde bu kadar erken kalkmam gerekmezdi ama anlaşılan babam tartışmak istemişti. 

Friday odamın ışıklarını açarken, "Özür dilerim Bayan Stark ama babanız çok sabırsız." dedi. "Kalkmanizi tavsiye ederim."

"Tanrım, saat sabahın 5'i" diye şikayet ettim. "Okula bile gitmiyorum, neden bu kadar erken?"

Yatağımdan yuvarlanarak yere düştüm. Yürüyemeyecek kadar yorgundum çünkü dün gecenin tamamını YouTube'da Kaptan Amerika videolarını izleyerek geçirmiştim. Steve Rogers'a biraz aşık olabilirim ama bunu J.A.R.V.I.S dışında kimse bilmiyordu. Ve geçen yılki tüm bu 'Ultron' olaylarından sonra Jarvis artık Vision olmuştu, bu yüzden Vision'ın bunu bildiğini varsayıyordum.

"Friday, beni babamın ofisine götür," diye emrettim, ne cevap alacağımı çok iyi biliyordum.

"Size 1.356. kez söylüyorum, sizi babanızın ofisine yuvarlayamam. Kendiniz yuvarlanabilirsiniz veya bacaklarınızı kullanabilirsiniz."

"Harika, teşekkürler Friday," diye mırıldandım, yavaşça ayağa kalkarak.

Asansöre doğru yürüdüm ve gelmesini bekledim. Bunu yaptıktan sonra beni 6. kata götürmesi için düğmeye bastım. Uyandırmak için gözlerimi ovuşturdum ama hâlâ zar zor uyanık kalabiliyordum.

"Ah, işte buradasın," dedi babam asansörden çıkar çıkmaz. "Seninle konuşmak istedim."

"Sabahın 5'inde mi?"

"Evet, çünkü bu bana sana her şeyi açıklamak için bir saat, hazırlanman için bir saat ve gideceğin yere varmak için bir saat veriyor."

Bir kaşımı kaldırdım. "Bu bir görev mi?" diye sordum. "Buna Steve de dahil mi?"

Babam içini çekti ve yanındaki vidayı aldı. En son icatlarından birine doğru yürüdü ve onu tamir etmeye başladı.

"Evet, bu bir görev gibi ama aynı zamanda değil." diye açıkladı. "Ve evet, bu Steve'i de içeriyor. Kaptan Amerika videolarını izlemek yerine haberleri izlemeye daha fazla zaman ayırmış olsaydın, Steve'in artık bir suçlu olduğunu anlardın."

"Ne? Steve?" diye kekeledim. "P-peki o videoları nereden biliyorsun?"

"Unutma, 'arama geçmişi' diye bir şey var. Ve evet, Steve bir suçlu çünkü 100 yıl önce arkadaşı olması gereken bir katili kurtarmak için kanunları çiğnemeye karar verdi."

Her şeyden önce, babamın videoları öğrenmesinden biraz utanmıştım ama aynı zamanda olup bitenler konusunda da biraz kafam karışmıştı.

"Peki görev nedir?" diye sordum, "Görünüşe göre 3 saat içinde başlayacak?"

Babam bana yalnızca bir şeyler planlarken kullandığı o sırıtışla gülümsedi. "Okul," dedi, "Tebrikler, ikinci sınıfa başlıyorsun!"

[Peter Parker] Senseless - ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin