5

90 11 1
                                    

Sen başkaları gibi değilsin, biliyorsun değil mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sen başkaları gibi değilsin, biliyorsun değil mi?

O gün artık hiçbir soruya cevap vermemiştm. Bu bir görevdi, gerçekte bir okul değildi. Aslında burası bir okuldu ama benim için değildi. Muhtemelen öğrendiklerimi diğer öğrencilere saklamalıydım çünkü onların buna ihtiyaçları varmış gibi görünüyordu.

Peter'ı okulun dışında bekliyordum ama muhtemelen yarım saat daha dışarı çıkmayacaktı. Neden? Çünkü boş zamanımı burada kalabalığın önünde olmak için terk etmiş OLABİLİRİM. Telefonumu çıkarıp babamı aradım ve nereye gideceğimi söyledim.

"Şu anda konuşamam, biraz meşgulüm..." dediğini duydum babamın telefonu açar açmaz. "Bana neye ihtiyacın olduğunu söyle ve çabuk ol."

Arka planda patlama sesi duydum ve kötü sinyalden dolayı sesi kesiliyordu.

"Baba, neredesin?"

"Kuledeyim, kazara bir şeyi patlatıp laboratuarımı yakmış olabilirim?"

"Friday'e fıskiyeyi açmasını söylemen yeterli!"

"AMA PATLAMA NEDENİYLE SPRİNKLER DE PATLADI!" dedi panikle.

"BABA SAKİN OL ÖLMEYECEKSİN, SADECE YANGIN SÖNDÜRÜCÜYÜ TUT!"

Havanın ateşe çarpma sesi telefonumun hoparlöründen geçmeden önce, telefon hattının diğer tarafında bir anlık sessizlik oldu.

"Teşekkürler." dedi babam. "Onlardan bir tane olduğunu unutmuşum..."

Babamın teknolojiyle çok fazla vakit geçirdiğini ve yangın söndürücüyü unuttuğunu fark ederek güldüm. Kuledeki otomatik olduğundan mikrodalgayı nasıl kullanacağını unuttuğuna bahse girerdim. Tek yapmanız gereken içine biraz yiyecek koymaktı ve o bunu sizin için yapıyordu.

"Peki sen ne diyordun?" dedi düşüncelerimi bölerek.

"Ah, biraz sonraya kadar eve dönmeyeceğim," dedim, "Peter beni bir sandviç dükkanına davet etti."

"TANRI'YA YEMİN EDERİM EĞER İKİNİZ ÇIKIYORSANIZ O ÖRÜMCEK ÇOCUĞU ÖLDÜRÜRÜM!"

"Baba." dedim gözlerimi devirerek, "Bucky'nin hatırı için çıkmıyoruz!"

"'İsa' yerine Bucky'nin adını kullanman gerçekten hoşuma gitmiyor ama sorun değil. Seni izliyorum çocuğum, eğer sana bir parmak kadar yaklaşırsa polisi ararım!"

"Tamam, hoşça kal baba, git daha fazla şey patlat!" dedim telefonu kapatmadan önce.

'Bucky'nin hatırı için' dediğimde ne kadar sinirlenmiş göründüğüne güldüm ama dürüst olmak gerekirse Bucky İsa ve kutsal ruhtur.

Okul zili çaldığında Peter'ın okuldan koşarak çıktığını gördüm. Beni gördüğünde şaşkına döndü çünkü kendi ayaklarına takıldı ve uzun merdivenlerden düştü.

"Kutsal Stark..." diye mırıldandım, ona doğru koştum. "Peter!"

Merdivenlerin dibinde hareketsiz yatıyordu, sırt çantası birkaç metre önünde duruyordu.

"Hey, Parker!" diye bağırdım, "Uyan!"

Gözleri yavaşça açıldı ve büyük kahverengi köpek yavrusu gözleriyle bana baktı. Üzerinde durduğumu görünce gülümsedi.

"Zaten sana aşık oldum mu?" diye mırıldandı, otururken.

Onu tekrar yere ittim ve başımı salladım. Bu çocuk benim ölümüm olacaktı.

"Senden nefret ediyorum." Sırıttım, "Beni buna inandırdığın için pisliğin tekisin."

"Düşüş sahte değildi, sadece takıldım falan." dedi utangaç bir tavırla. "Evet ayakkabılarımı bağlamayı unuttum."

İkisi de çift düğümlü olan spor ayakkabılarına baktım. Bağcıklarına takılmadığını kesin olarak biliyorum.

"Kaldır o tembel kıçını da biraz yiyecek alalım." dedim ayağını dürterek.

"Yapamam, Ned buraya gelene kadar beklemem gerekiyor!" diye şikayet etti. "Duygusal desteğim olmadan hiçbir yere gidemem, yoksa gergin olurum ve çıldırmaya başlarım!"

"Neden korktun? Tek yapacağımız biraz yiyecek almaktı."

"Peki, böyle söylediğinde..."

Hiçbir şey söylemedim ama onun yerine tanıdık bir yüzün merdivenlerden aşağı indiğini fark ettim. Fizik dersinde Peter'la birlikte dolaşırken gördüğüm çocuğun Ned olduğunu sanıyordum. Kafasında sevimli bir şapka ve düz kırmızı bir tişörtün etrafında ekose bir gömlek vardı.

"Hey Peter, hey Mila," dedi gülümseyerek, "Üzgünüm geciktim, Betty ile konuşuyordum."

"Güzel şapka dostum!" BenEvet, o her zaman böyledir. Hoşçakal." diye ben de iltifat ettim. "Babam bunu asla takmaz, o özel tasarım kıyafetler giyiyor."

"Eğer o tasarımcı kıyafetleri giyiyorsa çılgınca zengin olmalısın." diye araya girdi Peter.

Kahretsin, muhtemelen bunu geri almalıydım. Varlıklı bir aileden geldiğimi düşünmelerine bile izin veremezdim. Her gün tasarımcı kıyafetleriyle dolaşan çok fazla insan yoktu, bu yüzden dikkat çekmemem gerekiyordu.

"Tasarımcı AYAKKABI DEPOSU!" dedim hızlıca. "Tasarımcı tasarımcı değil, daha çok sahte marka ürünleri gibi."

"Oh, Bu biraz daha mantıklı."

"Peki burada beceriksizce duracak mıyız, yoksa biraz yiyecek mi alacağız?" diye önerdim, "çünkü gerçekten açım."

"O-oh, evet." dedi Peter yerden kalkarak. "Yemek. Evet. Hadi yiyecek alalım."

Yürümeye başladığımızda adımlarımı iki çocuğun birkaç adım önünde tuttum. Yine de konuşmalarını duyabiliyordum.

"Çok hoş biri," diye fısıldadı Ned Peter'a, "Ve şapkamı da beğendi."






[Peter Parker] Senseless - ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin