12

22 3 0
                                    

Gerçekten hoşuna gideceğini düşündüm.

 İnanamayarak bana baktı. Bunun iyi bir inançsızlık mı yoksa kötü bir inançsızlık mı olduğunu anlayamadım. En iyisini mi düşünüyordum?

"A-açık evden nasıl haberin oldu?!" dedi endişeyle, "Biletler bugün satışa çıktı!"

Zoraki bir şekilde gülümsedim ve kaşlarımı kaldırdım.

"Sihir." dedim açıkça, "Şimdi içeri girelim!"

Elimi ona uzattım, o da yavaşça tuttu. Büyük cam kapılardan içeri girdik ve güvenliğe doğru ilerledik. Peter'ın gösterdiği biletleri istediler ve bizi güvenlikten gönderdiler.

Güvenlik görevlilerinden biri olan Joe beni gördü. Gözleri büyüdü ve beni kenara çekti.

"Bayan Stark," dedi sessizce, "Babanız size burada olmamanız konusunda kesin talimat verdi. Korkarım size gitmenizi söylemem gerekiyor."

"Joe, burada arkadaşımla birlikteyim.. Onu öylece bırakamam!"

"Bayan Stark-"

"Dikkat çekmeyeceğime söz veriyorum, sadece babama burada olduğumu söyleme."

Joe'nun söyleyeceklerini dinlemeden uzaklaştım. Binada çalışan her personeli tanıdığım için dikkat çekmemek zor olacaktı.

"Bütün bunlar neyle ilgiliydi?" diye sordu Peter, güvenlik görevlisinin bana baktığını fark ederek.

"Hiçbir şey. Ceketimi kontrol etmesi gerekiyordu. Görünüşe göre metal fermuar bir alarmı çalıştırmış."

Bunun korkunç bir yalan olduğunu biliyordum, elbise fermuarları gerçek metal değildi ve son teknoloji ürünü bir güvenlik hattını devreye sokmazdı. Peter buna inanmış gibi görünüyordu ama bahse girerim ki tur için heyecanlıydı. Öte yandan ben değildim.

"Tamam... yani Tony Stark'ın birkaç dakika içinde giriş konuşması yapacağı yazıyor, sanırım oraya gitmeliyiz?" diye konuştu sorarcasına. "Kule tiyatrosunda olduğu yazıyor..." 

Sessizce inledim ve asansöre doğru ilerledim. 9. katın düğmesine basıp Peter'ı içeri ittim ve ayağımı sabırsızca yere vurdum. Peter'ın yapmak istediği şeye hayır diyemezdim, yoksa şüphelenmeye başlardı.

"Sanırım daha önce buraya geldin?" diye sordu, düşünce zincirimi kırarak.

"H-hayır, sana böyle düşündüren ne?!" dedim şaşkınlıkla.

"Tiyatronun nerede olduğunu biliyor gibisin ve bu Stark Tower tarihindeki ilk tur."

"uHm, az önce aşağıdaki haritayı okudum. Büyük değil."

Vay canına, burada gerçekten daha dikkatli olmam gerekiyordu. Yaptığım her şey birilerini şüphelendirebilirdi. Neyse ki şimdilik asansörde sadece ben ve Peter vardık, ne ters gidebilirdi ki?

"Tekrar hoş geldiniz Bayan Stark, babanız 9. katta."

Peter'ın gözleri büyüdü ve şaşkınlıkla asansöre bakmaya başladı. Yüksek sesle öksürdüm ve incik kemiğine vurdum.

"Bu ne içindi?!" Dedi asansörün yan tarafını tutarak. "Tanrım Mila, bacağımı kırabilirdin!"

"Evet- Um üzgünüm, spazm atağı."

"Tabii..... Neyse, birinin konuştuğunu duydun mu?"

"Hayır."

"Birinin 'Bayan Stark' dediğine yemin edebilirdim."

"Hayır, hiçbir şey duymadım." dedim defalarca asansörün düğmesine basarken.

Nihayet kapılar açıldığında dışarı çıkıp koridora doğru koştum. Peter peşimden koştu, ben de bir tabelanın arkasına saklanıp tiyatroya girdim.

"Mila!" diye arkamdan bağırdı.

Kalabalık oditoryuma girdim, bazı insanlar dönüp bana sinirle baktılar. Çoğunlukla istekli ziyaretçilerle doluydu ama babamın tanıdığı bazı insanları tanıdım.

Boş bir sandalyeye oturdum ve Peter için bacağımı yanımdaki koltuğun üzerinden geçtim. Ondan bahsetmişken arkamdan içeri girdi ve bana şaşkın bir bakış attı.

"Gerçekten tuhaf davranıyorsun..." Yanıma oturarak fısıldadı, "İyi misin?"

"Mükemmel derecede iyiyim Pete."

"Ah. Tamam."

Birkaç dakika geçti ve aniden ışıklar kararmaya başladı. F.R.I.D.A.Y'nin sesi hoparlörlerde yankılandı ve kulenin ünlü sahibini tanıttı.

"Bayanlar ve Baylar, size takdim edeyim... Tony Stark."

Odadan bir alkış sesi yükseldi. Koltuğuma gömüldüm ve nazik olmaya çalıştım. Babam burnunun ucunda güneş gözlüğüyle gururla sahneye çıktı. Gözleri izleyiciyi taradı, görünüşe göre her bir yüzü fark ediyordu. Oturduğum yere yaklaşmaya başladığında Peter'ın kolunu tuttum ve kolunun kıvrımına saklandım.

"N-ne oluyor Mila!" Peter yüksek sesle fısıldadı, insanların bize dik dik bakmasına neden oldu.

Saklandığım yerden baktım ve babamın konuşmaya devam ettiğini gördüm. Tur rehberleri falan hakkında bir şeyler anlatıyordu ve ben de kaçmak için mükemmel zamanı buldum.

"Gitmeliyiz..." diye mırıldandım, "Bu aslında sadece senin dikkatini gerçekte olup bitenlerden uzaklaştırabilmesi için."

"Gerçekten neler oluyor?"

"Bahse girerim ki personel bir hile hazırlıyor." Devam ettim, "Aslında size kuleyi göstermeyecekler, sadece insanların onun sakladığını düşündüğü stereotipleri gösterecekler. Gerçek odaları kapatıp sahte olanları açıyorlar."

"Mila, bu hiç mantıklı değil. Ayrıca Stark Tower stereotipi nedir?"

"Milyonlarca Iron Man kostümü ürettiği ve evi robotların yönettiği."

"Yaptığı şey bu değil mi?"

"Hayır. Sadece 45 adet çalışır durumda olanı var, geri kalan yüz tanesi ise mallarını satmaya yönelik sahte ürünler."

"Bütün bunları nereden biliyorsun?"

Gözlerimi devirdim ve oturduğum yerden kalktım. Odadan gizlice çıkıp Peter'ı kenara çektim.

"Güven bana." diye fısıldadım. "Eğer gerçekten Stark Tower'ı görmek istiyorsan çeneni kapat ve beni takip et."








Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 7 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

[Peter Parker] Senseless - ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin