7

54 8 0
                                    

Keşke bilseydin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keşke bilseydin.

Peter, Ned ve ben onun odasında yerde oturuyorduk. Kale yapmak için yastıkları yığmıştık ama yine de düşmüştü. Üçüncü Star Wars filmine başladığımızda saat 9:42'ydi ama kimse yorulmaya yaklaşmıyordu bile.

"Biliyor musun, Han Solo bana Tony Stark'ı hatırlatıyor." dedi Peter dirseklerini yastığa bastırarak.

"Gerçekten mi? Bana Darth Vader'ı hatırlatıyor." dedim.

"Woah, Bay Stark'a karşı neyin var?"

"Hiçbir şey, sadece şaka. Sadece bir şaka."

Peter önümüzde oynayan filmi izlemek için arkasını döndü, ben de kendi kendime kıkırdadım. Kim olduğum hakkında hiçbir fikri yoktu. Gözlerimi televizyon ekranına dikmeye çalıştım ama gözlerim sürekli onun odasında geziniyordu. Yanımdaki çocuk hakkında daha fazla bilgi edinmeme yardımcı olacak yararlı bir şey bulmak istiyordum.

Hayır, Ned değil. 

Başımı yastığa gömdüm ve iç çektim. Şu anda gerçekten biraz yemek yemek istiyordum ama kabalık etmek de istemiyordum.

"Herkes akşam yemeği yedi mi?" diye sordu Bayan Parker, başını odaya uzatarak.

Hepimiz kafamızı sallayıp ona baktık. Eşofman ve ayakkabı giyiyordu ve saçlarını dağınık bir topuz yapmıştı. Cuma gecesi koşusuna çıkacakmış gibi görünüyordu.

"Tamam, ben biraz taco almaya gidiyorum. Gelmek isterseniz gelebilirsiniz!" diye teklifte bulundu.

Ned ve ben teklifini cömertçe kabul ettik ve çok geçmeden hepimiz dışarı çıkıp yemek yemeye hazırdık. Peter'ın dairesinden birkaç blok ötede küçük, şirin bir dükkan vardı ve adı El Rey Del Taco'ydu. O kadar küçüktü ki önünden binlerce kez geçsem orada olduğunu bilemezdim.

"Bu gizli bir mücevher." diye açıkladı Bayan Parker. "Bunu yalnızca birkaç kişi biliyor, ama elimizden geldiğince burayı yaymaya çalışıyoruz."

İçeri girdiğimizde yemeğin parasını ödemeyi teklif etti ama ben ona ayrıca ödeyeceğimi söyledim. Kimliğimi gizli tutmak zorunda kalsam bile, bunu karşılayabileceğimi bildiğim halde kimsenin parasını bana harcamasına izin vermezdim. Benim param hiç 'zor kazanılmamış'ken, başkasının zorlukla kazandığı parayı almak doğru değildi.

"Peki Mila, neden Queens'e taşındın?" diye sordu Ned. "Normalde insanlar Brooklyn ya da Massachusetts gibi yerlere taşınıyor."

"Ummm, babam eklembacaklılarla ilgili çalışmalarıma devam edebileceğim üstün yetenekliler okuluna gitmemi istedi." diye söyledim.

Dürüst olmak gerekirse yalan söylemiyordum. Babam bir Örümcek varlığı üzerinde çalışmam için Midtown'a gitmemi istemişti.

"Araknolog olmak mı istiyorsun?" diye sordu Peter merakla. "Mesela, geçimini sağlamak için örümcekler üzerinde çalışmak mı istiyorsun?"

[Peter Parker] Senseless - ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin