8

54 6 0
                                    

Masum olan biri nasıl suçlu olabilir?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Masum olan biri nasıl suçlu olabilir?

"Nora, sana söylemem gereken bir şey var."

Bilgisayarımdan başımı kaldırdığımda babamın üzerimde durduğunu gördüm. Ona sorgulayıcı bir bakış attım ve teorilerimi yazmaya geri döndüm. Önümdeki işten o kadar büyülenmiştim ki saatlerdir burada oturduğumu fark edemiyordum.

"Evet?" dedim dizüstü bilgisayarımı kapatarak, "Ne oldu?"

Taşınabilir bir projektörü masanın üzerine fırlatıp onun merkeze doğru yuvarlanmasını izledi. Kendini metal yüzeye kilitledi ve önüme renkli bir görüntü yansıtmaya baktı.

Birkaç saat öncesine ait bir haberin fotoğrafıydı bu. Projeksiyonun çoğunu büyük bir başlık kaplıyordu ve altta küçük, bulanık bir resim yer alıyordu.

Birleşmiş Milletler Konferansı'nda bomba patladı: Wakanda Kralı öldürüldü, çok sayıda kişi yaralandı

Daha bugün Avusturya'nın Viyana kentinde patlayan bir bomba Wakanda Kralı T'Chaka'yı öldürdü. Pek çok kişi yaralandı ve bu davanın suçlusunun James Buchanan Barnes olduğundan şüpheleniliyor; Aynı zamanda Kış Askeri olarak da bilinir.

Şaşkınlıkla ekrana bakmaya başladım. Ne oluyordu? Bucky ile hiç tanışmamıştım ama Steve bana her zaman onun harika bir adam olduğunu ve daha iyisini hak ettiğini söylüyordu. Eğer öyleyse neden gidip toplu katliam yapsındı ki?

"Okumayı bitirdin mi?" diye sordu babam. "Güzel, çünkü bunu konuşmamız gerek."

Oturduğum yerde kıpırdandım ve parmaklarımla oynadım. Bununla ilgili her şey çok kafa karıştırıcı görünüyordu, bunun başlıca nedeni son zamanlarda haberlere dikkat etmememdi. Ben de Bucky'nin ele geçirilmediğini falan sanıyordum. Kaptan onu iyileştirmemişmiydi mi? Neden yine kötüydü?

Babam bana olan biten her şeyi anlatmıştı. Steve'in anlaşmaları imzalamayı reddettiğini ve artık bir savaş suçlusu olduğunu söylemişti. Görünüşe göre Bucky hiçbir zaman iyi bir insan olmamıştı ve tüm bunları yapması için Steve'i kandırmıştı.

"İşte bu yüzden bu Örümcek çocuk hakkında daha fazla bilgi edinmene ihtiyacımız var." diye devam etti babam. "Steve intikamcıların yarısını yanına aldığı için ekip üyelerimiz azalıyor ve benim desteğe ihtiyacım var."

"Ama Peter bir ergen. Onu öylece okuldan alıp Almanya'ya götüremezsiniz! Öldürülebilir."

"O öldürülmeyecek."

"Bunu bilemezsin."

"Ama onun güçleriyle neler yapabileceğini bana sorduğunda anlatacağım." dedi babam ayağa kalkarak. "Onu çözmek için yarına kadar vaktin var, çünkü birkaç gün içinde Almanya'ya gidiyorum."

[Peter Parker] Senseless - ÇEVİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin