Medyada bulunan şarkıyı direkt fici her okuduğunuzda açabilirsiniz
ficin ismini onu dinlerken buldum yazarken de dinliyorum uyuyor ficin havasına dediğim gibi isterseniz açabilirsiniz----------------------------------
Geç yatmış, erken uyanmıştım. İki saat uyumuş, buna rağmen gayet zinde uyanmıştım.
Alıştığım bu düzen, beni eskisi kadar yormuyordu. Elimde döndürüp durduğum kahve bardağı, düşüncelerime ortak oluyordu.
Bağdaş kurmuş, salondaki koltukta oturuyordum. Başımı koltuğun arkasına yaslamış, tavanı dikizliyor, bir yandan havanın aydınlanmasını bekliyordum.
Telefonun kilit ekranını açtım. Saat henüz altı buçuktu. Kış ayında olduğumuz için, havanın henüz aydınlanmamış olması doğaldı.
"Günaydın!" Abim enerjik bir şekilde salona gelmiş, giydiği gömleği iliklerken konuşmuştu.
"Günaydın, abi. Enerjiksin bakıyorum?" Gülümseyip beni yanıtladı.
"Tabii ki de! benim enerjiden yoksun kardeşimi, kendi enerjimle aydınlatmam lazım." İster istemez gülmüş, sırıtarak ona bakmıştım.
"Teşekkür ederim." Abim, gözlerinde mutluluk ile harmanlanmış hüznü taşıyarak baktı bana. O acı gülümseme... Üzülüyordu.
"Bir şey değil, Chan. Hiçbir şey yapmıyorum, yapamıyorum." İç çekip yanıma oturdu, ardından devam etti.
"İlaçlarını almak, sana konforlu bir hayat sunmak dışında elimden bir şey gelmiyor. Bu üzüyor beni. Umarım acına destek olabiliyor, yükünü biraz olsun alabiliyorumdur." Başımı eğdim.
"Abi eğer sen olmasaydın, ben yaşayamazdım. Bu psikolojiden çıkamazdım. Kimse yanımda yoktu, sadece sen vardın. Cidden güven bana, çok iyi bir abisin. Desteğin en iyisini verdin bana." Abim güldü, omzumu sıkıp yeniden ayaklandı.
"Ben iş yerinde yiyeceğim, sakın saçma sapan şeyler yemeye kalkışma. Aç karna sigara da içme, biliyorum ne kadar içme desem de o boku ağzına süreceksin. Yemeğini güzelce hazırla, sonra ne yapıyorsan yap. Ben çıkıyorum!" Dedikleri ile adeta başım dönmüştü. Bir ton şey saydırıp gidiyordu.
"İyi tamam, görüşürüz!" O da cevap olarak kapının önünden bir şeyler bağırmış, sonra seri bir şekilde evden ayrılmıştı.
Yine tek kalmıştım. Telefonumun ekran kilidini açtım, gelen bildirimleri kontrol ederken yeni gelen bildirim ile güldüm.
Seungmin & Chan
WhatsApp KonuşmasıSeungmin
Chan uyanık mısın ya
Çok sıkıldım
Niyeyse erken kalktımChan
Uyanığım tabii ki de
Bu saatte niye kalktın
Hafta sonu üstelik
Uyusaydın iyiceSeungmin
Açlıktan uyandım|
Açlıktan uy|
Ya bilmiyorum ki
Bir anda uyandım
Okuldan dolayı alışmışımdırChan
Anladımm
Biraz daha yatabilseydin keşke
Uykuyu seviyorsun benceSeungmin
Sorun olmaz ya
Merak etme beni gün içerisinde uyurum
Sen niye bu kadar erken kalkıyorsunChan
Hem ruhum, hem de bedenim
hasta çünkü|
Hem ruhum, hem d|
Geçen sene bir anda az uyumaya başladım
Ondandır muhtemelen
Alışkanlık oldu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yorgun savaşçı | chanmin
Fanfiction"Yine yemek yememişsin, Seungmin." "Ve sen de yine uyumamışsın, Chris." Düz yazı ağırlıklı, texting + düz yazı