(Bu bölümüz sadece Selim-Helin sahnelerinden oluşacaktır. Bu hikayenin esas başrollerinden biri Selim olduğu için ve bölüm günümüze dair olacağı için özel bölüm sayılmaz.)Yorumlarınızı okumayı seviyorum o yüzden bol bol yorum atarsanız sevinirim.
Hadi.
Yıldıza basın. Aydınlansın gece...
.
"Bir yanda korkun bir yanda umudun varsa 2 kanatlı olursun, tek kanatla uçulmaz zaten."
-Mevlana
🍀🍃
8.BÖLÜM
KADERDEN KAÇAMAMAK
Bölüm şarkısı; Fikret Kızılok - Bu Kalp Seni Unutur Mu?
Zeynep Casalini - DuvarKeyifli okumalar...
...
SELİM KARYEL
(Selim'in, Helin Urya'yı getirdiği ev. Temsili)
.
"Gönül aşk ırmağında yüz parçaya bölünmüş, ten ise habersiz!
Deniz dalgalanmakta,(üzerindeki) çer- çöp habersiz." Yazıyordu okuduğum satırlarda.Şiirler ile pek aram yoktu aslında. Lisede kazandığım yarışmadan hediye gelen bir kitaptı elimdeki. İlk okuduğumda zerresini dahi anlamamışken şimdi, divan şiirlerinin hastasıydım. Şimdi okuduğum beyit ise Riyazi'dendi.
Elimdeki viskiden bir yudum daha aldıktan sonra gözlerim yatağımda uzanan bedene kaydı. Az önce düzeltmeme rağmen üzerindeki battaniye yine beline kadar inmişti.
Hala aynıydı.
Küçük yüzünü odayı aydınlatan şömine ışığı sayesinde görebiliyordum. Uyurken dudaklarını öne büzüşü, nefes alış verişinin uykuya daldıktan 30 nefes kadar sonra ritmine dönmesi, sinek kovalar gibi burnunu kaşıması... 10 yıl önce bıraktığım kız çocuğu ile şimdiki kadın arasında zerre fark yoktu. Kitabı yavaş bir şekilde yanımdaki sehpaya bırakıp ayaklandıktan sonra doğrudan onun yanına gelip yatağın köşesinde oturdum. Parmağımı yüzüne değdirmemeye özen göstererek yüzünü kapatan koyu kahverengi saçları çektim. Küçükken de uykusu fazlasıyla hafifti. Tek bir kuş uçsa hisseder ve hemen uyanırdı Helin. Ona dair hatırladığım en net şeylerden biriydi bu. Gerçi onu unutmak gibi bir seçenek vermemiştim kendime.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAKİ YEŞİL
General Fiction"Beni olduğum gibi kabul eden tek yer, bana renkleri sevdiren tek yer kalbin sevgilim. Mislina... Kalbin evim."