"Ona baktın bana güldün. Ben gülüşünden sevdim seni, o bakışından tanıdı seni..."
🍃🍀2.Bölüm
GARİP YABANCI
Bölüm Şarkısı; Katy Perry - E. T.
Mild High Club - HomageKeyifli okumalar...
Evlen benimle...
Yaklaşık 2 dakika önce kurduğum bu cümle kafamın içinde neredeyse 2000 kere tekrar etmişti.
Ne oluyor bu aşşağılık sokakta.
Bir bunu yapmadığım kalmıştı. Daha birkaç dakika önce boynuma bıçak dayayıp benden para çalmaya çalışan bir sokak çocuğuna evlenme teklifi etmiştim. Şuan o çocuk bana kafayı yemişim gibi bakarken bu düşüncesinde haklı olduğunu biliyordum. Zira bende aynı şeyi düşünmeye başladım.
"Seninle ?"
"Evet."
"Evleneyim..."
"Evet."
Gözlerime baktı. Galiba akıl sağlığımı sorguluyordu.
"Ya yürü git başkasıyla eğlen. Akıllısı beni bulmaz delisi peşinden ayrılmaz." diyerek arkasını döndü ve yürümeye başladı. Bir an bile düşünmeden peşinden ilerlerken bir yandan da ikna çabama devam ettim.
"Niyeymiş ? Evlenilecek bir kız değil miyim ?"dediğimde bir anda arkasını döndü ve agresif bir şekilde cevap verdi.
"Sorun senin nasıl bir kız olduğun değil. Benim evlenilecek bir adam olmamam. Doğru söyle amacın ne ?"
Şimdi ben buna nasıl cevap verecektim. Daha da önemlisi bu adama nasıl güvenecektim ?
"Evlenmem gerek."
"Sebep ?"
"Türkiye'ye gidebilmek için."
"Ha senin benimle planın sadece evlenmek değil bir de Türkiye'ye gitmek mi ?"
"Evet."dedim başımı eğerek. Acizlikti bu. Bana yakışmayan şeylerden biriydi. Bir erkeğe mecbur kalmıştım.
Başımı kaldırıp ona baktığımda üstten bana baktığını gördüm. Kafasını kaldırıp derin bir nefes verdikten sonra "Herşeyi baştan anlatır mısın? Sebeplerinden sonuçlarına kadar herşeyi..."
"Şimdilik özet geçsem sonra sen teklifimi kabul ettikten sonra herşeyi detaylıca planlasak olmaz mı ?"
"Kabul edeceğimden nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ?"
"İki tarafında kazançlı çıkacağı bir anlaşmayı herkes kabul eder serseri." dedim bilmişçe. Aslında sadece blöf yapıyordum. Zira kabul etmeme ihtimali beni korkutuyordu.
"Tamam."dedi biraz geçtikten sonra. "Özet geç."
"Şimdi mi ? Ya-yani burda mı ?"
"Evet. Burda anlat ki ona göre yoluma yada yolumuza devam edelim."dedi göz kırparak.
"Hazır mısın ?" dedim derin bir nefes alarak. Sadece kafa sallamayla yetindiğinde planımı kısaca özetledim.
"Eğer anlaşmayı kabul edersen sade bir nikahla evlenip direkt olarak vize başvurusunda bulunuyoruz. Temelli olarak." detayını eklemeyi de unutmamıştım. "Sonrasında Türkiye'ye gidip kendi hayatımızı kurduktan sonra boşanıyoruz. De acuerdo ?" (Tamam ?)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAKİ YEŞİL
Fiction générale"Beni olduğum gibi kabul eden tek yer, bana renkleri sevdiren tek yer kalbin sevgilim. Mislina... Kalbin evim."