Mistake

22 4 2
                                    

"Gurur duymadığım özelliklerim var
Tutamadığım sözler verdim
Sevgiyi hak etmediğimi hissettiğim günler oldu
O yüzden ne düşünürsen düşün bana şöyle deme; hata."

Nf | Mistake 🎶

_____________

İlahi bakış;

Regulus nesneleri lanetlendirmek üzerine bulduğu tüm kitapları gizlice toplamış bir kısmını Dorry'e bırakmış kalanları da kendisi vakit buldukça araştırmıştı ama ne Dorry ne de kendisi bir tane bile mantıklı sonuca ulaşamamıştı.

Gücünden bir parça ya da gücün direkt kaynağı olabilir demişti Dorry ve Regulus'a göre bu oldukça mantıklıydı yine de kendisini tatmin edecek kadar karanlık bir büyüye erişememişti. Belki de daha yasaklı kitaplar bulmalıydı.

Bunun için aklına gelen iki yer vardı, Hogwarts kütüphanesinin yasaklı bölümü ya da Knocturn yolundaki Borgin ve Burkes.

Borgin ve Burkes'a giderse şayet bunun dedikodusunun lorda varacağından emindi ne var ki Hogwarts'a gitmesi de zor olacaktı.

İki taraftan sıkışmış hissettiğinde daha fazla odasında kalamadı ve Dorry'nin yeni kaldığı otele cisimlendi. Kimsenin Dorry'den haberi olmasa da güvenlik ve tedbir amaçlı Dorry'nin ve tabii Kreacher'ın artık yer değiştirmeleri gerektiği üzerine ortak bir karar almışlardı.

Otelin içine, kapının hemen dışına cisimlenip kapıyı tıkladı. Kreacher kapının tıklanma ritminden efendisini tanıyıp kapıyı açtı ve onu içeri aldı.

Bu seferki oda geçenkine nazaran daha büyüktü ve iki berjere sahipti böylece üçü de kısmen eşit mesafeden üçgen oluşturup oturabildiler.

Uzun bir konuşmanın ardından, Regulus kıza Dumbledore nefretinden bolca bahsetmişti, Dorry Dumbledore'a güvenmese de biraz onun yardımını almak gerektiğini savundu.

Madalyon hakkında daha elde tutulur bir bilgileri bile yoktu ve eğer çağın en güçlü büyücüsünden yardım alabilirlerse kesinlikle sonuca daha hızlı varabilirlerdi!

Madalyon hakkındaki sohbet ucu açık beklerlerken Regulus yeni hatırlamış gibi gözlerini büyüttü ve Severus'un bahsettiği kehaneti Kreacher ve Dorry'e anlattı.

"Biri varlığını sürdürürken diğeri yaşayamaz. Burası kehanetin kritik noktası. Tamam sen Voldemortsun ben seçilmiş kişiyim. Ölmen lazım ki yaşayayım ölmem lazım ki yaşayasın. Bir tür büyü, lanet, tılsım var demek ki aramızda."

"Kehaneti adam akıllı düşünemedim bile kafam o kadar madalyonda kalmıştı ki bunu anlatmak bile yeni aklıma geliyor. Haklısın muhtemelen Voldemort işaretlediğinde bir çeşit büyüyle bağlanacaklar. Belki de iki beden tek ruh olacaklar ve neticede bir beden ruhun tamamına sahip olucak.

"Ruh bölünmesi mümkün mü?"

"Yani ruhu bölmekle ilgili hiçbir bilgim yok. Bunu araştırmam lazım."

"Tamam Kreacher not al tatlım, Ruh bölünmesini araştır. Dumbledore'a okula girmek için bir bahane uydu-"

"Dumbledore zeki bir adam Dorothea bizim kuru laflarımız ona sökmez. Biz o okula Dumbledore bir iş karıştırdığımızı anlamadan giremeyiz. Kaldı ki muggle olarak okulu göremezsin bile!"

"Üf o zaman şöyle yapalım. Burgin ve Burkes ne zıkkım yolundaysa ben gideyim. Kimse zaten beni tanımıyor. Kimsenin umurunda bile olmaz. Ben zaten İngiliz değilim, Amerikan aksanım var kolayca yabancı olduğum anlaşılır birisi bir şey sorarsa da cevap basit yahu sa-na-ne!"

"Birincisi birisine ukalaca cevap verirsen kendini savunmak için zamanın olur mu sanmıyorum bile, malum biz saniyeler içinde çok tehlikeli büyüler yapabiliyoruz! İkincisi senin oraya doğrudan gitmen imkansız belki uçuş tozuyla gidebilirsin ama o da tehlikeli. Bak buna sonra karar verelim. Şu ruh bölünmesini inceleyelim tamam mı?"

"Ruhu kaça bölebilirsin?"

"Ne? Bilmiyorum ruhun şekli nedir ki? Eşit mi bölünür yoksa yarısı kendi bedeninde kalmak suretiyle diğer yarısını küçük eşlere mi bölersin?"

"Kreacher bunu duydu, efendi Black. Bellatrix Black hanımefendi ve Barty Crouch beyefendiler konuşurken. Ruh bölünmesinin sınırı yok ama tehlikeli."

Kreacher sonunda konuşma payı almanın mutluluğunu sesine yansıtırken Regulus kireç kesilmişti.

"Dorry, aklıma korkunç bir şey geldi. Bu fikri reddetmene ihtiyacım var."

"Ne?"

"Sence, bir ihtimal, Voldemort ruhunu madalyona bölmüş olabilir mi? Zaten zaman zaman onun ruhsuz bir canavar olduğunu düşünürdüm. Bunun sınırı yok Bella ve Barty ruh bölmekle ilgili konuşmuşlarsa onların tek ortak paydası Voldemorttur. Düşünsene Voldemort ruhunu bölmüş, madalyona koymuş belki başka nesnelere ve çocuğu işaretlerken işler ters gidecek ya da bilmiyorum işaretlemek için ölümün provasını yapmak zorundadır belki ve böldüğü ruhu yüzünden ölemeyecek kalan ruhu da çocuğun bedenine girer belki. Bir beden iki ruhu taşıyamaz bu da biri yaşarken diğeri yaşayamazı açıklar. Merlinin asası,  korkunç!"

"Voldemort'un karanlık ruhu beni rahatsız etti. Evet çok mantıklı, Kahretsin. Bir ruh nasıl yok edilir ki?"

"Galiba Dumbledore'a gerek kalmadı bile. Madalyon'u yok edersek şanslıysak ruhu ikiye bölünmüştür geriye tek lordun bedenindeki kalır değilsek hem madalyon hem de işaretli çocuk olur ama eğer daha beteriysek ki bence öyleyiz bulmamız gereken başka nesneler var."

"Ağzından bugün bal damlıyor."

Dorothea rahatsızlık içinde mırıldandı. Kanı donmuştu. Çok kötülük gördüğünü çok kötü insan tanıdığını sanıyordu, Voldemort'tan hiç haberi olmasa daha iyiydi!

"Tamam şöyle yapıyoruz, kehanetteki çocuk doğsun, Lord sinirlenip kalktı ama muhakkak çocuğa bir ziyaret düzenleyecek. O ziyaretten önce de biz nesneleri toplamaya çalışırız önceliğimizse nasıl yok edileceğini bulmak. En kötü ihtimalde de Dumbledore'a bir mektup yazacağız senin ağzından sonra da Kreacher direkt mektubu yaşlı adama götürü-"

"Regulus! Direkt yardım isteyelim. Bu böyle olacak iş mi?"

"Güven vermiyor diyorum. Güvenemiyorum diyorum anlamıyor musun? Ayrıca yakalanırsak hepimizin işi biter."

"Pekala, dediğini yapalım. Bu ruhu bölmenin olayı neymiş nasıl yapılır yok edilir sen araştır. Benim yarın sabah yola çıkmam lazım, mühim bir maç var. En geç bir hafta içerisinde geri döneceğim. O zamana kadar bir şeyler bulsan iyi edersin. Sonra yok ederiz."

"Yok ettiğimiz zaman, bunu hisseder mi?"

"Yani.. ruhu sonuçta?" Dorry bir anlık kafa karışıklığı ile Regulus'a döndü.

"Daha fazla lanetli nesne varsa.. diğerlerini saklamaya çalışmaz mı? Hangisinin yok olduğunu bulup beni öldürmez mi?"

"Tamam o zaman sen yine araştır, bekletiriz. Ama işin içinden çocuk doğmadan çıkmamız lazım. Eğer bu kehanetteki kişilerle ilgili bilgi alırsan muhakkak bize de söyle."

"Pekala, Kreacher sen de araştır."

"Emriniz olur efendi Black."

Kreacher hemen saygıyla eğilip onu yanıtladığında bugünkü toplantıyı kısa kesmeye karar vermişlerdi, çünkü beklemedikleri kadar korkunç kanılara varmışlardı.

___

Geciktimm çünkü sınavlarım bitti memlekete döndüm ve direkt işe başladım.. yazamıyorum ya güzel gelmiyor bana.. neyse düzenleyeceğim inş o zaman daha güzelleşir.

Güzel günler<3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Regulus Black | Space SongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin