Hikayenin güzel gittiğini düşünenler yorumlarda belirtirse çok mutlu olurum.
Kaptanım: Açıldı!
Selin: Sonunda!
Kaptanım: Selin...
Selin: Efendim.
Kaptanım: Sizin komşular sanırım pek de misafirperver değil gibi gözüküyor!
Selin: Yine ne oldu?
Kaptanım: Şuan karşımda ellerinde oklava olan amca ve teyzeler var!
Selin: Neden?
Kaptanım: Neden olabilir hiçbir fikrim yok! Sanırım onları kızdırdık.
Selin: Benim asansörde kaldığımı söylesene!
Kaptanım: Söyleyemem çünkü şuan bana hırsız diyip üzerime koşmaya başladılar. Bende koşarken sana zar zor yazıyorum!
Selin: Yok artık!
Selin: Bence belayı bir tek ben üzerime çekmiyorum, senin de benden aşağı kalır yanın yok kaptanım!
Kaptanım: Merak etme o belalara göğüs geremeyeceksek neden kaptan olduk?
Selin: Çok doğru kaptanım! Beni buradan bir an önce çıkar yoksa fenalık geçirmek üzereyim! Sana belli etmemeye çalışıyorum ama gerçekten kötü oluyorum.
Kaptanım: Bu teyzeler ve amcalar neyin kafasını yaşıyor? Senin asansörde kaldığını bağırarak anlatmaya çalışıyorum ama beni dinlemiyorlar bile! Ayrıca ne kadar kötüsün? Elimden geldiğince sana ulaşmak için çabalıyorum! Lütfen azıcık daha dayan!
Selin: Ben hazırlanırken bir şey yapmadın değil mi? Sana bu kadar bilenmeleri hiç normal değil! Dayanmak için elimden geleni yapacağım kaptanım ama sen lütfen acele et!
Kaptanım: Ben ne yapmış olabilirim ki Selin? Burada uslu uslu seni bekledim! Sana ulaşmak için acele ediyorum!
Selin: Emin misin?
Kaptanım: Eminim...Yani sanırım!