5. Bölüm

44 20 48
                                    


Hikayenin güzel gittiğini düşünenler yorumlarda belirtirse çok mutlu olurum.

Kaptanım: Tayfamın en gözde kişisi ne yapmış? Bitmiş mi işleri?

Selin: Kaptanım, valla ben size haksızlık etmişim! Sizin işleriniz daha kolaymış. Bu evi yerleştirme işi beni bitirdi. Sana söz vermesem uyuyacak durumdayım! Gözlerim kapanmak üzere...

Kaptanım: O zaman o güzel gözlerin uykuya dalsın, ben sabahın ilk ışıkları ile yine gelirim ait olduğum limana demir atmaya...

Selin: Yarın bana hatırlat erimem gereken cümleler var!

Kaptanım: Yarın ola hayrola güzelim. Hatırlatacağıma emin olabilirsin!

Selin: Evet, yarın sabah erkenden kalkacağıma emin olabilirsin kaptanım! En güzel yolculuklar sabahın ilk ışıklarıyla olurdu değil mi?

Kaptanım: Kesinlikle! İyi uykular miço!

Selin: İyi uykular Kaptan!

Sabah saat 7.00

Kaptanım: Günaydın!

Kaptanım: En güzel limana demir attım, bana gelecek olan güzeli bekliyorum!

Kaptanım: Uyanmadın mı daha?

Kaptanım: Selin miço yine şaşırtmadı!

Kaptanım: Tekneye son gelen Selin Sancak için kürek çekme cezası!

Kaptanım: Uyanmadın değil mi?

Kaptanım: Sen uyanana kadar buradayım! Kaptanlar eksik bir şekilde asla yola çıkmaz!

Kaptanım: Madem uyuyorsun güzelim, o zaman sana günaydın mesajları atmalıyım! Uyandığında o yüzünde oluşan tatlı ifadenin oluşması için...

Kaptanım:
Benim adım Kaptan Selim...
Geminin dümeni tayfasının lideri... Hırçın dalgalara karşı savaştık birlikte lakin yenildik bir güzele....
Çıktı karşıma ansızın bir gece...
O gece milat oldu bu sevgi...
Güzelin adı Selindi, sel gibi alıp götürdü beni... 

Kaptanım: Bu deli kaptanın rotası sadece ve sadece sana çıkar. Yıllar sonra olduğu gibi...

Kaptan'dan Aşk'a  ( Texting ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin