9.Bölüm

34 19 35
                                    


Hikayenin güzel gittiğini düşünenler yorumlarda belirtirse çok mutlu olurum.

Selin: Anne!

Selin: Neden evde yoksunuz?

Selin: Nereye gittiniz?

Selin: Anne cevap verir misin? Çok merak ediyorum!

5 dakika sonra 

BİRİCİK ANNEM: Merak edilecek bir şey yok kızım! Babanla ev için alışverişe çıktık. Biliyorsun ki sabahın nurunda baban işe koyulmayı çok sever.

Selin: İyi o zaman, gerçekten bir şey oldu sandım!

BİRİCİK ANNEM: Sen niye erken kalktın? Dün çok yorulmuştun. Senin öğlene kadar uyuyacağını düşünüyordum. Bir şey mi oldu?

Selin: Aslında sana söylemem gereken bir şey var ama bunu telefonda konuşmasak daha iyi olurdu.

BİRİCİK ANNEM: Selin bir şey mi oldu? Telaşlandırma beni!

Selin: Telaş edilecek bir şey yok annem merak etme! Nasıl anlatacağımı bilmiyorum ama ben başlayayım. Küçükken oturduğumuz mahallede hani arkadaş grubum vardı ya benim...

BİRİCİK ANNEM: Evet, ne olmuş onlara?

Selin: Bir şey olduğu yok da sadece biraz seyahat etmemiz gerekiyor. Ya hani ben küçükken hep şey derdim ya dünyanın yuvarlak olduğunu kendim ispat etmek istiyorum ama işte gemiyle felan... Yani şimdi de dünya turu sayılır oldu. Kısacası ben onlarla uzun bir yolculuğa çıkmak istiyorum ama vaktimiz kısıtlı. Yani eğer izin verecekseniz hemen izin vermelisiniz çünkü saat 10 da buradan bir otobüs kalkacak. Benden haber bekliyorlar.

BİRİCİK ANNEM: Selin buna izin vermemiz çok zor! Hem sen buraya daha yeni taşındın! İşlerin ne olacak? Okulun, kariyerin ne olacak?

Selin: Bilmiyorum ama bu benim için ilk ve son fırsat olabilir! Düşünsene sana böyle bir teklif gelse hemde en yakın arkadaşların yıllar sonra bu yolla bir araya gelse sen kabul etmez miydin?

BİRİCİK ANNEM: Edebilirdim yada etmezdim bilmiyorum. Bu kararı tek başına ben veremem!

Selin: Babam yanında ise ona da sor! Lütfen,annem benim lütfen! Gerçekten bu benim için çok güzel bir  fırsat olabilir. Hem Selim bize Kaptanlık edecek! Başımıza bir iş de gelmez, gerçekten.

BİRİCİK ANNEM: Hangi Selim?

Selin: Anne Yavuz Sultan Selim olamayacağına göre ve biz benim arkadaş grubumdan bahsettiğimize göre???

BİRİCİK ANNEM: Sizi kaybeden Selimden mi bahsediyorsun? O gelecekse asla izin vermem! Başına bir olay daha almana izin veremem!

Selin: ANNEEE!!! O zamanlar küçüktük, hiçbir bilgimiz yoktu. Hem sen kızını kursa gönderdin yani endişe edeceğin bir durum yok!

BİRİCİK ANNEM: Başka kimler geliyor?

Selin: Aslı, Kerem, Mert, Kağan, Melisa, Meriç, Kemal, Cemre.

BİRİCİK ANNEM: Haaa Kağan ve Kerem gelecekse yolunuzu kaybetmezsiniz! Geçmişi düşününce aranızda en akıllı olanlarınız onlardı.

Selin: Anne!!!

BİRİCİK ANNEM: Anneye çemkirilmez! Hem doğru söylüyorum, yalan mı? Neyse babana soruyorum şimdi o izin verirse gidebilirsin!

Selin: Çok çok çok teşekkür ederimmmmmmmm. İyiki varsın canım annem! Bir tanesin, canımsın, her şeyimsin!

İki dakika sonra

BİRİCİK ANNEM: Baban izin verdi ama bir şartla!

Selin: Ayyy çok ama çok teşekkür ederimmm. Neymiş şartı babamın?

BİRİCİK ANNEM: Yolculuk boyunca bize haber vereceksin! Tehlikeden çok ama çok uzak duracaksın! Belaya bulaşmanı hiç istemiyoruz! Anlatabildim mi Selin?

Selin: Anne ben belaya bulaşmıyorum ki! Bela beni gelip buluyor ama bu sefer öyle bir şey olmayacak!

BİRİCİK ANNEM: Ben baştan söyleyeyim de!

Selin: Tamam, anne! Çok ama çok dikkatli olacağım merak etme! Sizi çok seviyorum! İyiki benim ailemsiniz! Babama onu çok ama çok sevdiğimi söylemeyi unutma!

BİRİCİK ANNEM: Deli kız seni! Biz de seni çok seviyoruz! Aklımız hep sende olacak! Ha bu arada abinin de gelmesi gerektiğini söylemişti baban, bak unutturdun onu bana!

Selin: Abim mi? Abimin ne işi olacak ya? O gelmesin anne lütfen! Bana yolculuğu zehir eder.

BİRİCİK ANNEM: Ya abinli ya da hiç Selin! Tehlikeli bir yolculuğa gidiyorsun seni yalnız bırakamayız! Hem baban abinle konuştu bile! O sizinle İstanbulda buluşacak. Lütfen iyi geçinip güzel zamanlar yaşayın. Seni çok seviyoruz tatlım.

Selin: Son dakika golü attınız bana sağ olun!

Kaptan'dan Aşk'a  ( Texting ) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin