Hikayenin güzel gittiğini düşünenler yorumlarda belirtirse çok mutlu olurum.
Kaptanım: Selin!
Selin: Efendim!
Kaptanım: Bu yolculuk tehlikeli olabilir, izin almadan önce kendine sor!
Selin: Ne kadar tehlikeli? Çocukluğumuzda ülke sınırları dışına çıkacak kadar tekneyle açılıp kaybolmamız gibi mi?
Kaptanımız: O günden daha fazla tehlikli olabilir!
Selin: Gemide kimler olacak?
Kaptanım: Ben ve bir kaç arkadaş olacak. Bizim mahalledeki ekip tam kadro geliyor.
Selin: Neee? Aslı, Kerem, Mert, Kağan, Melisa, Meriç, Kemal, Cemre! Hepsi geliyor mu?
Kaptanım: Tüm kadroyu saydın bakıyorum. İşte Selin hafızası da bu oluyor.
Selin: Onlar geliyorsa bana gelip gelmemekle ilgili soru sorman hata! Çocukluğumuzdaki ekip birleşiyor ve sen beni şimdi haberdar ediyorsun!
Kaptanım: Geç kaldığım için özür dilerim ama sana söyleyip söylememekte çok kararsızdım. Güzel bir kariyerin...
Selin: Ne kariyeri be? Sen gelmiş diyorsun ki hayalimiz gerçek olmak üzere üstüne bir de kariyerim mi önemli olacak? Siktir et kariyeri kaptanım, hadi yola çıkalım!
Kaptanım: Ben görmeyeli miçomun ağzı mı bozulmuş acaba?
Selin: Bilmem, olabilir! 😁😁😁
Kaptanım: O emojini yerim senin!
Selim: Yiaaa Selimmm!
Kaptanım: Neee Selinnn???
Selin: Tamam biraz ciddi olalım kaptanım! Yolculuğa saat kaçta çıkacağız?
Kaptanım: Akşam 23.00 da İstanbulda olmamız lazım!
Selin: Aaa çok iyi o zaman! Sen bugün çıkacağız dediğinde baya telaş yapmıştım. Çok rahat yetişirim o zaman!
Kaptanım: Gelmek için 3 saatin var miço! 10'da Eskişehir'den ayrılmamız gerekiyor.
Selin: Neden bu kadar erken?
Kaptanım: Çünkü yolda almamız gereken yolcular olacak! Anca yetişiriz.
Selin: Anladım, tamam! Ben şimdi kalkıp izin almaya gidiyorum. İzni koparır koparmaz sana yazacağım!
Kaptanım: Anlaştık miço Selin Sancak!
Selin: Görüşürüz o zaman Selim Dalgalı!
Kaptanım: Görüşürüz!