Busan,
10 Ağustos 2023Jeongin
"Yeji'yi de uyuttuğuma göre, gidiyorum." Ellerimi sevgilimin boynuna atıp dudaklarını öptüm. Elini hemen belimdeki yerine yerleştirip öpmeye başlamıştı ama yanımızda jisung olduğu için ben biraz utanmış olabilirim. O yüzden kısa bir öpüşmenin sonunda ayrıldım.
"Öp enişte öp, bakmıyorum." Jisung elleriyle gözünü kapatıp "ama hızlı ol mümkünse." Dedi.
Ben onun omzuna yumruk atarken hyunjin yanağımı öpüp sıkıca sarıldı. İki saattir ayrılmaya çalışıyoruz resmen, jisung da bu durumdan sıkılmış olabilir.
"Tamam yeter." Dedim sertçe. O hemen bunu ciddiye alıp gülümsemesini silmişti. "Şaka yapıyorum." Dedim fısıldayarak. Hemen de ağlıyor bu sıralar, yerim ama ben bunu.
"Jisung dikkatli sür şu motoru yoksa sikerim belanı." Diyerek arkadaşına çıkışınca güldüm. Ben hariç herkese böyle olduğunu bilmiyordum. Sadece jisung'u tanıyordum arkadaşı olarak onunla da hep böyle konuşuyordu. Jisung da aynı şekilde ona karşı böyleydi.
"Sana ne oğlum?"
"Nasıl bana ne? Sevgilim lan."
"Kardeşim uzaklaş, gel buraya enişte." Diyerek beni dış kapıdan çıkarttı. Bildiğin kolumdan çekerek çıkarttı ama.
"Jisung senin..-" diyecekken annesini görünce üçümüz de sustuk. Jisung üzerini düzeltince bende düzelttip ona baktım. Biz saygıyla eğilirken hyunjin kapıya yaşlanmış annesinin arkasında bıraktığı adama bakıyordu.Yok artık! Daha kocası öleli iki hafta olmamışken sevgilisini göz önüne çıkartmaya başlamıştı demek ki. Bunu jisung ile aynı anda fark edince yüzümüzü buruşturarak birbirimize baktık. Bu ikimizi de güldürürken Bayan Hwang ikimizin önünde durunca kendimizi tuttuk.
"Yeji'yi uyuttun mu?" Bana sorduğu soruyu hemen cevapladım. "Evet, yarım saat önce uyudu."
Çantasındaki telefonunu çıkartıp "saat on iki. Bu yaştaki bir bebeği on bir buçukta mı uyutuyorsun?" Diyerek kaşlarını çattınca hyunjin aramıza girmeden gülerek konuştum.
"Mesai dışında çalıştım aslında. Benim yazın çalışma saatlerim sabah on bir ile akşam altı değil mi? İstersem yapmazdım Bayan Hwang, bu sıralar malum yeji de fazla yorgun. O yüzden onun yanında olmaya çalışıyorum, çalışma saatini umursamadan."
O da gülüp kafasını salladı. "Ağzın laf yapıyor." Diyince güldüm. Alanım bunun üzerine.
"Sen niye buradasın jisung?" Diyerek bu sefer de jisung'a döndü sertçe. Aralarındaki olayı bilmediğim için hyunjin'e baktım, o ise sabır diliyordu.
Jisung'a soracağım bunu."Yeji ve hyunjin için gelmiştim aslında." Diyince bayan hwang gözlerini devirip jisung'u omzundan itti.
"Uzak dur artık çocuklarımdan" diyince şokla ikisine baktım."Sende benim arkadaşlarımdan mı uzak dursan artık?" Hyunjin merdivenlerden inip yanımıza geldi. Epey sinirlenmişti, özellikle jisung'a olan tavrı onu sinirlendirmişti.
"Siz gidin ben size mesaj atarım." Jisung elimi tutarak beni oradan uzaklaştırdı. Bahçe kapısından çıkınca küfür ederek yerdeki bir taşa vurdu.
"O neydi lan öyle?" Diyerek jisung'a baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
distance, hyunin
Teen FictionHyunjin'in kardeşi Yeji'nin bakıcısı olan jeongin ve onların büyük ama sorunlu bir aşkı. Gençken yaptıkları küçük(?) hatalar yüzünden kaderlerini değiştiren ikili yıllar sonra tekrar karşılaşır. Tabii hayatları ikisinin de en son bıraktığı gibi deği...