Busan,
23 Ekim 2023Jeongin
"Bunu mu alsam bunu mu?"
Jisung elimdeki oyuncak ve elbiseye bakıp gözlerini kıstı."Bence elbise al ama şimdi gelecekte anısı olsun istiyorsan bu bebek de çok tatlı, hem bebeğin arabası da var." Diyip güldü. Bende bebeğin pembe arabasına baktım. Bencede haklıydı.
"Bende bu elbiseyi alacağım." Diyip seçtiğim elbiseyi elimden aldı.
"Ya! Orospu çocuğu musun oğlum" diyerek dişlerimin arasında konuştum. Şimdi mağazanın içinde bağırmak istemiyorum."Ya senin zevkine güveniyorum enişte, o yüzden." Diyip göz devirip güldü.
"Hediyemi çalıyorsun.""Hiçte bile." Diyerek kasaya giderken elimdeki oyuncağa baktım. Olur muydu bu? Beğenir mi? Hyunjin'i arayıp sormak istiyorum ama şu an meşgul olabileceği için vazgeçtim.
Son zamanlarda aramız biraz soğuktu. İlk aylardaki gibi değildik birbirimize karşı. Duygu anlamında değil aslında, eskisi gibi görüşemiyoruz ve ister istemez bu da bizi etkiliyor.
İlişkimizi düşünmek yerine elimdeki oyuncakla birlikte kasaya gittim. Hediye paketi yaptırdığım oyuncağı alıp beni dışarda bekleyen jisung'un yanına gittim.
Sigarasını söndürüp kafasıyla dışarıyı işaret etti. AVM'den çıkıp hyunjinlerin evine gittik. Hizmetlilerin hazırladığı pastayı hemen jisung'a gösterdim.
"Baksana!" Pembe, üzerinde taç olan küçük pasta çok tatlı gelmişti gözüme. O yüzden pastanın fotoğrafını çektim."Gel prensese bakalım." Jisung beni arkasından sürükleyerek yukarı çıkarırken çektiğim fotoğraflara baktım.
Yeji'nin odasına girdiğimizde yeni bakıcıya selam verip pembe elbisenin içindeki yeji'ye baktık hayranlıkla.
Saçındaki taç ile tam bir prenses olmuştu işte."Aşkım sevgilin geldi." Jisung yere eğilip ellerini açarak yeji'nin kendisine gelmesini beklese de yeji küçük adımlarla bana gelip bacağıma sarıldı.
"Sanırım onun sevgilisi benim jisung, uzak dur bizden." yeji'yi kucağıma alıp yanağını ve boynunu bir sürü öptüm."Özledin mi beni?" Bir hafta önce yanındaydım ama olsun, özlerdi o beni. Başını sallayıp onayladı zaten.
"Bende çok özledim güzelim!" Diyerek sarılacakken jisung yeji'yi kucağımdan alıp arkamı işaret etti."Sen sevgiline sarıl bende kendi sevgilime." Diyince arkama baktım. Kapıya yaslanıp gülerek bana bakan hyunjin'e koşup sarıldım.
"Sevgilim" diyerek boynuna daha çok asıldım."Nasıl özlemişim.." diyerek boynumu koklayınca gülüp onu öpmeye başladım.
Hem onun okulu hem de benim okulum ve stajım üst üste gelmesi bizim için kötüydü. İkimizin de son senesi olduğu için dayanmaya çalışıyoruz."Çok güzel olmuşsun." Diyip saçlarını sevdim. Biraz zayıflamıştı ama ona her şey yakışıyor.
"Sende sevgilim." Diyerek yanağımı öpüp kolunun altına aldı beni. Jisung yeji ile dans pratiği yaparken biz de onları izledik.Hyunjin'i durgun görünce koluna omzundaki elini tutup ona döndüm.
"İyi misin?""İyiyim merak etme." Saçımı öperek iyi olduğunu bana hissettirmeye çalışıyordu. Kafamı yarım yamalak sallayıp beline sardım tek elimi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
distance, hyunin
Подростковая литератураHyunjin'in kardeşi Yeji'nin bakıcısı olan jeongin ve onların büyük ama sorunlu bir aşkı. Gençken yaptıkları küçük(?) hatalar yüzünden kaderlerini değiştiren ikili yıllar sonra tekrar karşılaşır. Tabii hayatları ikisinin de en son bıraktığı gibi deği...