Yorumlarınızı merak ediyorum🥺🙏
🍉
Busan,
31 Aralık 2023Jeongin
"Geldim!" Kucağımdaki yeji'yle birlikte Hyunjin'in yanına oturdum. Yeji hemen kucağımdan inip yanımıza oturunca hyunjin'e bakarak güldüm.
Yılbaşı akşamı ikimiz de arkadaşlarımızın yaptığı planları siktir edip üçlü bir plan yaptık. Yeji ile birlikte ilk defa film izleyecektik hatta yeji ilk defa film izleyecek. İlk filmini de hyunjin seçmişti, yılbaşı gecesi olduğu için Harry Potter izlemek istemişti. Bende çok sevdiğim için hemen kabul ettim. En sevdiğim film, güvenli alanım.
"Bu durmayacak sanırım." Diyerek koltuktan inmeye çalışan yeji'yi gösterdim elimle.
"Rahat durur musun aşkım?" Hyunjin yeji'yi tekrar ortamıza yerleştirip bacaklarından tutarak hareket etmesini engelledi.Yeji ilk başta rahat dursa bile film açılınca gözlerini kocaman açıp karşısındaki ekrana baktı. Elimi tutarak bana ekranı gösterince güldüm.
"Çok mu büyük?" Dediğimde sadece ekrana bakıp kilitlendi. Gözleri ışıldıyordu resmen."Çok tatlı bakıyor." Hyunjin'e baktığımda kafasını sallayıp yeji'nin saçlarını okşadı.
Yine ilişkimizde bazı sorunlar olsa da daha iyi gibiydik. Bazen ikimizin de sinirli olduğu anlar oluyordu. Birimiz sakin kalarak aramızdaki sinir seviyesini dengeliyorduk.Filmin ilk yarım saati yeji hayran hayran izlemişti ancak sonrasında sıkılıp sıkıntılı anlar yaşattı bize.
"Yeji ne oldu yine?" Hyunjin yeji'yi kucağına alıp ağlayacak olan yeji'ye baktı.
"Uykusu vardır sevgilim, geç oldu.""O zaman uyuyalım, sen izle ben biradan gelirim." Diyerek ayağa kalkacağı sırada kolunu tuttum. "Ben hallederim, sen izle." Dedim ve ağlayan yeji'yi alıp üst kata çıktım.
Yeji'yi sessiz odada kucağımda salladığımda zaten hemen uyumuştu.
"Yeni yıla uyuyarak mı gireceksin?" Dedim sessiz olmaya özen göstererek. Uyumuş olan yeji'nin alnını öpüp beşiğine yatırdım.Gece lambasını açıp odadan çıktım. Filmi durduran Hyunjin'in yanına oturup vücudumu ona yaklaştırdım. Elini belime atarak beni daha yakınına çekince güldüm. Birlikte kalan filmin devamını izlerken gece yarısına yaklaşınca uykum gelmişti.
"Uykun mu geldi?"
"Yok, hayır. Benim mi? Gelmedi uykum ya." Diyip doğruldum hemen. Yeni yıla onunla birlikte girmek istiyorum. Zaten az kaldı. Evet evet dayanabilirim.
"İçer misin?" Diyerek ayağa kalkınca neyi içeceğimi anlamadım. Getirdiği şarap ile kafamı salladım. Sigara içeceğimizi sandım.
Şarabı doldurduğu bardağı bana uzatıp yanıma oturdu.
"Beyaz şarap mı kırmızı şarap mı?" Diyince elimdeki kırmızı şaraba baktım.
Daha önce içmemiştim. Ne kırmızı şarabı ne de beyaz şarabı. Ben genelde soju, bira falan içiyorum. Bu kadar pahalı içkileri hiç içmedim."Beyaz şarap içmedim ama kırmızı şarap da içmedim" diyip ilk tadımı ona bakarak yaptım. O benim tepkimi merakla beklerken ağzıma gelen tadın iyi mi kötü mü olduğunu düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
distance, hyunin
Fiksi RemajaHyunjin'in kardeşi Yeji'nin bakıcısı olan jeongin ve onların büyük ama sorunlu bir aşkı. Gençken yaptıkları küçük(?) hatalar yüzünden kaderlerini değiştiren ikili yıllar sonra tekrar karşılaşır. Tabii hayatları ikisinin de en son bıraktığı gibi deği...