get it

96 19 7
                                    

Busan,
22 Ağustos 2023

Jeongin

"Ay ben yejiyle nasıl vedalaşacağım şimdi?" Diyerek önümdeki ikiliye baktım. Jisung ayağını masaya koymuş cips yerken bana baktı yan gözle.

"Oğlum nereye gidiyorsun sanki? Anlamaz o zaten."

Anlayacak, benim yerime başka bir bakıcı geldiği an anlayacak yokluğumu. Zaten yarından itibaren stajım başlıyordu, göremeyeceğim onu.

"Susar mısın jisung? Rahat rahat üzülemez miyim?"

"Al cips ye." Diyerek tabağı bana uzatınca göz devirerek uzattığı tabağı ittim. Sevgilim beni kendine yaslayıp saçlarımı öpüyordu bu esnada.

"Çok güzel kokuyor saçların." Diyip saçlarımı kokladı. O da umursamıyordu gitmemi. Hiç mi üzülmüyor ki? Sonuçta üç ay boyunca neredeyse her gün yeji ile birlikteydim, haliyle onunla da birlikte oldum. Umrunda değil gibi mi yapıyor?

Hâlâ saçlarımı koklarken parmaklarını saçlarımın arasından geçirdi. Ellerini indirdim.
"Ayrılalım mı istiyorsun sen?" Dediğimde güldü. Komik mi kardeşim? Bak kardeşim diyorum ya.

"Enişte alıngan biraz sanırım." Ağzı dolu olduğu için boğuk çıkmıştı sesi.
"Sen karışma." Dedim sertçe. Sesimden korkup kendisini koltuğa yasladı iyice.
"Tamam kusura bakma enişte." Diyerek izlediği korku filmine döndü. Nasıl odaklanıyor anlamıyorum.

"Üzgün olduğunu göster bana."

"Ağlamamı mı istiyorsun?" Dedi gülerek.
"Yok hayır, ağlama. Sevmiyorum ağlamanı" diyince daha çok güldü.

"Oğlum bir çıkın gidin odadan! Odaklanamıyorum!" Demek ki odaklanamıyormuş.

Birlikte izlemek için açmıştık ama ben susmadığım için izleyemedik.
"Kovuyor musun bizi? Benim evimden?"

"Evet kardeşim, filmi izleyemedim amına koyayım. Sen gidiyorsun jeongin'i öpüyorsun, o 'yeji' diyor susmuyor. İki saattir bir saniye anlamadım. Çıkın odadan hemen." Eliyle kapıyı gösterince güldüm.

"İzleme kardeşim, beni daha eve bırakacaksın zaten. Şimdi çıkacağız " Diyip şirin bir şekilde güldüm. "Benim niye haberim yok bundan?"

"Şimdi söyledim işte, haberin oldu artık."

Jisung iç çekip hyunjin'e baktı.
"Bir şey derdim ama hyunjin var. Baş başa kalınca söylerim artık." Diyerek masadaki ayaklarını kendine çekti.

"Ben niye bırakmıyorum seni?" Diyen hyunjin'e baktım. Annesi artık eve gelmediği için yeji'yi tek bırakmasını istemiyorum. Evde hizmetliler olsa bile yeji'nin yanında olsun istiyorum.

"Jisung benim şoförlüğümü yapmayı seviyor sevgilim, hem ona bir kahve borcum da var." Hyunjin'in yanağını öpüp ayağa kalktım.

Artık yarın buraya gelmeyecektim, stajım başladığı için sadece iki üç gün gelecektim buraya.
"Kalk bakalım jisung." Jisung'un elini tutarak kalkmak istemediği yerden onu sürükleyerek çıkarttım.
"İzleyemedim ama." Diyerek bize öldürücü bakışlarını gönderince biz güldük sadece. Komik olma kardeşim yürü.

distance, hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin