anxiety

97 16 5
                                    

Busan,
18 Ağustos 2023

Jeongin

"Benim güzelim çok tatlı oldu! Çok güzelsin değil mi?" Yeji'nin saçına tutturduğum tokayı düzeltip yanağına kocaman bir öpücük bıraktım.

Bugün onunla çok güzel bir gün geçirmiştik. Sabah kahvaltısını yaptıktan sonra birlikte dışarıya çıkmıştık. Yürüme pratikleri yaptıktan sonra onun beğendiği, isteği oyuncakları almıştım. Saçındaki tokayı ise çok tatlı bulduğum için almıştım. Bulut şeklinde bir tokaydı ve onun kısa saçında olduğundan daha güzel gözüküyordu.

"Gel bakalım abine bakalım." Elinden tutarak onu ayağa kaldırdım. Ellerinden tutarak yürümesini sağladım. Eskiye göre daha sağlam atıyordu adımlarını. Birkaç güne yürüyecek gibi gözüküyor.

Balkonda sigara içen hyunjin bizim geldiğimizi görünce hemen içeriye geldi.
"Aşkım! Gel bakalım kucağıma." Yere eğilen hyunjin'e doğru onu yaklaştırıp aralarındaki mesafenin iyi olduğunu düşününce yeji'nin elini bıraktım. Bakalım tek başına ne kadar ilerliyor?

Yeji elini tuttuğumu unuttuğu için elini tutmadan hyunjin'e birkaç adım atıp üzerine düşmüştü. Biz olayın şokunu atlatamadan öylece yeji'ye bakarken biribirimize baktığımız an aynı anda bağırıp yeji'ye sarıldık. Yeji ise ne yaptığımızı anlamaya çalışıyordu.

"Bir daha bir daha! Bir daha yürü!" Hyunjin'in kucağındaki yeji'yi alıp yine eski yerine koydum. Ellerini bıraktığımda hyunjin tekrar kollarını açıp yanına çağırdı. Yine aynı heyecanla abisinin kucağına gitmeye çalışınca attığı dört beş adım bizi yine mutlu etmeye yetmişti.

"Gerçekten yürüyor! Aşkım koşsana bir de!" Yeji kafasını sağa sola sallayıp onaylamayan sesler çıkarınca tepkisine güldük. Artık ne dediğimizi de anlıyordu, önceden de anlıyordu ama şimdi tepkilerini vermeyi ihmal etmiyor. Ağlayacağım şimdi, gözümün önünde büyümesi ağlama isteğimi uyandırıyor.

"Hayatım tekrar sarılalım, jeongin al bakalım yeji'yi." Diyerek yine bana uzatınca gülüp yeji'yi önceki yerin biraz gerisine götürdüm. Birkaç adım daha atarsa eğer ikimizin tepkisinden de korkuyorum.

"Bırakıyorum hayatım." Diyerek yeji'nin elini bıraktım. Her ihtimale karşılık arkasına ellerimi koyarken o buna ihtiyacı olmadığı göstermek için yürüyordu. Resmen yürüyor!

"Gerçekten yürüyor amına koyayım!" Diye bağırınca hyunjin gülerek yeji'nin kulaklarını kapattı.
"Güzelim küfür etmiyoruz." Diyerek bana laf atınca koluna vurup yeji'ye sarıldım.
"Yürüyoruz biz!"

"Jisung çıldıracak!"

"Kesinlikle! Motorun arkasına koyup kaçıracak yeji'yi." Dediğimde yeji bu sefer de bizi şaşırtacak bir şey yaptı.
"Ne dedi o?" Diyerek ikimiz de yeji'ye eğilince yeji gülüp parmağını ısırdı.

"Hyunjin bir şey dedi sanki?"

"Bende duydum gibi ama... Hep böyle yapıyorsun ama güzel kardeşim, ağzının içinde bir şeyler diyorsun ama asla anlamıyoruz ki biz." Diyerek isyan edince başımla onayladım bende.

"Güzelim ne dedin?" Diyerek onu kendime çevirdim. Sadece gülerek bana ve yanındaki abisine bakıyordu.
"Böyle de çok tatlı duruyor." Diyip yanağını öptüm tekrar, sonra tekrar öptüm.

distance, hyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin