8. bölüm : Özür

35 6 2
                                    

〰️RONA 〰️

Yaklaşık üç haftadır onunla evliydim ve bu evliliğin sadece 11 gününü aynı evde geçirmiştik . Zaten bu zamanlarda da sadece akşamları birbirimizi görüyorduk çünkü o sabah erkenden çıkıp şirkette gidiyor ve gece geç saatlerde geliyordu. Eğer o gün uyumazsam tek onu görebiliyordum. Geldiğinde de kısa bir duş alıyor ve ben yatakta uyuduğum için o da odada bulunan bir L koltukta uyuyordu. Orasının rahat olmadığından adım kadar emindim ama aynı yatakta da yatamazdık hele hele son olanlardan sonra. O günden beri konuşmamıştık ama bana bakışları düğün gününden farklıydı . Düğün günü bana sinirli ve öfkeli bakarken artık bana şefkatle bakıyordu . Bu durum bana çok değişik geliyordu bir insan nasıl on günde değişirdi ki? Çünkü bu bakışı da o on gün boyunca ortadan kaybolduğu zamanlarda sonra başlamıştı. Çok değişikti ve aynı zamanda garip . Bana olan bakışı bir anda nasıl değişirdi anlamıyordum . Ne olmuştu o on günde hiç bir fikrim yoktu ama bulacaktım.

Bugün konakta misafirler gelecekti . Beni görmeye geleceklermiş , bunun içinde Serger de evde olacaktı. Evde hazırlıklar tüm hızıyla devam ederken Dildar Hanım beni hazırlanmak için odaya göndermişti . Kıyafet olarak ta bir mavi elbise üstüne de beyaz bir şal takmıştım. Düğünde verilen takılardan bir kaç tanesi de takip hafif makyaj yaparak hazır olmuştum. Tam odadan çıkacakken Serger odaya girdi.

" Nereye gidiyorsun?"

" Aşağı, misafirler gelmek üzeredir."

" Çok güzel olmuşsun." Dedikleri ile duraksadım . Şaşırmış bir ifadeyle ona baktım . Yanaklarımın ısındığını hissettim o an . Hiç ona bakmadan kapıyı açıp dışarı çıktım . Arkadan homurdanmasını duymuştum." Sen kaç kaç ,eninde sonunda yine yanıma geleceksin güzelim." Aşağı inmemle misafirler de gelmişti zaten .

"Tun Xeratın ( Hoşgeldiniz.)"

Yaklaşık iki saatir misafirler için uğraşıyorduk. Artık topuklarımı hissetmiyordum. Serger'de arada bir benimle uğraşıyor , ben ona bakmayınca da oflayarak susuyor sonra yine başlıyor. Bu döngü bu şekilde devam etmişti. Sonunda misafirler gidince derin bir nefes aldım . Dildar hanım odaya dinlenmem icin beni yolladı . Tabi arkamdan da Serger'i yollamıştı.

" Bugün yatakta uyuyalım ." Dediğiyle şaşırmış bir ifadeyle ona baktım. Ne diyordu bu adam . Onca şeye rağmen beraber uyuyabilir miydik ? Tabi ki hayır. Ben bu adamla uyuyamazdım.

" Şaka filan mı yapıyorsun?" Dediğim şeyle bir umutla dolan gözleri anında söndü. Büyük bir şekilde yutkundu. Yutkunduğunu hem adem elmasından gördüm hem de duydum.

" Hayır yani-"

" Ne hayırı ya onca şeyden sonra seninle normal bir karı koca gibi davranabileceğimizi mi sanıyorsun gerçekten ?" Kafasını sağa sola salladı ama ben dediklerini ve diyeceklerini duymazdan gelerek yataktan bir yastık ve yorganı alarak koltuğa yerleştirdim ve uzandım.

" Hiç olamaz mıyız gerçekten?" Diye sordu. Sesi umut dolu çıkmıştı. Ona hayır desem bütün dünyası yıkılacakmış gibi . Ama yine de sert davrandım , sonra pişman olacağımı bilerek.

RONA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin