3. bölüm: İntikam planı

34 6 4
                                    

Rojda- Çavraşê

Serger

( Şimdi siz diyeceksiniz ki hani Sergen'di niye Serger oldu . Arkadaşlar ben karakterleri kuruncada Serger diye bir karakter yazmışım ama kitabı yazmaya başladığımda bir şekilde bu serger olarak değişmiş bende ikinci bölümü yayınlandıktan sonra farkettim herkesten özür diliyorum .)


Ne yapacağımı bilmiyordum. Eğer ki alacağım intikam olmasaydı onu sevebilirdim ama olmazdı ben onu sevemezdim .Sadece o değil ben hiç bir kadını seveceğimi inanmıyordum.

Onu ilk defa Berdan'ın  düğününde gördüğümü sanıyordum ama öyle değildi evet ilk defa yüzünü orada görmüştüm ama adını ilk orada görmemiştim . O kadın hem benim hemde ailem için tehlike içeriyordu o benim düşmanımdı. Ben ona karşı bir şey hissedemezdim ama istemede ona onu sevdiğimi söylemek zorundaydım.

Rona' güzel kadındı ama içi öyle değildi. Berdan' la çocukluktan beri bir bağımız vardı. Ta ki o olaya kadar işte o zaman Berdan'da o şuan sözlü olduğum kadın da benim için bitmişti.

Ben sadece intikam için onunla evlenecektim ama Rona onu sevdiğimi sanacaktı. Ki zaten o da beni seviyordu. Bunu biliyordum çünkü Ronan'ın çok istiyeni olurdu ve her zaman redderdi. Bu da Mardin gibi küçük bir şehirde konuşulmaya başlamıştı. İşte o zaman bende onların evine bir kadın sokarak nedenini öğrenmiştim. İşte tam o zaman planlarım başlamıştı. Eğer Zana o Dewran denilen adamla kaçmasaydı da evlenecektik onunla.Tabi o bunu bilmiyordu.

Evlenecektim Rona'yla o benim onu sevdiğimi zanederek evlenecekti benimle ama asıl olan benim onunla intikam için için evlenecek olmamdı. Ben intikamımı alacaktım. Ne olursa olsun . Tabi o bunun için evleneceğimi bilmeyecekti ta ki düğün gecesine kadar...

Evet kardeşim intikamını alacağım Aram...

Rona

" Evleniyorsun yani , hemde sevdiğin adamla koskoca Ateş aşiretinin ağası Serger Ağa' yla evleniyorsun ." Mutluydum hemde çok ben bile inanmıyordum . Deren nasıl inansın. Deren benim çocukluktan beri olan arkadaşım. Kendisi buradan 6 yaşında istanbula taşındı 3 sene önce de geldi orada okuyup hemşire olmuş tayini de buraya çıkınca buraya geri geldi.

" Evet , ben de inanmıyorum ama sevdiğim adamla evleniyorum ve bu çok güzel bir şey Deren . En mutlu olduğum şey ise onunda beni sevmesi bana söylediği sözler benim için çok önemli . Rabbimden istediğim tek şey beni böyle sevmeye devam etmesi ve çok mutlu ve huzurlu bir hayatımız olması."

Genç kadının gelecekte olacaklardan haberi olmadan. Genç kadın sadece mutlu ve huzurlu bir hayat istiyordu ancak Sergen Ağa'nın onun için bambaşka planları vardı...

" Ayy hadi inşallah güzelim sen de artık mutlu olmayı hakkediyorsun. Kaç sene geçti aradan hâlâ kendini suçluyordun artık suçlamazsın da ." Evet o olaydan beri gerçekten korkuyordum, o olay beni de abimi de mahvetmişti abim benim iyileşmem için tam iki yılını vermişti kolay değildi onun için de.

" İnşallah Derin inşallah" dedim iç çekerek. Bugün alışverişe çıkacaktık. Dewran' ın düğünü sadece nikahla geçerli olacaktı ama biz baya gösterişli bir düğün yapacaktık. Büyükler öyle uygun bulmuş.

"Eee hadi kalk hazırlan daha alışverişe çıkıcaz ." Onu onaylayarak ayağa kalktım ve eski ahşap dolabımın kapağını açarak içinden bir saten etek ve bir kısa gömlek çıkardım. Onları giydim üstüne de siyah başörtümü taktım. Hafif bir makyaj yaparak tamamen hazırlandım.

Alışverişe annem , ben Sergen'in annesi Rojbin hanım ve Sergen gidicektik . Heyecanlıydım , neden olmayayım ki zaten ? Bir sevdiğiyle evlenirse neden mutlu olmaz , saçmalık.

" Rona keçkamın hayde vere xore!"

(Rona kızım haydi aşağı in!")

Diyen annemin sesiyle aynayla olan bakışmamı tamamen kestim ve odamdan çıkarak aşağı indim.

Annemle beraber tam konaktan çıkıyorduk ki Berdan abimin sesiyle durduk.

" Rona bekle!"

" Ne oldu abi ?" Diye sordum abime şaşırmış bir şekilde.Derin bir nefes çekti ve yerde olan bakışlarını bana çevirerek yanıma geldi. Bakışı öyle bir bakıştı ki sanki yapma  diyor gibiydi ama neyi yapmayacağımı bilmiyordum .

Gözlerini benden çekip anneme baktı kısa bir şekilde ve konuştu." Daye biraz bekleyesin , Rona' yla önemli bir şey konuşacaktık." Dedi . Ne konusabilirdik ki ? Neyse diyerek düşüncelerimi başımdan saldım. Ne olacak , önemli bir şey yoksa Berdan abim böyle yapmaz. Annem abimi başıyla onayladı. Abim de bileğimi narin bir şekilde tutarak beni killere doğru çekiştirdi. Killere girince bileğimi bıraktı ve bana doğru döndü. Gözleri hüzün akıyordu. Neden mutsuzdu?

" Ne oldu abi ? Niye böylesin ? Ne konuşacaksın benle?" Diye sorularımı yöneltim ona .

" Abicim , ben nasıl şöyle diyeceğimi bilmiyorum ama ben bu evliliğe karşıyım Rona . Serger'le evlenmeni istemiyorum. O olmaz ." Demesiyle sinirlenmiştim , şaşırmıştım. Çünkü bildiğim kadarıyla abimle eskiden arkadaşlardı , sonradan uzaklaştılar birbirlerinden ama yine de eski bir dostlukları vardı. Bir şey olmuştu buna emindim yoksa abimin bana böyle söylemezdi.

" Niye abi ?" Derin bir iç çekti. Başını iki yana sallayarak yine aynı sözleri tekrar etti. Cevabını vermiyordu nedenini söylemiyordu. Bir neden olmalıydı . Ama nedenin ne olduğunu söylemiyordu. Yine ve yeniden aynı soruyu ona sordum.

" Abi bana net bir cevap vermelisin . Neden ? Neden onunla evlenemem ben abi ?"

" Söyleyemem Rona bunu öğrenmen daha çok tehlikeli eğer Serger eski Serger olsaydı Allah yukarda seni ona kendi ellerimle teslim ederdim ama olmaz Serger çok değişti. Aklınca şuan intikam almak istiyor ve ben buna izin veremem üzgünüm kardeşim ama ben gidip berdel kararından vazgeçmeleri  istiyeceğim . Kansa kan aksın ama tek kız kardeşimin de hayatının mahvolmasına izin veremem " deyip killerden çıktı .

Ne oluyordu anlamıyordum . Benden bir şeyler saklıyorlar ama söylememek içinde ısrar ediyorlar. Abime güveniyorum ama bir sebep belirtmesi de beni deli ediyor . Düşün Rona düşün ne yapabilirsin.

" Ronaaa keçkamın hayde vere lav!" Annemin seslenmesiyle bu düşüncelerimi akşama sakladım şimdilik hiç bir şey olmamış gibi o alışverişe gidecek ve Sergen'in hal ve hareketlerini izleyecektim . Bakalım abimin dediği gibi tehlikeli miydi bu Serger Ateş ?




RONA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin