5 bölüm : Düğün ve gerçekler

30 5 2
                                    

Rona

Çok değişik geliyordu bana her şey . Bazen diyordum bu yaşananlar olmasa da acaba onunla evlenir miydim ?

Hadi ben onu sevdiğimi için kabul ettim o niye hemen kabul etti .Beni sevdiğini söylemişti o gün ama nedense bugünlerde aklımda kalbimde sürekli bir ikilemdeydi. Bu hafta sonu düğün vardı ,tam olarak 3 günüm vardı.Ve benim bu meseleyi halletmem gerkiyodu. Bir kere bir  şey vardı bu belliydi yoksa abim bana böyle söylemezdi bir neden vardı .

Artık dayanamayıp kalkıp abimin odasına doğru yürümeye başladım. Müsait olup olmadıklarını bilmediğim için kapıyı tıklatım. Bir süre sonra abimin kapıyı açmasıyla konuşmaya başladım.

" Abi konusmamız lazım." Endişeyle beni süzdü ve bir seyimin olmadığına kanaat vererek  endişeli bir şekilde  konuştu.

" Güzelim bir sorun mu var?"

" Evet abi sorum var , hadi gel konuşalım?" Beraber benim odama geçtik ve günlerdir kafamda dönen soruları ona sordum.

" Abi neden Serger'le evlenmemem gerekiyor ? Neden o eskiden olurdu da şimdi olmaz? Neden abi neden bana artık bir şey söyleyin?Hayatım mı tehlikede ne abi ne? Bakın bana bir şey söyleyin onunla ben evleniyorum siz değil bir şeyler bilmem gerekiyor . " Abim derin bir nefes alarak oturmamı istedi. Oturunca da sakin olmamı ve ağlamam gerektiğini söyleyerek anlatmaya başladı.

🌹🌹🌹

Abim anlatmayı bitmesiyle artık hıçkırarak ağlamaya başladım.

Bir insanda hiç mi vicdan olmazdı? Kardeşini istemedim diye benden intikam mı almak istiyordu ? Hiç mi düşünmemişti benim hiç bir şeyden haberim olmadığını? İntikam o kadar mı gözünü boyanmıştı? Düşüncelerimden abimin beni sarmasıyla ayrıldım.

" Gulâmin kendine gel . Hadi güzelim , bak şimdi berdeli yeniden düşünmeleri için ağaları toplayacağım. Sen yeter ki iyi ol." Abimin sözleriyle oturduğum koltuktan kalktım ve abimin karşısına geçtim.

" Hayır abi berdel kararı yerine getirilecek." Dedim saf bir kararlılıkla , abim şaşırmış bir ifadeyle bana baktı ve isyan etmeye başladı.

" Kızım sen ne diyorsun , bunca duyduğundan sonra neden hâlâ o adamla evlenmek istersin?"

" Abi istiyorum evet evlenmek istiyorum ama bir farklılıkla o benden intikam aldığını sanacak ama ben ondan intikamımı alacağım ondan bana yapacakları için intikam alacağım. Gördün bakalım Rona Siyam' ın kim olduğunu. " Abim gurur dolu bir ifadeyle bana baktı.

" İşte benim kardeşim . Canım kardeşim , gel lan sarılacağım." Diyerek bana sımsıkı sarıldı. Ve ben o an bir yemin ettim. O Serger denen adamı sürüm sürüm sürdürecektim.

Yazar

Nihayet o gün gelip çatmıştı. Hem Rona'nın
, hem de Serger'in beklediği gün gelip çatmıştı. Serger kardeşinin intikamı için hazırlanmış bunca düğün için gelen kişilerin arasından sıyrılarak kendi arabasına doğru yürüyordu. Kendinden emindi bugün o intikam alınacaktı.

RONA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin