?

218 19 5
                                    

Uzun bir tatilden sonra tekrar telefonlarım çalmaya başlamıştı. İngiltereye çağrılıyordum, toplantılara başlanacağı söyleniyordu. Bu sezonu orada geçirmeyeceğim konusunda kararlıydım ama nasıl olacaktı?
Max ile bolca gezdiğimiz bir tatil olmuştu. Madrid'e gitmiştik. Oralara kadar gitmişken Carlos'la görüşmemek de olmazdı tabii. Ferrari'de son senesiydi ve onunla çalışmak çok isterdim.
Max ile Toro Rosso'dan beri tanışıyorlardı. Formula 1 gibi acımasız bir sektöre birlikte girmişlerdi, doğal olarak bağları farklıydı.

(maxverstappen1, carlossainz55 ve 474,155 kişi beğendi)scarletthorner Buenas noches Madrid! 🇪🇸🧳

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(maxverstappen1, carlossainz55 ve 474,155 kişi beğendi)
scarletthorner Buenas noches Madrid! 🇪🇸🧳

@carlossainz55: buenas noches señora y señor😴
@landonorris: Hani bana??

@maxverstappen1: 💙
•••
Bütün takımlar arabalarını hazırlamaya başlamıştı. Ben de İngiltere'ydim. Redbull için değil, ortam değişikliği için buradaki evime gelmiştim. Christian Horner peşimi bıraktı sanmayın. Düzenli olarak yoklanıyordum.
Günlerim Gloria ile geçip gidiyordu. Evde vakit geçirmeyi planladığım bir gün kayıtlı olmayan bir numara aramıştı. Normalde açmayı tercih etmezdim ama şu aralar takımdan herhangi biri bana ulaşmak istemiş olabilirdi diye düşünmüştüm.

"Alo, merhaba."

"Merhaba, Scarlett Horner'la mı görüşüyorum?"

"Evet, benim."

"Scarlett Hanım, Fred Vasseur sizi İtalya'ya davet ediyor. Haber vermek için aramıştım."
Kadının dediğiyle kalakalmıştım. Ciddi miydi bu?

"Ben ne diyeceğimi bilemiyorum. Detay verebilir misiniz acaba?"

"İki gün sonraya uçak biletleriniz hazırlandı. Otel için şimdilik bir gecelik rezervasyon yapıldı ama isterseniz uzatabiliriz tabii ki."

"Ben... Bana biraz zaman verebilir misiniz acaba? Yarına kadar haber vermiş olurum."

"Tabii ki, nasıl isterseniz Scarlett Hanım."

"İyi günler."
Hala kendime gelememiştim. Birine haber vermeli miydim, bilmiyordum. Max'e haber veremezdim, nasıl bir tepki verirdi hiç bilmiyordum. Lando'ya haber versem git diyecekti, Gloria da. Yarına kadar beklemek için pek bir sebep bulamadığımdan geri aramıştım numarayı.

"Daveti için teşekkürümü iletmenizi rica ediyorum. Uçak bilet bilgileri mail atabilir misiniz?"

                                            •••
Kimseye haber vermeden havaalanına doğru yola çıkacaktım. Valizimi son kez kontrol ederken telefonuma bir mesaj geldi.

charles_leclerc: Naber Bretta?
Ondan böyle bir mesaj beklemiyordum tabii. Niye yazdı diye düşünürken aklıma benim geleceğimi bilme ihtimali geldi.

British Girl | Charles LeclercHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin