Sabah ikiye doğru terler içinde uyanmıştım. El ve ayaklarım çok üşüyor, gözümü tam olarak açıp da kendime gelemiyordum bir türlü. Elime telefonumu alıp birine haber vermem gerekiyordu. Monako'dakileri arayıp telaşlandırmanın hiçbir alemi yoktu. Tek çare, ne kadar rahatsız hissetsem de Charles'a yazmaktı.
scarletthorner: Charles
Uyudnmucharles_leclerc: Hayır ;)
Sarhoş musun Bretta?
-Görüldü (02.16)
——————————————————————————
"Charles ben iyi değilim.""Noldu?"
"Hiç iyi hissetmiyorum kendimi, acile götürür müsün beni? Oda 205."
"Geliyorum."
Yataktan kalkmıştım. Duşa girip bacaklarımı ve yüzümü soğuk suya tutacaktım.Suyun sesinden kapının çaldığını zar zor duymuştum. Kapıyı açtığımda daha fazla ayakta duramamıştım ve en son hatırladığım şey kapıyı çalan adamın beni tuttuğuydu.
•••
Gözlerimi açtığımda acil servisinde yatıyordum. Bütün eklemlerim sızlıyor gibiydi ama ter boşalmam durmuştu, anlaşılan ateşim de düşmüştü. Diklenmeye çalışırken Charles odaya girdi."Yardım edeyim."
"İyiyim, iyiyim." Kendim diklenememiştim, belimden destek olmasıyla anca yerleşebilmiştim.
Çok pişman ve güçsüz hissetmiştim. Ona muhtaç olmuştum, garip hissettirmişti bana.
"Beklemene gerek yoktu."
"Sabahın dördünde seni burada bırakmak fena bir fikir değilmiş."
"Saat dört mü oldu?"
"Evet. İki saattir buradayız."
"Charles, ben çok teşekkür ederim. Seni de uykundan ettim. Napardım bilmiyorum."
"Önemli değil. Sen nasılsın?"
"İyi gibiyim. Nolmuş, konuştun mu doktorla?"
"Konuştum, strestenmiş. Gelir zaten sen konuşursun."
Aslında yarın için stresli değildim ama anlaşılan bir şey bilinçaltımı çok fena bir şekilde kurcalamıştı."Su ister misin?"
"İyi olur."
Doktor odaya girmişti. İtalyanca bildiğimi söylemişti anlaşılan Charles. Direkt İtalyanca konuşmaya başlamıştı çünkü doktor."Geçmiş olsun Scarlett Hanım. Nasıl hissediyorsunuz?"
"Daha iyiyim, teşekkürler."
"Tahlilleriniz temizdi, stresten kaynaklandığını düşünüyorum. Yalnız, bir psikolog ile görüşmeniz iyi olabilir. Anlaşılan bir şey canınızı çok sıkmış."
"Bu aralar biraz yoğunum. O yüzdendir eminim. Teşekkür ederim."
Doktor çıkınca Charles elinde suyla odaya girmişti."Sağol." Uzanıp suyu elinden almıştım.
"Ne zaman çıkış yapabiliriz?""Serumun bitince yollarlar."
Serumumun yarısında fazlası bitmişti, en fazla yarım saat daha buradaydık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
British Girl | Charles Leclerc
FanfictionC: Ad değişikliği için müracaat et bence çünkü o kırmızı üniformaları giyemeyeceksin :( 𝐂𝐡𝐚𝐫𝐥𝐞𝐬 𝐋𝐞𝐜𝐥𝐞𝐫𝐜 𝙴𝚗𝚎𝚖𝚒𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚕𝚘𝚟𝚎𝚛𝚜