נ.מ רותם (האחד עם הסטייל הצהוב)
קיבלנו הוראה מהבוס, רין מעצבן אותי וטראפלס עוד יותר מעצבן אותי, למה אני צריך להסתדר איתם? אני אצליח להוציא את כל המידע שאני צריך ויותר מזה לבדי.
קיבלנו מה'big brother' שלנו (השד השביעי והכי חזק שמעדיף להישאר אנונימי) את הכתובת של ביתו של הילד. אני לא מאמין שאני הולך לעשות בייביסיטר עם עוד 'חברים' רק בשביל להשיג את הנקמה שלי.
אחרי שעקבנו אחרי הילד כמה זמן, גילינו כמה דברים מרכזיים עליו: 1. הוא לומד בבית ספר קרוב לביתו, 2. הוא מתאמן באיגרוף אחר הצהריים 3. הוא אוהב עוגיות שוקולד צ'יפס.
לא הרבה חומר אבל מה לעשות, צריך להתקדם מכאן. כל אחד מאיתנו לקח תפקיד. אני לקחתי את התפקיד של 'הילד המתאגרף החדש', אני לא מתלונן, אני ממש רוצה להרביץ למישהו עכשיו במילא, אני מקווה שלא אגזים.
טראפלס לקח את התפקיד של מוכר העוגיות, ורין משחק את התלמיד החדש.נ.ב טראפלס (האחד עם הסטייל הורוד)
בתכלס'? לא אכפת לי עם מי אני עובד, אבל אני לא מבין למה צריך לחלוק משימה. מזל לפחות שאנחנו מתפצלים.
הייתי צריך ללכת ראשון, ישר על הבוקר אני צריך להתחזות למוכר עוגיות שוקולדצ'יפס ולנסות להרחיק את הילד ממפת העולם, וגם עוד קצת ידע לא יזיק לי אהה.. לנו. (אגב אני צריך לדפוק בו בבית בערך ב6, שתבינו כמה עייף אני אהיה, מקווה שאני לא אגיד דברים מטומטמים ואשאר בתפקיד).
אני שונא כשהבוס מחייב אותנו להיות ביחד, אני מסכים שאנחנו נראים יחד כמי חבורת נערים רגילה אבל… עדיין..!! לא יודע, אני פשוט לא מת עליהם, רק רותם נורמלי מכל האידיוטים כאן. לפחות הוא חלק מהמשימה הזו, הוא מהאנשים שאני הכי יכול לסמוך עליו כאן, הוא נראה הכי מרוכז כאן, לי לפחות.
הקמנו מין קומזיץ כזה עם אוהלים והדלקנו אש וכאלה והלכנו לישון, או יותר נכון יצאנו למסע ה'האם נצליח להירדם בנחירות של רין'. נראה שרותם הסתדר, אני לא ממש.. או יותר נכון לומר ממש לא! לא נרדמתי בכלל, יצאתי לסיבוב בחוץ, רחוק מהרעשים, הלכתי קצת וכל ספסל שני שנתקלתי בו נראה יותר מזמין מליד רין. בעצם גם הרצפה הרחוקה מזמינה הרבה יותר. אבל לצערי הרב הייתי חייב לחזור. חזרתי ונשארתי עם עיניים פקוחות עד הזריחה. עכשיו כמובן- אף אחד לא קם בזריחה ממש, אבל הערתי אותם (גם רציתי להתחיל לעבוד- לא שהייתי צריך אותם אבל עדיין, וגם לא יכלתי לשמוע יותר את הרעש, פרט שולי).
"יאללה קומו!!" ניסיתי להעיר אותם אבל הם לא קמו.
"טראפלס אני ארצח אותך! הזמן שלנו רק בצהריים, תן לנו לישון!!" רותם צרח עליי, צחקקתי למעט, אני אוהב לשמוע אותו צורח, כל סוג של צרחה שלו נחמדה.
באיזה שהוא שלב התייאשתי והלכתי להכין לעצמי את התחפושת שלי, תפרתי לעצמי מדים של עובד בחנות מתוקים אקראית (לא ממש אקראית, בדקתי מה היה הכי יפה) בעיר ו… זהו, מוכן. חולצת טי שרט ורודה ומכנסיים ורודים עם סינר לבן וכובע אופים לבן גם כן. הכנתי עוגיות כי לאפות זה כיף (נראלי שאני גם דיי טוב בזה). והלכתי להכיר את הילד. דפקתי בדלת ו… המשך בפרק הבא🤪.♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
מטרה 10 כוכבים ו15 תגובות בשביל הפרק הבא.
אני משקיעה בזה בטירוף! מקווה שאהבתםם!!
YOU ARE READING
חבורת השטן
Science Fictionחבורה של שדים אידיוטיים שמנוהלים ע"י השטן מנסים להשתלט על העולם, דבר שאפשרי רק אם יקחו שליטה על הערים הכי יפים בעולם. הם חזקים בטירוף אז מה מונע מהם? כל זאת ועוד בספר😊😇