פרק 10

11 1 26
                                    

נ.מ סטיל רותם:
חזרתי והרגשתי צורך לעדכן את רין שאמרתי שאנחנו קשורים, שלא יפלטו לו דברים מטומטמים שמובילים לחשד, ותאמינו לי שכל זה מניסיון נרחב.
"אני מניח שסיימנו פה לבנתיים" רין אמר לי אחרי שעדכנתי אותו בכל, "עשינו מספיק לבנתיים"
הנהנתי בתגובה והלכנו לבדוק מה עם טראפלס, מסתבר שהוא היה באמצע להכין ארוחת צהריים.
"מה אתה מכין עכשיו? אנחנו הולכים" רין אמר לטראפלס
"מה זה משנה מה אני מכין אם אנחנו הולכים?" טראפלס שאל ורין משך בכתפיו.
"אני מכין שיפודי בשר ותפוחי אדמה. זה עוד רגע מוכן. בואו נאכל ונחזור" טראפלס ענה, הוא ידע שזה מה שאני הכי אוהב לאכול, זה הביך אותי אבל השתדלתי שלא להראות את זה, אני מתפלל שהצלחתי.
האוכל היה מוכן, ישבנו שלושתינו לאכול במעגל קטן כזה ובדיוק הבוס נכנס למחשבות של שלושתינו יחד: "בעוד שעה נתחיל את פגישת הסיכום, אני מקווה שהפעם לא שכחתם להכין דוחות"
"כן בוס" ענינו כולנו יחד פה אחד.
השיחה התנתקה.
זה היה הזמן בו שלושתינו צרחנו יחד: 'פאקקקקקק' ביאוש גובר. שכחנו את הדוחות של המשימות שלנו!
תוך שנייה כל אחד מאיתנו מצא את עצמו ביד אחת מחזיק עט וכותב את הדוח שלו וביד השנייה אני ורין החזקנו שיפוד סטייק, טראפלס החזיק תפוח אדמה.
סוףסוף סיימנו עם הדוחות, למען האמת שזה לקח משהו כמו 20 דקות וזה רק כי הדוחות של הבוס צריכים להיות ממש אבל ממששש מפורטים, אם לא אנחנו נהיה בבעיה. אפילו אני לא רוצה להסתבך עם הבוס, חרדה.
מיהרנו ביחד חזרה למחבוא המקורי של כת השטן ומיהרנו גם כן לחדר הישיבות, לא הספקנו אפילו לפרוק את הדברים שארזנו בחזרה, רק הנחנו את התיקים הקטנים בפתיח הבית ורצנו לחדר הישיבות.
פתחתי את הדלת בטעות חזק יותר ממה שצריך ונמצאנו שלושתינו מבעדה מתנשאים ומתנשפים. ישבנו מהר במקומות שנקבעו לנו.
כולם כבר היו שם.
"אז.. אני מניח שאפשר להתחיל" אמר הבוס ושבעתינו הינהנו באותה השנייה.
"בואו נתחיל בסיכום על האירועים שקראו בזמן האחרון"

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
פרק קצרי

חבורת השטןWhere stories live. Discover now