פרק 11

1 0 0
                                    

עדיין נ.מ רותם:
"הראשון. והחשוב והמשמעותי ביותר זו הקריסה של דרבן שהתחילה אתמול בסביבות 9 בבוקר. הייתה רעידת אדמה משמעותית בעיר כולה שגרמה להרס כולל, כרגע העיר לא משמשת למגורים וכל אזרחיה פונו משם, מנסים להקים שם אזורי משק אבל מהר מאוד יבינו שהתבואה שם חסרת מזל".

"מי אחראי לזה?" הבוס שאל כשהפנה מבטים קצרים אליי, אל רין ואל טראפלס.

רין הרים את ידו במבט רגוע והבוס הנהן בחיוביות.

"בשנית, היה עוד אירוע יוצא דופן אתמול בשעות אחר הצהריים דווקא, שהוא הפיצוץ בתחנת הדלק ששרף את כל שכונת סגרנדה שבלה פאס".

"מי אחראי לזה?" הפעם הבוס לא הפנה מבטים, אך ידע בדיוק שאחד משלושתינו צריך לענות.

"זה כנראה אני" הרמתי את ידי ואמרתי.

"מצויין" "לא היו עוד אירועים נוספים" הבוס אמר לי בחיוך והפנה מבט כועס לעבר טראפלס.

"אתה היחיד שלא השיג משהו במשימה במשימה הזאת" "אני צודק?" הבוס שאל בשחיקת שיניים.

"א-אהה…." טראפלס ענה בגיחוך מבוייש.

"טראפלס זה שאתה אוהב להשתעשע עם אנשים לא מוריד ממך את אחראיות המשימה" הבוס אמר בתקיפות.

"כן המפקד!" טראפלס אמר בהצדעה במלוא הרצינות.

"בסדר" הבוס נאנח והפנה מבט מכיוונו של טראפלס לכולנו יחד, "אז נמשיך".

"רותם טראפלס ורין" "תביאו לי את הדוחות שהכנתם" הבאנו לבוס את הדוחות שהכנו. הבוס עיין בהם בעין רחבה.

"אני מבין.." הבוס אמר כשהביט מבט אחרון אל כיוון שלושת הדפים הפרושים על השולחן "אל תשכחו לתייק אותם בסוף הישיבה"

"כן בוס" אמרנו שלושתינו פה אחד.

"לדבר האחרון שהיה ברצוני להגיד.." התחיל הבוס לומר, "אני רוצה שלין ייצא למשימת סולו, משימה שרק הוא יכול לבצע.

לין מעט הוריד את הראש, "מה שתרצה אדוני, אני חב לך את חיי" לין הוא מהיצורים האלה שרק הבוס הוא מהאלה שיכולים להעמיד אותו במקומו, הוא כלכך שוויצר, הוא תמיד היה כזה, לא משנה כמה ניסיתי .. הסתכלתי עליו במבט זחוח שכנראה הלחיץ אותו, צחקקתי חרישית מיד אחרי זה.

נ.מ לין (אדום):
משימה מהבוס? אין בעיה, ועוד משהו שרק אני יכול לעשות.. הרגשתי את עצמי כמה התלהבתי. ואז רותם הזה הסתכל עליי במבט מפחיד מתנשא כזה, רציתי להרוג אותו, לא רגע, קודם לקרוא לו את נמחשבות כדי להבין מה לעזאזל עבר לו בראש כשהוא הסתכל ככה ורק אז להרוג אותו. למרות שלא ממש אכפת לי…

"בהמשך אספר לך פרטים נוספים לין " הבוס אמר, קרצתי בתגובה.

נ.ב ברייט (ירוק):
איזה שוויצר לין הזה.. למה דווקא לו מגיע לצאת למשימה ולי לא? ישבתי שם פשוט עם מבט מעוצבן.

"למה אני אף פעם לא מקבל משימה לבד? או בכללי…. משימה?" אמרתי בהתלוננות ילדותית כזו.

הבוס שם יד על ראשו ביאוש ולין צחק, "חי בסרט" הוא סינן, אני חי בסרט?! הרגשתי מטומטם..

"אני חושש שזה משהו שאתה לא יכול להתמודד איתו ברייט" אמר הבוס.

"אבל בוס.."  ניסיתי להתעקש, הסתכלתי על לין שעדיין נראה מרוצה מעצמו, זה עיצבן אותי ממש.

"אוקי" הבוס אמר לבסוף, לין היה נראה מופתע, חרצתי לו לשון. "אתה יכול להתלוות ללין למשימה בתנאי שתעשה מה שהוא אומר לך לעשות" הבוס סיים לדבר והגיע תורו של לין לחרוץ לי לשון בחזרה, הייתי עצבני אבל לא הראתי את זה.

טוב אני רק צריך להתמודד עם האידיוט הזה, אני יכול.

לעזאזל.. על מי אני עובד....

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
פרק חדשוש עם התפתחות חדשה✨️✨️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 12 hours ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

חבורת השטןWhere stories live. Discover now