1. Bölüm- Böyle mi Avukat Olcaksın?

1 0 0
                                    

Herşey Yeni Başlıyordu. Yeni bi düzen, yeni bi hayat artık anne evine dönmüştüm. Asıl mutlu olacağım yere gelmiştim. Bu dünya çok farklıydı daha güzel şeyler olacaktı, daha yeni başlangıçlarım olucaktı son bi senemide tamamlayıp avukat olucaktım.
*Zile Bastım*

"Annecim seni çok özledim biliyosun dimi"

Kapıyı açıp sımsıkı sarılmıştı annem çok özlemişti belliydi.

"Biliyorum annecim bende özledim hemde çok" Dedim ve içeriye geçtim.

"Güzel kızım açmısın bi lokantaya falan gitmek istermisin"

"Güzel fikir ama ben annişimin yemeklerini çok özledim ondan senin ellerinden bi sabah kahvaltısı yemek daha güzel bi fikir hee"

"Güzelim isterde yapmazmıyım"

Dedikten sonra annem mutfağa doğru gitmişti çok özlemişti, hatta belkide arkamdan çok üzülmüştü belliydi. Bende özlemiştim, pişmandım ama geç değildi burda yeni hayatımı inşa ediceğimden hiç şüphem yoktu. Annem mutfaktan doğru seslenip
"Aleyim bugün akşam bi randevum var restaurantta akşam yemeği yiyeceğiz arkadaşlarla senide götüreyim diyorum he nasıl olur? "

"Olur tabi annecim bende senle dışarda yemek yemeyi özlemiştim."
"Ohhh ne güzell tamam bebeğim o zaman akşam 9 da ordayız"
Diyerek mutfaktan doğru seslenmişti.

Aslında güzel fikirdi ama neden başbaşa değildi diye bi sormuştum kendi kendime. Neyse annemi 5 ay bırakmıştım şimdi cezasını çekmeliydim. Annem mutfaktan elinde tepsiyle çıkmıştı.

"Kızıma kahvaltı hazırladıımmm." Diyerek tepsiyi önüme koymuştu.
"Canım annnemm benim ellerine sağlık harika gözüküyorlar"
"Afiyet olsun minik kuzum"

Kahvaltımı ettikten sonra tepsiyi alıp mutfağa gitmiştim. Bulaşıkları makinaya atıp mutfağı toparladıktan sonra salona geçtim annem koltuğun başında uyuyakalmıştı oda yorgundu benim için erken kalkmıştı ondan uyuması için ses çıkartmadan üzerine bi çarşaf örttüm ve annemin benim için hazırladığı odaya geçtim. Çok güzeldi, çok güzel hazırlamıştı ve ben çok duygulanmıştım. Yatağa doğru oturdum ve akşama ne giyeceğimi düşünmüştüm. Valizime bakıyordum göğüs ve karın dekoltesi olan cropumu ve siyah bi eşofmanımı aldım bu ikisinin güzel olacağını düşündüm ve yatağıma bıraktım altıma ise siyah beyaz nike sneakerslerimi giymeyi planladım ve onuda kenara bıraktım. Takıları makyajı saçıda akşama hallederdim zaten.

(saatler sonra)

"kızım hadi hazırlan bende hazır olduktan sonra çıkarız."

"tamam anniş hazırlanıyorum"

Odama geçtim ve planladığım gibi crop ve eşofmanı giydim altımada sneakerslerimi aldım. Boynuma ve bileğime gümüş ince zarif kolye ve bilekliği taktım. Saçlarımı açık bıraktım makyajımda olduktan sonra odadan çıktım. Annem çoktan hazırlanmıştı. Ve;

"Çok güzel olmuşsun melek gibi." Dedi aa ardından bende;
"Çok güzel olmuşsun kraliçe gibi" Dedim.

Ve randevunun olduğu restauranta girişimizi yaptık diğer arkadaşlarının olduğu masada oturuyorduk onlar aralarında sohbet ediyo yiyip içiyordu. Bende bi Şarap içiyor ve bi Chescake yiyiyordum. Ardından gözüm yan tarafta olan masaya kaydı ve birden öksürük tuttu gözlerim büyüdü.

"Kızım noldu meleğim neyin var"
"izninizle ben bi lavaboya gidebilir miyim, lütfen"
"Tabiki kızım"

Onay aldıktan sonra masadan kalktım ve lavaboya geldim hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Yan masada tam 1 yıldır görmediğim ve 5 aylık ilişki yaşadığım çocuk vardı ama biz ayrıldıktan sonra ben kendi evime çıkmıştım o ise ülkeyi terketmişti ben yanlış mı görmüştüm yoksa o geri mi dönmüştü. Çok şaşkın ve çok kırgındım. Lavabonun kapısı açıldı ve içeriye o çocuk girmişti ben daha da şaşkındım.

"B-ba-ba-batuhan" demiştim kekeleyerek.
"Evet dinliyorum"

Karşımda duran oydu ta kendisiydi panik olmuştum.

"Batuhan senin ne işin var burada"
"Pardon hanımefendi sizin ne işiniz var diye ben soruyomuyum, sormuyorum siz ne hadle soruyorsunuz? "
"Batu-han yani sen İtalya'ya.... "
" Evet Aleyna ben İtalya'ya gitmiştim yeni hayatımı inşa etmek üzere gitmiştim ama sonra annem hastaneye mi ne kaldırılmış ondan geri dönmek zorunda kaldım. "
"Ne olmuş ki annene ve annen hastanedeyken sen buraya eğlenmeye mi geldin"
"Tabiki öyle değil geri dönmem için uydurulmuş planmış bu ondan en kısa zamanda geri dönücem"
"Batuhan benim yüzümden aileni bırakma, lütfen"
"NERDEN BİLİYOSUN KIZIM SENİN YÜZÜNDEN OLDUĞUNU BEN SENİN İÇİN KILIMI OYNATMAM"
"Batuhan ben birşey yapmadım ihaneti eden sendin"
"Çok yazık sen daha ihanet kelimesinin ne demek olduğunu bile anlayan kapasiteye sahip değilsin bu şekilde nasıl avukat olucaksın bilmiyorum.

Dedikleri ağrıma gitmişti gözyaşlarımı tutamamıştım. Aynanın kenarından bi peçete kopardı ve gözyaşlarımı sildi.

" H-hani benim için kılını oynatmazdın? "
"Kim olsa aynı şeyi yapardım ağlarken kimseyi görmek istemem"
"Cümlelerine dikkat et o zaman"
"Aleyna kalbini kırmak istemiyorum ama dediklerimin arkasındayım"
"Bak Batuhan ben güvenemedim sana ondan böyle oldu."
"Güvenemedin.. NEYİME GÜVENEMEDİN TAM OLARAK ALEYNA AÇIKLARMISIN SANA OLAN SADAKATİME Mİ, SANA OLAN SEVGİME Mİ, SENİN İÇİN AİLEMİ KENDİMİ BİLE FEDA ETMEMİ Mİ SANA OLAN FEDAKARLIKLARIMA MI SÖYLESENE HANGİSİNE İNANMADIN? "

"İlk olarak o sesini yükseltme bana ikincisi bende senin için çok fedakarlık yaptım Batu bende annemi 1 yıl yalnız bıraktım kaçtım senle mutsuz olacağımı bile bile yaptım bunu. "
" He yani en başından beri mutsuz ettim ben seni öyle mi"
"Hayır batuhan öyle değil"
"Aleyna artık kendine gel artık olanların farkına var artık duygularını hisset ya bak kızım ben seni aldatmadım yapmazdım da kendi kendine şüphe duyup ayrılman çok saçma"
" Kendi kendime duymadımki şüpheyi gördüm"
"NEYİ GÖRDÜN LAN NEYİ"
"Telefonundaki mesajları"
"Kızların bana yazdıklarını mı"
"evet"
"Aşık olmuş yazmıştır kızlar önemli olan benim pas verip vermemem değil mi? "
"Öyle Batuhan haklısın ama olan oldu artık. "

Birden annem lavaboya girmiş ve bizi görmüştü.

"Aleyna? "
"Anne" Demiştim ürkek bi ses tonuyla.
"Hani İtalya'ya gitmişti bu sen kandırdın mı beni"
"Anne sonra konuşalım lütfen bura yeri ve zamanı değil"
"Aleyna anlat dedim sana"

O esnada batuhan birden lafa girdi;

"Ben anlatayım hanımefendi demin içerde masada otururken kızınızla göz göze geldik lavaboya girdiğimde içerde ağlıyordu haklı olarak kırgınlık sezmiş olabilir ve beni bu ülkede görünce şaşırdığını söyledi bende annemin uydurduğu hastalık yalanı yüzünden geri döndüğümü ama gideceğimi açıklıyordum" Yeterli açıklama mı?
"Aleyna doğru mu"
"Gerçekten anne gerçekten benim zaten bu adamla konuşcak başka birşeyim yok biliyosun"
"Biliyorum kızım biliyorum ondan bu kadar sinirlendim zaten sakın bi salaklık yapıp geri dönme bu adama sakın"
"Dönmem anne asla"

Dedikten sonra hepimiz masalarımıza geçmiştik. Ama gözlerini üzerimden çekmiyordu bende öyle uzun uzun bakışıyorduk birbirimizden nefret etsekte..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Rüya Gibi✨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin