1.

172 7 0
                                    

Ahoj!  Moje jméno Anna a jsem z Prahy, Je mi 21 let. Mam hnědé vlasy a hnědé oči, výškové jsem celkem malá. Bývám tichá holka, nikdy jsem se moc neprojevovala, zkrátka jsem celkem introvert.

Příští týden už budu studovat ekonomii a management na vysoké škole. Stěhuju se na kolej, ale celkem se bojím nových lidí ale co už, lepší nový lidi než můj otec, co chlastá a moje matka, která se chová jako totální kráva.

Ještě by taky nebylo špatné zmínit, že mám přítele. Jmenuje se Martin a je o rok starší jak já. jsme spolu už 5 let. Je na mě hodnej a mám ho moc ráda.

___

,,zlatíčko vstávej" vzbudil mě táta. Je to tu zas! teď si bude hrát na super tátu, dokud se zase neožere jako prase...klasika.

,,dobré" řeknu a vyhoupnu se do sedu.

,,tak co, přestěhujeme tě na kolej ?" mrkne na mě.

,,jo" řeknu.

,,a vážně tady nechceš zůstat ? Školu nemáš zas tak daleko" a zase.

,,ne tati, víš, já se chci trochu osamostatnit..." nemůžu mu přece říct, že je debil co jenom pije a matka je totální kráva.

,,no dobře" usměje se a odejde.

No nic, jdu si dobalit nějaké věci co jsem včera nestihla dát do krabic.

...

Rodiče mě už vezou na kolej. Kdybych neměla tolik věcí, tak se tam dostanu sama, ale mám toho celkem dost.

Popravdě jsem strašně zvědavá, koho schytám jako spolubydlícího. Máme tam být prej jen po třech, takže to snad bude v pohodě.

,,tak jsme tu" řekne máma a vystoupí.

Pomalu taháme krabice z auta a nosíme do mého pokoje. Nikdo tady zatím ještě není a popravdě jsem za to ráda.

,,tak a mělo by to být vše" řekne táta, když donese poslední krabici.

,,tak, zlatíčko naše, opatruj se tady a kdyby cokoliv, tak se vrať domů, ano ?" celkem mě dostává jak si teď oba hrají na bezchybný, rodiče ale přitom na mě včera máma řvala a táta přišel domů zase na sračky.

Ale takhle to bylo a bude vždycky. Už vím, ze to jiný nebude.

,,ano mami" usměju se na ní.

,,tak se tu měj papa" rozloučí se se mnou a odejdou.

Konečně klid. Řeknu si hned, jak zaklapnou dveře a svalím se na jednu ze tří postelí. Když v tom se dveře zase otevřou.

Ve dveřích stojí dvě holky, obě dvě jsou moc hezký.

,,ahoj, já jsem Victoria" představí se mi brunetka s modrýma očima, která je vyšší jak já. Nosí brýle a má propíchnutý nos. Je to moc krásná holčina.

,,Anna" s úsměvem odpovím.

,,a já jsem Emma" představí se mi ta druhá holčina, ta má kudrnaté vlasy, je taky brunetka, ale melír má tak silný, že je skoro až blondýnka. má taky modré oči i když se v nich míjí i trochu zelené. Troufám si říct, že je tak o tři hlavy vyšší jak já, a opět je taky moc krásná.

Předpokládám, že už se znají, jelikož se spolu baví, jak kdyby se znali věčnost.

,,a ty jsi odkaď Ančí ?" zeptá se mě Emma.

,,no já jsem tady z Prahy" odpovím.

,,a proč jsi teda na koleji ?" pro změnu se mě zeptá Viki.

,,doma to stojí za hovno" odpovím jednoduše.

,,a vy ?" zeptám se.

,,já jsem z Pardubic" řekne Viki

,,já jsem z Brna" řekne Emma

,,ahaa, a jestli se ještě můžu zeptat...vy dvě se znáte ?"

,,jo, známé se už dlouho. Chodili jsme spolu na střední" na to se jen usměju a začnu si vybalovat věci.

...

Je večer a já si čtu. A holky někde lítají, ale musím říct, že jsem si s nimi sedla. Sice jsou jiný než jsem já, lépe řečeno holky jsou přesnej opak mě, ale i tak jsme si sedly.

,,Ančí" najednou vlítly holky do pokoje.

,,ano" položím knížku vedle sebe.

,,jdeš s námi na party, a NE neberu jako odpověď " řekne Emma.

,,když já nevím" poškrabu se na hlavě.

,,no ne, vůbec, jdeš s námi. Volali nám kámoši, že tu dnes jsou, tak ať dorazíme na jeden byt"

,,holky, ja fakt nev-" zarazí mě Viki.

,,ne, mlč. Jdeš s námi a žádný výmluvy" řekne a vytáhnou mě z postele.

,,tak co ti oblečeme" koukají mi holky do skříně.

,,tvl, to je těžký. To je jak kdyby jsem koukala do skříně mojí mamy" řekne Viki.

,,tak jí něco půjčíme" řekne Emma.

,,holky, to není potřeba"

,,ale je!" řeknou jednohlasně.

...

Tak už jdeme na tu party. Nakonec mi oblékly černou mini sukni, která má na sobě sem tam černé kamínky a jako vršek mi daly obyčejný bílý tank top. Sice to není moc můj, styl ale i tak mi to celkem sluší.

,,Marku, už jsme tady, tak nám pojď otevřít" řekne Emma do telefonu a pak hned zavěsí.

Během chvilky nám otevře vysoký klučina. Má hnědé kudrnaté vlasy, hnědé oči a je hubený jak vyžle.

,,čus, já jsem Marek" řekne a natáhne ke mně ruku ,,nebo mi můžeš říkat scula" dodá a usměje se.

,,já jsem Anna" úsměv mu oplatím a jeho ruku přijmu.

S holkama se pak taky přivítá a vede nás do bytu, kde se má vše konat.

Už jenom podle toho, jak se mi Marek představil a jak byl zatím milý vím, že to bude hodnej kluk.

,,tak pojď, musíme ti všechny představit" řeknou holky a vtáhnou mě do skupiny lidí. Koukám po všech, ale můj zrak se zastaví u jednoho kluka.

Má blond vlasy, skoro až bílé. Celkem mu padají do obličeje. V nose má zlatý kroužek, na krku pavouka a taky nějaký nápis, který nemůžu přečíst. Pak má ještě pár dalších tetování, ale nejvíc mě zaujaly jeho oči. Má je krásně modré jako by se mi koukal přímo do duše.
__________________________________
Takže máme tady novou ff, doufám, že se vám bude líbit. To je vše. Love u ❤️
Vaše slunečnice 🌻

Seznámení se sázkou. Kde žijí příběhy. Začni objevovat