8.

86 2 0
                                    

Je ráno, budím se vedle Petra po celkem zajímavé noci. Abych pravdu řekla je to celkem paradox že tohle mezi mnou a Petrem mě dostala do toho že utíkám před Martinem, ale i přesto jsem se sním znovu vyspala.

Ale co si budeme radši tohle 100x než slyšet Martinovo kecy.

,,dobré ráno" zachraptí Petr a dá mi pramen vlasů za ucho.

,,dobré" usměju se na něj.

,,co máme dnes v plánu ?" koukne na mě kulišácky.

,,vím na co myslíš, ale budu tě muset zklamat, dneska už musím jet domů"

,,co proč ?"

,,musím už. Mam školu a mám toho celkem dost zameškáno, a ty by si měl jít stejně do studia ne ? Včera jsem vás slyšela a taky jsem slyšela jak kluci měli kecy že už si tam dlouho nebyl. Takže si myslím že ty máš plán na dnešek jasnej" mrknu na něj.

,,ale notak, zůstaň tu ještě, škola ti neuteče a kluci to ještě výdrží"

,,ale já bych na tý škole ráda zůstala" řeknu a zvednu se z postele.

,,víš že mě sereš" zasměje se.

,,vím" řeknu a začnu se oblíkat.

...

Je něco okolo půl druhé odpoledne, a já si to kráčím na kolej.

Když jsem u dveří tak zaklepu a doufám že tu holky jsou protože se mi nechce lovit klíče v tašce.

,,no ty píčo nevěřím" řekne Viki když mi otevře.

,,ahoj Viki taky tě ráda vidím" zasměju se a jdu do pokoje.

,,ahoj Emmy" pozdravím jí s úsměvem.

,,no ahoj" zasměje se.

,,co je ?" kouknu na ní nechápavě.

,,už jsme myslely že nepřijedeš protože z tebe Petr vymrdal duši" zasmějou se obě dvě.

,,vy jste kokoti"

,,ale nedělej, na to známe Petra až moc dlouho"

Na to se jen ušklíbnu.

,,ha vidíš mame pravdu" zasměje se Viki.

,,držte huby" řeknu a svalím se na postel, když v tom někdo zaklepe na dveře a proto se zase zvedám a jdu otevřít.

,,Martine ?!"

,,Anno"

,,co chceš ?"

,,musíme si promluvit" řekne seriózně.

,,a o čem jako ?"

,,o nás dvou, o našem vztahu"

,,už není žádný my dva Martine" odseknu.

Celkem paradox že tohle říká po tom co jsem udělala.

,,Anno já ti ale odpouštím"

,,ale já nechci tvoje odpuštění"

Kdybych tohle udělala dřív a on potom přišel s tímhle tak bych za to dala cokoliv, ale teď opravdu ne. Ono je taky pravda že bych to dřív ani neudělala protože by nebyl důvod, ale poslední půl rok jsme se jen hádali a nebylo to ono. Ano sice mě to neomlouvá ale stalo se.

,,a to chceš jen tak zahodit 5 let jen kvůli nějakému kokotovi z Brna"

,,tak takhle o Petrovi nemluv" zvýším na něj hlas.

,,ty píčo tak ten ti dobře zamotal hlavu" vyjede po mě.

,,hele Martine opravdu na tebe nemám náladu, děkuju ti za těch 5 let a věci co máš u mě doma ti pak přivezu" řeknu a zavřu mu dveře před nosem.

,,ty děvko jedna" slyším ho zpoza dveří.

___

- O týden později -

Je něco okolo půl třetí a já jsem s holkam pravě přišla na pokoj když v tom mi přijde zpráva od mojí kamarádky Stely. Možná bych vám o ní něco mohla říct.

Stelča je moje kamarádka už od základky, jako malý jsme byli nerozlučný. Ale bohužel teď už se moc nevidíme, ano stále si píšeme a to všechno ale bohužel v realitě se už moc nevidíme.

Stelča 🤍

Ahoj Anci.

Ahojjj.

Anci musim ti neco rict.

Povidej.

Martin te podvadel.

Co prosim a s kym.

Se mnou Anci.

Delas si kurva prdel.
Jak dlouho?

Rok.
Hele ale ty si mu udělala to same, takze
si myslim ze me a ani Martinovi nemas co
vycitat. Rekla jsem si ze ti to uz napisu
kdyz ste se rozesli.

Ale nemyslis ze je to celkem neco jinyho
kdyz si to udelala ty jako moje
nejlepsi kamaradka? Ano sice jsem to udelala ale ne svoji nejlepsi kamaradc.

Na to mi jen hodila zobrazeno a tím naše konverzace končila.

Jsem nasraná. Jo taky jsem to udělala ale ne kurva své nejlepší kamarádce.

...

Už je večer a já ležím v posteli a čtu si knížku když v tom mi přijde zprava od Petra.

27wolfenstein

Pojd mi otevrit.

Kam jako?

Kam asi? Ke dverim asi ne.

Po tomhle se hned zvedám a jdu otevřít.

,,co tady děláš ?" řeknu když otevřu.

,,přijel jsem za tebou" usměje se a jde dovnitř. ,,doufám že zítra nemáš nic v plánu protože pro tebe mám překvapení" dodá a svalí se na postel.

__________________________________
.
.
.
727 slov
.
.
.

Seznámení se sázkou. Kde žijí příběhy. Začni objevovat