16

80 5 0
                                    

- O dva týdny později -

Je to tady, den mých narozenin. Chápete to? Prostě mi bude už 22 let. Je to jako nedávno, co mi teprve bylo 20.

Nic měně, dnes jdu já, Petr a rodiče na večeři. A kromě toho že mám dnes narozeniny, tak taky dnes "oficiálně představím" Petra rodičům. Rodiče ho před tím nikdy neviděli, jen ho znali z mého vyprávění. Jsem na to celkem zvedav-. Přeruší moje přemýšlení oznámení z telefonu.

Když si vezmu telefon do ruky, vidím zprávu od Petra a hned se usměju.

Petr🤍

Už jsem před barákem, půjdeš mi otevřít?

Ne nechám tě venku🤣

Ty neprovokuj.

No jo už jdu.

Hned jak to dopíšu, tak odložím telefon a jdu ke dveřím.

,,ahoj" řeknu, Petr se hned otočí a usměje se.

,,no ahoj" úsměv mu oplatím a obejmu ho.

,,tak pojď dál" odstoupím od dveří a on vejde do předsíně.

,,sluníčko to je ten tvůj Petr?" ozve se máma z obýváku.

Hned na to zrudnu a Petr se mi začne smát.

,,nech toho ty blbečku" řeknu směrem k Petrovi ,, ano mami je to on" řeknu pro změnu směrem do obýváku.

,,tak sem pojďte" řekne máma, a proto na nic nečekáme a já Petra vedu do obýváku.

,,tak mami, tati tohle je Petr" představím ho rodičům.

Pak se máma s tátou postaví a jdou se s ním přivítat.

,,dobrý večer, já jsem Petr" řekne a natáhne ruku směrem k mámě.

,,Lenka" představí se máma a ruku hned příjme ,,můžeme si tykat?" nabídne máma.

,,no samozřejmě" přikývne hned Petr.

Pak Petr přistoupí k tátovi a taky mu podá ruku.

,,Petr" řekne s úsměvem.

,,Martin" táta ruku taky přijme ,,a mě taky tykej" dodá.

,,dobře" odpoví Petr s úsměvem.

Ale kdyby jste to teď tak mohli vidět naživo. Z Petra se teď stal úplně slušnej kluk, né že by byl nějáký hovado, ale u něj je tohle nezvyk.

,,tak mi na chvilku půjdeme ke mě" řekla jsem, vzala jsem Petra z ruku a táhla ho k sobě do pokoje.

Na to jen rodiče kývli a my si s Petrem ruku v ruce kráčeli ke mě do pokoje.

,,tak vše nejlepší" řekl Petr hned jak jsem zavřela dveře od pokoje.

,,dekuju" řekla jsem s úsměvem.

,,na" řekl a podal mi kytku. Byly to bílé růže.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 23 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Seznámení se sázkou. Kde žijí příběhy. Začni objevovat